A vállalat az elkövetkezendő hónapokra a Baskin Robbins amerikai piacon betöltött poziciójának megszilárdítását, illetve a Dunkin' Donuts európai terjeszkedésének felélénkítését tűzte ki célul. A Baskin-Robbins hálózat 30%-ot, a Dunkin pedig 70%-ot tesz ki a vállalatcsoport egészén belül.
A Dunkin' Donuts az utóbbi üzleti évben, az új egységek megnyitását is bekalkulálva 6,3%-os árbevétel növekedést tudott realizálni. Amerikában az idei üzletnyitásokat tekintve is a Dunkin' Donuts zárta a legsikeresebb évet a McDonald's és Starbucks hálózatokkal szemben, melyekkel éles versenyt folytat a kávéfogyasztók kegyeiért.
Nigel Travis, a hálózat ügyvezetője úgy nyilatkozott, hogy a kínai és indiai terjeszkedés mellett, újra Európára fókuszálnak majd, ezen belül elsősorban a német, orosz és spanyol piacon betöltött pozíciójukat kívánják megerősíteni.
A Dunkin' Donuts hálózat néhány éve hazánkban is jelen volt, viszont az üzletek forgalma alulmúlta a várakozásokat, ezért bezárták egységeiket és kivonultak Magyarországról. (forrás: Franchiseportál)