Bővíti tevékenységi körét a Heineken

Ruhákat és ajándéktárgyakat áruló márkaboltot nyit a Facebookon a Heineken. A holland sörgyártó nem az egyetlen, amely a közösségi kezdeményezések hatalmas felhasználói táborát igyekszik kihasználni forgalma növelésére és a márkahűség erősítésére, a Procter&Gamble és a Dell is próbálkozott hasonlóval.

Az alkoholmárkák közül a Heineken az első, amely saját márkás termékek forgalmazásába kezd a világ legnépszerűbb közösségi oldalán, a Facebookon. A kezdeményezés – melynek keretében feliratos ajándéktárgyakat és ruhaneműket árulnak – a holland sörgyártó új globális marketingstratégiájának része. A kínálat alakításába bevonják a felhasználókat, hiszen ők is tehetnek javaslatokat, hogy mit szeretnének vásárolni a Heineken Facebook-boltjában.

A Heineken célja, hogy a web segítségével erősítse globális jelenlétét. Ennek jegyében a cég összevonta a Facebook oldalait összevonta, és hasonló folyamat zajlott le a YouTube esetében is. Emellett megújítják a globális weboldalt is.

A Heineken nem számít úttörőnek azzal, hogy a közösségi kezdeményezések népszerűségét igyekszik kihasználni forgalma és ismertsége növelésére. A Procter&Gamble már 2009 októberében megkezdte 29 terméke árusítását az oldalon keresztül. A Dell 2009 decemberében már 6,5 millió dolláros forgalomról számolt be a Twitteren keresztüli eladásokból, a Volkswagen pedig egy iPhone játékon keresztül mutatta be az új GTi modellt. (forrás: mmonline.hu)


Autentikus magyar gasztronómia és ünnepi kreativitás

Autentikus magyar gasztronómia és ünnepi kreativitás 

A Zazie Bistro & Bar császármorzsa standdal hangolódik a karácsonyra.
Újdonság: pizza és bor egy palackban

Újdonság: pizza és bor egy palackban 

Az ital az ismert amerikai pizzás gyorsétteremlánc és egy borászat együttműködésében született meg.
Ételmentés: rendezvények maradékából segítenek a rászorulóknak

Ételmentés: rendezvények maradékából segítenek a rászorulóknak 

Az élelmiszerpazarlás napjaink egyik legnagyobb kihívása, de szerencsére vannak olyan példamutató kezdeményezések, amelyek változást hozhatnak.
Búcsúzik a szegedi ikonikus vendéglátóhely

Búcsúzik a szegedi ikonikus vendéglátóhely 

A Jazz Kocsma közösségi oldalán jelentette be, hogy három évvel ezelőtti újranyitásukat követően végleg bezárnak.
Már kapható laboratóriumban előállított libamáj

Már kapható laboratóriumban előállított libamáj 

A hízott kacsamáj laboratóriumban termesztett alternatívája ellentmondásos jövőt kínál a termesztett húsipar számára.
Itt az elviteles dobozok legújabb generációja

Itt az elviteles dobozok legújabb generációja 

Több mint 40 ezer alkalommal tették próbára idén a felhasználók a Cup Revolution innovatív, újrafelhasználható dobozrendszerét, amely a Legjobb innováció a körkörös gazdaságért kategóriában érdemelte ki a közelmúltban a CSR Hungary Magyar Üzleti Felelősség Díját.
Jelentős drágulás jöhet az alapvető italok piacán

Jelentős drágulás jöhet az alapvető italok piacán 

A drágulás fő mozgatórugói a kakaó, a kávé és a tea árainak emelkedése, valamint a gyümölcsök és zöldségek magasabb importköltségei.
Mi a kapcsolat egy olasz étterem és a német topgin között?

Mi a kapcsolat egy olasz étterem és a német topgin között? 

A gin szerelmeseinek és a különleges ízek kedvelőinek álmodták meg az ultraprémium gint.
Mit rejt száz éve egy Gerbeaud süteményes doboz?

Mit rejt száz éve egy Gerbeaud süteményes doboz? 

Nem, nem süteményt, valami egészen mást. Ráadásul épp száz éve került a doboz mélyére.
Újbor kóstoló Badacsonyban

Újbor kóstoló Badacsonyban 

Összegyűlik a badacsonyi borvidék színe-java a tradicionális Újbor kóstolóra.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.