Varun Sharma háromszor járt hazánkban az idén. Első ízben sorozatának forgatását készítette elő, másodszor áprilisban a forgatáson járt nálunk, a napokban pedig az elkészült 49 perces filmet mutatta be szűk szakmai közönség előtt.
A Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapestben tartott vetítés előtt Sharma elmondta, hogy igazán kellemes meglepetések érték Magyarországon. Egyébként 4-5 éve tervezték már a magyarországi forgatást, amelyhez legalább két, luxuslétesítményre volt szükségük. A Gresham palota mellett a kutas-kozmapusztai Hertelendy kastélyszállóban találták meg azt, amit kerestek.
Sharma a fővárosi luxushotelről így nyilatkozott: „Építészetileg a kedvenc szállodám, és a leginkább kedves városi hoteljeim közé tartozik”.
A Somogy megye birtokon kellemes meglepetések érték a műsorvezetőt: különösen a sportlehetőségek kínálata nyűgözte le.
Mint elmondta, annyi érdekes látnivalóval találkozott nálunk, hogy abból egy négyórás műsor is kitelt volna. Decemberben azonban egy 49 perces filmet fognak vetíteni a Travel Channelen, mégpedig 40 alkalommal, benne a két szálloda alapos bemutatásával, a pécsi kesztyűgyárral, a villányi Sauska-pincészettel és egy jó húsz perces budapesti városnézéssel. Sharma a filmben lovagol, megmártózik a kutasi termáltóban és a Széchenyi fürdőben, Kutason megkóstolja Stefan Gebhardt kreációit, együtt főz csirkepaprikást galuskával a Gresham séfjével, Simone Cereával.
A film forgatásában közreműködött a Malév, a Budapesti Turisztikai Desztinációs Marketing Nonprofit kft. és a Magyar Turizmus Zrt.
A nemzeti marketingszervezet vezérigazgatója, Horváth Gergely a rendezvényen elmondta, hogy 60 millió dollár értékű nyilvánosságot kap hazánk a film révén, amelyet világszerte 500 millió háztartásban láthatnak majd.
Érdekesség, hogy Középkelet-Európában csak Csehországban és nálunk forgatott eddig a stáb.
Sharma azt tervezi egyébként, hogy hamarosan visszatér Magyarországra, és a magyar gasztronómiáról és a borokról készít műsort.
Alice Cooper szintén Budapestet népszerűsíti az amerikai Fox televíziós csatornán. Elmondja, hogy a felesége szerint Budapest romantikusabb város, mint Párizs és nincs romantikusabb dolog a világon, mint egy éjszakai hajós városnézés a Dunán. Élvezettel beszél a gulyáslevesről is.
Az összeállításban megjelenő budapesti képeket a Magyar Turizmus Zrt. New York-i képviselete biztosította a műsor számára. A Fox News 90 millió háztartásban érhető el.
A White Lies zenekar is hozzájárul hazánk népszerűsítéséhez. A trió az idei Sziget fesztivál főzenekara volt, augusztus 14-én utolsóként lépett a nagyszínpadra. A csapat nagyon sikeresnek értékelte a koncertet, ennek köszönhető, hogy a The Power & The Glory című dal klipjében a Szigeten készült felvételek láthatóak.