A gasztronómia számára kínált alapanyagok a METRO egyik erősségét jelentik. A magyar gasztronómia, az ehhez kapcsolódó események támogatása fontos eleme a METRO működésének. A METRO hosszú távú, jó kapcsolatot ápol a magyar gasztronómiai szövetségekkel, elkötelezett támogatója a magyar gasztronómiának, így az idei felkészülés támogatása sem volt kérdés számukra.
„Nagy öröm számunkra, hogy a 42 érem a magyar szakácsok kiváló szaktudása mellett a METRO által biztosított alapanyagoknak is köszönhető, amelyet mind a hideg-, mind a melegkonyhai versengésben értek el. A magyar gasztronómia támogatása és népszerűsítése a világban fontos, stratégiai eleme működésünknek.” – mondta Haász Ákos, a METRO Kereskedelmi Kft. Horeca Célcsoport vezetője.
A világbajnokság 5 napja alatt 49 egyéni és 4 válogatott magyar munkát láthatott az a közel 45 000 látogató, aki megfordult a luxemburgi rendezésű EXPOGAST szakkiállításon. A verseny keretében üvegfalon keresztül figyelhették, hogyan dolgoznak élőben a csapatok (nemzeti, nemzeti katonai, közétkeztetési). Közülük pedig 315 fő szerte a világból, kóstolta, véleményezte a menüsorokat. (Sajtóközlemény)