Beköltözik a belvárosba is a Fresh Corner

Már nemcsak a töltőállomásokon lehet élvezni a Fresh Corner minőséget: önálló kávézót nyitott Budapesten a MOL. A Károly körút 11. szám alatt található Fresh Corner kávézó prémium kávét kínál a vásárlóknak, akiknek a kávé világnapja apropóján készített felmérés szerint továbbra is a minőség a legfontosabb szempont, ha a feketéjükről van szó.

A kávé világnapja alkalmából idén is elkészítette a kávézási szokásokra vonatkozó online felmérését a MOL. A cég megbízásából 2018 szeptemberében készült kutatás szerint a válaszadók több mint fele (60%) naponta 2-3 alkalommal kávézik. A felmérésből az is kiderült, hogy a többség a kávé finom íze, illata és aromája miatt vált rendszeres fogyasztóvá. A válaszok alapján a vásárlók számára a kávé kiválasztásakor továbbra is annak minősége az elsődleges szempont (30%), ezt követi az ár-érték arány (17%), illetve a kényelmi szempontok (13%). Ha kávé, akkor jellemzően eszpresszó: a válaszadók 40 százaléka preferálja a rövid kávét, de körülbelül minden ötödik vásárló cappucinot vagy latte macchiatot rendel.

A MOL 2030-ig szóló üzleti stratégiája alapján kiemelt hangsúlyt fektet a fogyasztói szolgáltatások fejlesztésére. Az első önálló Fresh Corner kávézó megnyitása, valamint a Fresh Corner Food Truck és a kávét árusító tuk-tuk járművek újabb fontos mérföldkövet jelentenek e stratégia megvalósításában, hiszen még szélesebb közönséghez juthatnak el a MOL kiskereskedelmi szolgáltatásai. A Budapest belvárosában megnyitott üzletben, valamint a mozgó járművekben a Fresh Corner töltőállomásokon megszokott prémium minőségű kínálattalvárják a fogyasztókat.

Ratatics Péter a MOL-csoport fogyasztási szolgáltatásokért felelős ügyvezető igazgatója: „A Fresh Corner kávézó megnyitásával kiléptünk a töltőállomások adta keretek közül, új távlatok nyílnak meg. A kávézónknak köszönhetően még szélesebb közönségnek kínálunk prémium minőségű kávét, szendvicset, péksüteményt. A régióban már 555 Fresh Corner egységünk van, de nem vagyunk klasszikus értelemben vett nemzetközi lánc: minden országban a helyi igényre szabott termékkínálattal várjuk vásárlóinkat. Innovatív fogyasztói szolgáltatásainkkal kényelmes, könnyen elérhető és prémium megoldásokat kínálunk ügyfeleinknek.”

A 2015-ben elindított Fresh Corner koncepció alapján a MOL töltőállomásain már nemcsak üzemanyagot, de magas minőségű kávét, friss szendvicseket és péksüteményeket is kínál az úton lévőknek. A koncepció népszerűségét jól mutatja, hogy a 120 magyarországi Fresh Corner töltőállomáson naponta több mint 28 ezer csésze kávét értékesít a MOL. A nem üzemanyag termékek növekvő értékesítése és árrése nagyban hozzájárult ahhoz, hogy a Fogyasztói Szolgáltatások üzletág történetének legjobb eredményével, 192 millió dollárral (50,2 milliárd forint) zárta az idei első félévet.

Forrás: Vendég & Hotel


Határokon átívelő ízek – két séf, három alapanyaggal

Határokon átívelő ízek – két séf, három alapanyaggal 

Gasztropárbaj a Michelin-csillagok árnyékában.
Növelte árbevételét a Zwack

Növelte árbevételét a Zwack 

A Zwack Unicum Nyrt. a 2024 április 1. és 2025 március 31. közötti 2024/2025-ös üzleti évben bruttó 38,788 milliárd forint árbevételt ért el.
Szőlő alapú gintermékek hazai szakemberektől

Szőlő alapú gintermékek hazai szakemberektől 

Közel 430 millió forint támogatással valósította meg a fejlesztést.
Híres csehországi sörfőzdék a nagy elődök nyomában

Híres csehországi sörfőzdék a nagy elődök nyomában 

Több, mint négy százalékkal többet készítette tavaly, mint 2023-ban.
A Botaniq Bár és a Bibo is ott a Gourmet Fesztiválon

A Botaniq Bár és a Bibo is ott a Gourmet Fesztiválon 

Michelin-csillagos éttermek, népszerű street food helyek, borászatok, cukrászdák és kézműves finomságok egy helyen.
Jég veled – búcsú az idei cseresznyetermés jórészétől

Jég veled – búcsú az idei cseresznyetermés jórészétől 

Idén luxuscikk lehet a cseresznye és az őszibarack is.
Piacformáló tranzakció a hazai gasztronómiában – mostantól a Chef Marketé a Culinaris

Piacformáló tranzakció a hazai gasztronómiában – mostantól a Chef Marketé a Culinaris 

A tranzakció értelmében a Culinaris Wholesale Kft. kereskedelmi tevékenységét teljes egészében a Chef Market Zrt. veszi át.
MVI-közgyűlés: ez évi programterv és elismerések a szakmának

MVI-közgyűlés: ez évi programterv és elismerések a szakmának 

Május 14-én tartották a Magyar Vendéglátók Ipartestületének (MVI) éves Közgyűlését a pesti Vigadó épületében található VígVarjú étteremben.
A Nagyi ízeivel ünnepel a Fakanál étterem

A Nagyi ízeivel ünnepel a Fakanál étterem 

Jelentős mérföldkőhöz érkezett a patinás Fővám téri Nagycsarnokban működő Fakanál étterem, amely a napokban ünnepelte 25 éves születésnapját.
Május végén rendezik az év legnagyobb Kéknyelű kóstolóját

Május végén rendezik az év legnagyobb Kéknyelű kóstolóját  

Ismét virágzik a Kéknyelű Badacsonyban.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.