Az eseményen az STR által képviselt desztinációs menedzsment cégek, hotelek és autóbérlő cégek látják vendégül a magyarországi kiutaztató tour operátorok és incentive utaztatók képviselőit. A rendezvény célja, hogy személyes kapcsolat révén erősítsék a már meglévő együttműködéseket, illetve új potenciális üzleti kapcsolatoknak, új megoldásoknak nyújtsanak teret és lehetőséget ebben a kihívásokkal teli időszakban - tájékoztatta a Napi Turizmust Börcsök Péter, sales és marketing manager.
Budapestre az STR CEE 20 partnere látogat el, akik Európában, Ázsiában, a Közel-Keleten, Észak- és Dél-Afrikában illetve az amerikai kontinensen kínálnak professzionális turisztikai szolgáltatásokat a hazai tour operátorok részére. A workshop-on társkiállítóként részt vesz az Emirates Airlines, a Dubai Tourism Board és a Singapore Airlines is. A rendezvény helyszíne a Ramada Plaza Budapest Hadrianus „A” terme lesz, a workshop november 17-én 16.30-kor kezdődik.