Idén májusra újabb két termékkel bővült választékuk, a Chameleon és a Gipsy megjelenésében és stílusában is egyedi szereplőnek ígérkezik. Ezeket mutatták be a sajtó képviselőnek június 25-én A' Summer Gin Party keretében a Marriott Hotel teraszán.
A vendégként meghívott Zólyomi Zsolt parfümőr arról a világjelenségről beszélt, ami az egekbe röpítette az ízesített italok forgalmát, és amelynek hátterében a pálinkakészítőnek ugyanaz a feladata, mint a parfümőrnek: a szokatlan párosítások megtervezése.
Így kerülhet a gin alapanyaga, a boróka mellé a citrus, Vértes Tibor főzőmesternek, az Agárdi társtulajdonosának fantáziájába még a piros bogyós gyümölcsök is beleférnek. Mint elmondta, két éves kísérletezés-tanulás áll a piaci megjelenés mögött. A három ginnel szeretnék fölkelteni a kezdő ginfogyasztók érdeklődését, kiszolgálni a tapasztaltabbak igényeit, a profiknak pedig különböző karakterű, koktélokhoz és long drinkekhez is illő párlatokat kínálni.
A magyar piac meghódítása mellett az Agárdi célja az is, hogy nemzetközi szinten is hatékony legyen a márkaépítés. Ezért neveznek termékeikkel az egyik legrangosabb megmérettetésre, az IWSC-re (International Wine & Spirit Competition). A verseny hagyományosan novemberben zajlik a gin fővárosában, Londonban.
A sajtótájékoztatón jelentette be Szőllősi Edit, a Nemzeti Pálinkakiválóság Program fővédnöke, hogy az agárdiak szerezték idén a legtöbb top minősítést a versenyen. Ezúttal 9 termékkel neveztek az öt alapkategóriából (vilmoskörte, körte, kajszi, szilva, illatos szőlő), és a mezőnyben egyedüliként mindegyik tételük minősítést kapott. A nevezett pálinkák közül 6 megszerezte a TOP minősítést is, ami szintén egyedülálló.
Forrás: Presspirit Communications