A szegedi nyertes, Ábrahám Péter pedig Talmácsi Gáborral fogyasztott el egy kellemes vacsorát, melyre feleségével, öccsével és egy barátjával érkezett. A nyertes egyébként Talma rajongó, 2005 óta követi a motoros világbajnok pályafutását és már Talma különböző felszereléseire is szert tett egy korábbi jótékonysági árverésen.
A Felelős Alkoholfogyasztás program részeként a Dreher Sörgyárak egy véralkoholszint kalkulátort is kifejlesztett, amely nagy sikert aratott. A normál díjas sms-ért az erre alkalmas telefonokra letölthető kalkulátor MFlyer kampány keretében több mint 17.000 személyhez jutott el, míg a Bluetooth kampány során 23 vendéglátóhelyen 2.000 érdeklődő töltötte le mobiltelefonjára, és próbálta ki az alkalmazást.
A kampány értékeléséből kiderült, hogy a Dreher Sörgyárak önismereti játékát a többség informatívnak, hasznosnak, és életszerűnek minősítette. Arra a kérdésre, hogy melyik üzeneteket erősítenék a játék során szerzett tapasztalataik alapján a társadalomban, a "Ne igyunk, ha vezetünk" és az "Ésszel inni", vagyis a kulturált és mértékletes alkoholfogyasztás kapta a legtöbb szavazatot a játékosoktól. (forrás: Marketinginfo)