Bővíti tevékenységi körét a Heineken

Ruhákat és ajándéktárgyakat áruló márkaboltot nyit a Facebookon a Heineken. A holland sörgyártó nem az egyetlen, amely a közösségi kezdeményezések hatalmas felhasználói táborát igyekszik kihasználni forgalma növelésére és a márkahűség erősítésére, a Procter&Gamble és a Dell is próbálkozott hasonlóval.

Az alkoholmárkák közül a Heineken az első, amely saját márkás termékek forgalmazásába kezd a világ legnépszerűbb közösségi oldalán, a Facebookon. A kezdeményezés – melynek keretében feliratos ajándéktárgyakat és ruhaneműket árulnak – a holland sörgyártó új globális marketingstratégiájának része. A kínálat alakításába bevonják a felhasználókat, hiszen ők is tehetnek javaslatokat, hogy mit szeretnének vásárolni a Heineken Facebook-boltjában.

A Heineken célja, hogy a web segítségével erősítse globális jelenlétét. Ennek jegyében a cég összevonta a Facebook oldalait összevonta, és hasonló folyamat zajlott le a YouTube esetében is. Emellett megújítják a globális weboldalt is.

A Heineken nem számít úttörőnek azzal, hogy a közösségi kezdeményezések népszerűségét igyekszik kihasználni forgalma és ismertsége növelésére. A Procter&Gamble már 2009 októberében megkezdte 29 terméke árusítását az oldalon keresztül. A Dell 2009 decemberében már 6,5 millió dolláros forgalomról számolt be a Twitteren keresztüli eladásokból, a Volkswagen pedig egy iPhone játékon keresztül mutatta be az új GTi modellt. (forrás: mmonline.hu)


 lsmét szent a béke az Aldi-testérek között?

lsmét szent a béke az Aldi-testérek között? 

Több mint hatvan év után egyesülhet az Aldi Nord és az Aldi Süd.
Új piacra törnek be a hazai food truck-osok

Új piacra törnek be a hazai food truck-osok 

Szlovákia felé indulnak a hazai food truck-ok.
Jön a nyárindító bor és pezsgő ünnep

Jön a nyárindító bor és pezsgő ünnep  

A rendezvény 2025. június 4-9. között várja a látogatókat.
Pannonhalmára költözik a Costes Downtown

Pannonhalmára költözik a Costes Downtown 

Június közepén egy szokatlan helyszínen tűnik fel a Michelin-ajánlott Costes Downtown: a Pannonhalmi Főapátság tövében.
Új világnap született: a magyar pezsgő ünnepe

Új világnap született: a magyar pezsgő ünnepe 

Június 1-jét a magyar pezsgő világnapjának választották.
Összehangolt NAV-ellenőrzés a Nagybani Piacon

Összehangolt NAV-ellenőrzés a Nagybani Piacon 

A híradások szerint 70 embert elvittek – akik közül többeket le is tartóztattak.
CSR-akció a fenntartható Bátor Táborért

CSR-akció a fenntartható Bátor Táborért 

Ezzel az adománnyal a Master Good a Bátor Tábor nyári táborainak megvalósításához járult hozzá.
Visszahívja édességeit Hollandiában a Haribo

Visszahívja édességeit Hollandiában a Haribo 

Kannabiszt találtak bennük.
Új vizeken Rácz Jenő: házias ízeket kínáló éttermet nyitott a Balaton északi partján

Új vizeken Rácz Jenő: házias ízeket kínáló éttermet nyitott a Balaton északi partján 

Alaposan felkavarva a tó állóvizét: május 29-én megnyílt az Ypsilon by Rácz Jenő étterem az alsóörsi Ypsilon Yacht Club területén.
Török esten Pesten – az elegáns Andrássy Gardenben

Török esten Pesten – az elegáns Andrássy Gardenben 

A Török Konyha Hetének ünnepe , amikor a kultúra egy este alkalmával a tányérra kerül.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.