Az akcióhoz mindazon éttermek és vendéglátóhelyek csatlakozhatnak, amelyek vállalják, hogy április 29-én egész nap, minden, ’a la carte’ kínálatukban szereplő magyar bor árából 50 százalékos kedvezményt biztosítanak, ill. minden rendelt főétel mellé egy pohár bort grátisz biztosítanak a ház borából. Amennyiben a csatlakozni kívánó vendéglátóhelyben nincs „ház bora”, úgy egy vörös és egy fehér tételt az akció napjára annak nevez ki, és ezt feltünteti. A csatlakozás feltétele az azon a héten és előző héten használt ’a la carte’ itallap (borlap) megtartása és MINDEN MAGYAR BOR FOGYASZTÁSÁRA adott 50 százalék kedvezmény!
A csatlakozó szolgáltató – a fent említett magyar borok árából adott 50 százalékos kedvezmény mellett – vállalja, hogy kitölti a Magyar Bormarketing Kht. által összeállított kérdőívet, amelynek célja az akció hatékonyságának mérése, és május 4-ig visszaküldi a kht.-nek. Az eredményeket a Magyar Bormarketing Kht. Eljuttatja azoknak, akik részt vesznek az akcióban. A Borszerda 2009 eseményhez csatlakozó éttermek és vendéglátóhelyek ezen kívül vállalják, hogy a kampányidőszakban és az akció napján felhasználják azokat az eladáshelyi reklámeszközöket, melyeket a Magyar Bormarketing Kht. erre a célra készíttet.
A részt venni kívánó vendéglátóhelyek 2009. április 3. 12:00 óráig regisztrálhatnak a következő weblapon http://www.borszerda.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=1&Itemid=2 A Bormarketing Kht. 2009. április 24. 12:00-ig is elfogadja a jelentkezéseket, de ebben az esetben kizárólag online kommunikációnkban, azaz honlapunkon tud megjelenési lehetőséget biztosítani.
A csatlakozó szolgáltató – a fent említett magyar borok árából adott 50 százalékos kedvezmény mellett – vállalja, hogy kitölti a Magyar Bormarketing Kht. által összeállított kérdőívet, amelynek célja az akció hatékonyságának mérése, és május 4-ig visszaküldi a kht.-nek. Az eredményeket a Magyar Bormarketing Kht. Eljuttatja azoknak, akik részt vesznek az akcióban. A Borszerda 2009 eseményhez csatlakozó éttermek és vendéglátóhelyek ezen kívül vállalják, hogy a kampányidőszakban és az akció napján felhasználják azokat az eladáshelyi reklámeszközöket, melyeket a Magyar Bormarketing Kht. erre a célra készíttet.
A részt venni kívánó vendéglátóhelyek 2009. április 3. 12:00 óráig regisztrálhatnak a következő weblapon http://www.borszerda.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=1&Itemid=2 A Bormarketing Kht. 2009. április 24. 12:00-ig is elfogadja a jelentkezéseket, de ebben az esetben kizárólag online kommunikációnkban, azaz honlapunkon tud megjelenési lehetőséget biztosítani.