Most nem a beltartalom, hanem kivételesen a külcsín számít, hiszen a Zwack-italok olyan értéket kínálnak, amely mögött mindig ott vannak a gyökerek, a tradíció, a hagyomány, hangzott el azon a sajtótájékoztatón április 30-án, amelynek során a család gyárának területén lévő Unicum Házban tartottak a szervezők. Itt mutatták be a vadonatúj külsőbe öltözött Unicumot és Unicum Szilvát. A palack dizájnjának megváltozását, és a változtatás okairól Zwack Sándor, a família 6. generációjának tagja mesélt.
Elmondta, családjuk cégénél tíz év után érezték úgy, hogy a jelenlegi csomagolás megérett az újításra. A cél nem egy drasztikus változtatás volt, hanem a mai trendeknek megfelelő frissítés merítve az elmúlt száz év legendás elemeiből, amelynek köszönhetően ezentúl három Zwack generáció munkássága köszön vissza a palackokon.
1. Az Unicumnál a legfeltűnőbb újítás a palacknyakon látható, ami a ’40-es évek csomagolását megidézve ismét fehér alapszínű lett, ez a nagyapa, Zwack János nevéhez köthető.
2. A letisztultabb körcímkével a ’20-as évekből származó Unicum palackoknak, valamint a megálmodójának, Zwack Lajosnak, a dédnagyapának állítottak emléket.
3. Megnőtt a keresztábrázolás mérete, illetve frissült a piros szín is: mélyebb, elegáns bordó árnyalatot kapott. A dupla arany körvonal elhagyásával a fehér szín itt is dominánsabbá vált.
4. Az Unicum Szilva esetében is hasonló változtatások mentek végbe. Frissült a címkén a különleges gyártástechnológiát megjelenítő szilva és tölgyfahordó ábrázolása, valamint az Unicum körcímkéjére reflektálva az új logó arany körvonalat kapott. A palack nyakán lévő keresztikon mérete megnőtt, ami még jobban erősíti az Unicum márkához tartozást. A kupak új uralkodó színe a bordó lett, amelyre arany alnyomatként került rá az „aszaltszilva-ágyon, tölgyfahordóban érlelve” felirat.
5. Ezentúl minden palack nyakánál nem elhunyt édesapja, Zwack Péter aláírása szerepel, hanem azé a családtagé, aki folytatja, és továbbviszi a családi tradíciót, azaz Sándoré.
Összességében a történelmi külsőjegyek mai megjelenésükben egy letisztultabb, egységesebb dizájnt eredményeztek. „Több ötletünk is volt és számos módosítási kör zajlott le az elmúlt fél évben, mire sikerült tökéletesítenünk a csomagolást. Azt hiszem, most már kijelenthetem, hogy megérte. Számomra személyesen is sokat jelent, hogy régi és legendás elemek éledtek újjá 21. századi formában az Unicum és Unicum Szilva csomagolásán. Remélem, az új, letisztultabb összhatás a fogyasztóink tetszését is elnyeri majd.” – mondta Zwack Sándor.
Elhangzott, a dizájnfrissítéssel a régi Unicum palackok elemeinek visszaidézésén túl a mai elvárásoknak kívánnak megfelelni: a színek és az ikonok a letisztultságot erősítik, valamint azt, hogy továbbra is csak a legfontosabb termékjellemzők jelenjenek meg a palackokon.
A fogyasztók májustól találkozhatnak a boltokban a megújult Unicum és Unicum Szilva palackokkal, mely változás valamennyi kiszerelést érinti.
Forrás: Well PR