Brandépítés: a hazai kakaógyár felébredve Csipkerózsika-álmából szintet lép

Modern formában, egészségtudatosabb, light verzióban tér vissza a '80-as évek közepén a reklámjairól híres Bedeco kakaó. És a következőkben az is kiderül, miképp kapcsolódik a régi híres kakaógyár a Nutriversum étrend-kiegészítő márkához? 

Mint ezzel kapcsolatos, hozzánk eljuttatott közleményükből kiderül, a '80-as években népszerű magyar Bedeco kakaógyár teljesen átalakult: ma már étrend-kiegészítő gyárként funkcionál, és olyan márkák gördülnek le gyártósorairól, mint például a díjnyertes Nutriversum.

Mint írják, a megjelenés és az íz utal a régi időkre, összetételben viszont frissítésre került a termék. A piaci igényeknek megfelelően

light verzióban tér vissza gyerekkorunk kedvenc kakaója.

Forrás: Nutriversum
Forrás: Nutriversum

Ráadásul a cég két sikerterméke is megkapja a Bedeco kakaós ízesítést, így kollagén vagy fehérjepor formájában is jöhet a retroérzés. 

„Mi az, amit iszol? – Bedeco." – így szólt a magyar kakaó szlogenje. Aztán volt még egy „Már nem csak kakaó, a Bedeco!"  reklám is.

A termék akkori népszerűsége nemcsak az ízének volt köszönhető, hanem annak is, hogy könnyen elkészíthető volt, hiszen vízben vagy tejben pillanatok alatt feloldódott, akárcsak az akkoriban sehol nem kapható ilyen típúsú nyugati termékek.

Azonban a rendszerváltás után a nyugati márkák elárasztották a piacot, és a Bedeco már nem tudott velük versenyre kelni. Többszöri koncepciófrissítés és tulajdonosváltás után 2016-ban végleg eltűnt a kakaó a boltok polcairól. 

A márka eltűnése után viszont megmaradt a hatalmas gyár Zircen, és a szakemberek, akiknek a kisujjukban volt minden, ami az italpor gyártásához szükséges volt.

A fitneszipar és az egészséges életmód térnyerése után adta magát, hogy milyen irányba tud elindulni a gyár, hogy ne kelljen végleg bezárnia.  

A régen italpor gyártásra szakosodott Bedeco mára több fejlesztésen ment át, a régi gyárhoz hozzáépítve, modern gépekkel átalakítva már napi szinten akár 9 tonna por, 1500 liter folyadék, 2 millió db tabletta, 40.000 db csokoládé szelet, és napi akár fél millió darab kapszula gyártására alkalmas gyárat fejlesztettek, teszik hozzá.

A régi márka újbóli bevezetését megelőzte egy kutatás is, amelynek alapján a megkérdezettek 76 százaléka fogyasztotta anno a Bedeco kakaót. 

 Régóta tervben volt, hogy kezdünk valamit a Bedeco márkanévvel. Év elején egy felmérésünkből kiderült, hogy a vásárlóink többsége ismeri ezt a márkát. és 97 százalékuknak pozitív emlékeik voltak a termékről. Így úgy döntöttünk, hogy visszahozzuk a régmúlt kedvenc kakaóját, csak olyan köntösben, ami egyezik a Nutriversum egészségtudatos értékeivel

- mondta Fetter Ármin, a cég marketing vezetője

 


Újdonság: pizza és bor egy palackban

Újdonság: pizza és bor egy palackban 

Az ital az ismert amerikai pizzás gyorsétteremlánc és egy borászat együttműködésében született meg.
Ételmentés: rendezvények maradékából segítenek a rászorulóknak

Ételmentés: rendezvények maradékából segítenek a rászorulóknak 

Az élelmiszerpazarlás napjaink egyik legnagyobb kihívása, de szerencsére vannak olyan példamutató kezdeményezések, amelyek változást hozhatnak.
Búcsúzik a szegedi ikonikus vendéglátóhely

Búcsúzik a szegedi ikonikus vendéglátóhely 

A Jazz Kocsma közösségi oldalán jelentette be, hogy három évvel ezelőtti újranyitásukat követően végleg bezárnak.
Már kapható laboratóriumban előállított libamáj

Már kapható laboratóriumban előállított libamáj 

A hízott kacsamáj laboratóriumban termesztett alternatívája ellentmondásos jövőt kínál a termesztett húsipar számára.
Autentikus magyar gasztronómia és ünnepi kreativitás

Autentikus magyar gasztronómia és ünnepi kreativitás 

A Zazie Bistro & Bar császármorzsa standdal hangolódik a karácsonyra.
Itt az elviteles dobozok legújabb generációja

Itt az elviteles dobozok legújabb generációja 

Több mint 40 ezer alkalommal tették próbára idén a felhasználók a Cup Revolution innovatív, újrafelhasználható dobozrendszerét, amely a Legjobb innováció a körkörös gazdaságért kategóriában érdemelte ki a közelmúltban a CSR Hungary Magyar Üzleti Felelősség Díját.
Jelentős drágulás jöhet az alapvető italok piacán

Jelentős drágulás jöhet az alapvető italok piacán 

A drágulás fő mozgatórugói a kakaó, a kávé és a tea árainak emelkedése, valamint a gyümölcsök és zöldségek magasabb importköltségei.
Mi a kapcsolat egy olasz étterem és a német topgin között?

Mi a kapcsolat egy olasz étterem és a német topgin között? 

A gin szerelmeseinek és a különleges ízek kedvelőinek álmodták meg az ultraprémium gint.
Mit rejt száz éve egy Gerbeaud süteményes doboz?

Mit rejt száz éve egy Gerbeaud süteményes doboz? 

Nem, nem süteményt, valami egészen mást. Ráadásul épp száz éve került a doboz mélyére.
Újbor kóstoló Badacsonyban

Újbor kóstoló Badacsonyban 

Összegyűlik a badacsonyi borvidék színe-java a tradicionális Újbor kóstolóra.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.