Promóciós természetű partnerséget kötött a San Pellegrinóval Stanley Tucci. A hosszú távú együttműködés keretében a harmadik generációs olasz-amerikai színész a nagymúltú vállalat reklámarca lesz. Ami azt illeti, az ásványvízgyártó és Tucci az első közös reklámfilmjüket már be is mutatták. A stáb egy olaszországi, San Pellegrino Terme nevű kisvárosban vette fel a hirdetésben összevágott anyagot. A helyválasztás nem véletlen, ugyanis ezen település közelében tör felszínre a San Pellegrino ásványvíz. A spot egyik legfontosabb mondanivalója, hogy tanácsos minél alaposabban megélni az életben hébe-hóba jelentkező tökéletes pillanatokat.
Mind ezen felül, a közös kampány részeként az együttműködő felek egy „Stan Pellegrino” elnevezésű, limitált kiadású szettel is előrukkoltak. A készletet egy adag, a színész aláírásával gravírozott palackba zárt ásványvíz, két talpatlan pohár és egy egyedi, fából készült vágódeszka alkotják. Az összeállítást nem lehet megvásárolni, hanem a gyártó honlapján egy nyereményjáték keretében lehet megpályázni egy példányt belőle.
Sajnálatos módon csak az Egyesült Államok-beli fogyasztók szállhatnak ringbe az ajándékért. Irigyebb olvasóink számára vigaszt jelenthet, hogy a tengerentúlon is már csak február 16-ig lehet leadni az igényeket a garnitúrára.
A hírek szerint a filmcsillag és az óriáscég kooperációjának még nagyon az elején járunk, és a közeljövőben számos további közös akció beharangozására lehet számítani a partnerek részéről.
Forrás: Food & Wine / Store Insider