Bővíti tevékenységi körét a Heineken

Ruhákat és ajándéktárgyakat áruló márkaboltot nyit a Facebookon a Heineken. A holland sörgyártó nem az egyetlen, amely a közösségi kezdeményezések hatalmas felhasználói táborát igyekszik kihasználni forgalma növelésére és a márkahűség erősítésére, a Procter&Gamble és a Dell is próbálkozott hasonlóval.

Az alkoholmárkák közül a Heineken az első, amely saját márkás termékek forgalmazásába kezd a világ legnépszerűbb közösségi oldalán, a Facebookon. A kezdeményezés – melynek keretében feliratos ajándéktárgyakat és ruhaneműket árulnak – a holland sörgyártó új globális marketingstratégiájának része. A kínálat alakításába bevonják a felhasználókat, hiszen ők is tehetnek javaslatokat, hogy mit szeretnének vásárolni a Heineken Facebook-boltjában.

A Heineken célja, hogy a web segítségével erősítse globális jelenlétét. Ennek jegyében a cég összevonta a Facebook oldalait összevonta, és hasonló folyamat zajlott le a YouTube esetében is. Emellett megújítják a globális weboldalt is.

A Heineken nem számít úttörőnek azzal, hogy a közösségi kezdeményezések népszerűségét igyekszik kihasználni forgalma és ismertsége növelésére. A Procter&Gamble már 2009 októberében megkezdte 29 terméke árusítását az oldalon keresztül. A Dell 2009 decemberében már 6,5 millió dolláros forgalomról számolt be a Twitteren keresztüli eladásokból, a Volkswagen pedig egy iPhone játékon keresztül mutatta be az új GTi modellt. (forrás: mmonline.hu)


Falstaff: egri bor Közép-Európa legjobbjai között

Falstaff: egri bor Közép-Európa legjobbjai között 

Most került be először, és rögtön 96 ponttal értékelte a St. Andrea Szőlőbirtok egyik csúcsborát az osztrák Falstaff magazin.
Szezonrajt helyett záróra – búcsú egy ikonikus balatoni étteremtől

Szezonrajt helyett záróra – búcsú egy ikonikus balatoni étteremtől 

Évtizedes hagyományokkal rendelkezik a Kisfaludy-ház a balatoni vendéglátás területén, most mégis bezárt.
Nyitva a jelölési lehetőség az idei Gundel Károly-díjra

Nyitva a jelölési lehetőség az idei Gundel Károly-díjra 

A rangos elismerést a vendéglátó szakma legjobbjai kaphatják, évente legfeljebb hárman.
Élelmiszer-outlet nyílt Budapesten

Élelmiszer-outlet nyílt Budapesten 

A budapesti Récsei Centerben lévő felújított élelmiszerbolt több mint 100 négyzetméteren kínál termékeket.
Újabb Michelin-csillagos éttermek Horvátországban

Újabb Michelin-csillagos éttermek Horvátországban 

A Rovinjban található Agli Amici megtartotta két Michelin-csillagát, az egycsillagos éttermek száma pedig tízről tizenkettőre emelkedett Horvátországban.
Villány térségében is megjelent a veszélyes szőlőbetegség

Villány térségében is megjelent a veszélyes szőlőbetegség 

A villányi borvidék szőlőfajtáinak nagy része fogékony a kórokozóra, a terjedés csak hatékony megelőző intézkedésekkel akadályozható meg.
Szürkebarát Párbaj Badacsonytördemicen

Szürkebarát Párbaj Badacsonytördemicen  

Egy igazán egyedülálló, országos jelentőségű boros eseményre készül a Badacsonyi borvidék.
Tiszta ízek, japán precizitás – a sashimi kultúrája Magyarországon

Tiszta ízek, japán precizitás – a sashimi kultúrája Magyarországon  

Magyarországon is egyre többen keresik a könnyed, mégis gazdag ízélményeket nyáron – és ebben a sashimi kultúrája kulcsszerepet játszik.
Jó hír a hazai szőlőtermesztéssel kapcsolatban

Jó hír a hazai szőlőtermesztéssel kapcsolatban 

Megállhat a magyar szőlőtermesztés visszaesése, de a klímaváltozás jelentős károkat okozhat az ültetvényekben.
Pezseg a nyár: indul a „Buborékok Nyara” kampány

Pezseg a nyár: indul a „Buborékok Nyara” kampány 

Az idei nyár hivatalos fröccse pedig nem más, mint a Macifröccs.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.