Az éttermek 20 százaléka külön erre az alkalomra összeállított ételsorokkal is várta a közönséget, emellett 49 nagykereskedés és pincészet is kedvezményes áron kínálta a bort - közölte az esemény kommunikációjával foglalkozó cég az MTI-vel. A 142 vidéki és 75 budapesti étterem 20 százaléka vett részt a szakmai zsűri által elbírált menüversenyeken, és igényes ételsorokat álmodott meg az adott Borszerdán éppen terítékre kerülő borfajtákhoz. Júniusban a magyar fajtákhoz, augusztusban a könnyű fehérborokhoz és rozékhoz, szeptemberben a testes fehérekhez és könnyű vörösekhez, novemberben pedig az újborokhoz. A részt vevő éttermek körében végzett kérdőíves kutatás szerint a csatlakozó vendéglők elégedettek a Borszerdákkal, 65 százalékuk a forgalom növekedéséről számolt be, 74 százalékuk szerint megérte számukra a részvétel, 80 százalékuk jövőre is részt szeretne venni az akcióban.
Forrás: MTI