Brandépítés: a hazai kakaógyár felébredve Csipkerózsika-álmából szintet lép

Modern formában, egészségtudatosabb, light verzióban tér vissza a '80-as évek közepén a reklámjairól híres Bedeco kakaó. És a következőkben az is kiderül, miképp kapcsolódik a régi híres kakaógyár a Nutriversum étrend-kiegészítő márkához? 

Mint ezzel kapcsolatos, hozzánk eljuttatott közleményükből kiderül, a '80-as években népszerű magyar Bedeco kakaógyár teljesen átalakult: ma már étrend-kiegészítő gyárként funkcionál, és olyan márkák gördülnek le gyártósorairól, mint például a díjnyertes Nutriversum.

Mint írják, a megjelenés és az íz utal a régi időkre, összetételben viszont frissítésre került a termék. A piaci igényeknek megfelelően

light verzióban tér vissza gyerekkorunk kedvenc kakaója.

Forrás: Nutriversum
Forrás: Nutriversum

Ráadásul a cég két sikerterméke is megkapja a Bedeco kakaós ízesítést, így kollagén vagy fehérjepor formájában is jöhet a retroérzés. 

„Mi az, amit iszol? – Bedeco." – így szólt a magyar kakaó szlogenje. Aztán volt még egy „Már nem csak kakaó, a Bedeco!"  reklám is.

A termék akkori népszerűsége nemcsak az ízének volt köszönhető, hanem annak is, hogy könnyen elkészíthető volt, hiszen vízben vagy tejben pillanatok alatt feloldódott, akárcsak az akkoriban sehol nem kapható ilyen típúsú nyugati termékek.

Azonban a rendszerváltás után a nyugati márkák elárasztották a piacot, és a Bedeco már nem tudott velük versenyre kelni. Többszöri koncepciófrissítés és tulajdonosváltás után 2016-ban végleg eltűnt a kakaó a boltok polcairól. 

A márka eltűnése után viszont megmaradt a hatalmas gyár Zircen, és a szakemberek, akiknek a kisujjukban volt minden, ami az italpor gyártásához szükséges volt.

A fitneszipar és az egészséges életmód térnyerése után adta magát, hogy milyen irányba tud elindulni a gyár, hogy ne kelljen végleg bezárnia.  

A régen italpor gyártásra szakosodott Bedeco mára több fejlesztésen ment át, a régi gyárhoz hozzáépítve, modern gépekkel átalakítva már napi szinten akár 9 tonna por, 1500 liter folyadék, 2 millió db tabletta, 40.000 db csokoládé szelet, és napi akár fél millió darab kapszula gyártására alkalmas gyárat fejlesztettek, teszik hozzá.

A régi márka újbóli bevezetését megelőzte egy kutatás is, amelynek alapján a megkérdezettek 76 százaléka fogyasztotta anno a Bedeco kakaót. 

 Régóta tervben volt, hogy kezdünk valamit a Bedeco márkanévvel. Év elején egy felmérésünkből kiderült, hogy a vásárlóink többsége ismeri ezt a márkát. és 97 százalékuknak pozitív emlékeik voltak a termékről. Így úgy döntöttünk, hogy visszahozzuk a régmúlt kedvenc kakaóját, csak olyan köntösben, ami egyezik a Nutriversum egészségtudatos értékeivel

- mondta Fetter Ármin, a cég marketing vezetője

 


Pink csészék, elkötelezett női tulajdonos, induló rózsaszín kávézó üzletlánc

Pink csészék, elkötelezett női tulajdonos, induló rózsaszín kávézó üzletlánc 

A most induló Women in Coffee program célkitűzései között szerepel a női baristák szakmai fejlesztése.
Kortárs magyar írók kedvencei a VakVarjú egységeiben

Kortárs magyar írók kedvencei a VakVarjú egységeiben 

Június 5-től ismét étlapra kerülnek népszerű hazai íróink a VakVarjúkban.
Kovász, kreativitás, kézművesség – melyik kenyér lesz a nyertes?

Kovász, kreativitás, kézművesség – melyik kenyér lesz a nyertes? 

2025. június 4-én lezárul a Szent István napi kenyérverseny.
Két szakácssapka a kassai Márai Bistro-nak

Két szakácssapka a kassai Márai Bistro-nak 

A Hotel & More Group által üzemeltetett kassai Márai Bistro újabb mérföldkőhöz érkezett.
Hétvégén Gyulai Pálinkafesztivál

Hétvégén Gyulai Pálinkafesztivál 

Péntektől vasárnapig rendezik meg a 25. Gyulai Pálinkafesztivált a vár előtti téren.
Újra megrendezésre kerül az Avasi Kvaterka

Újra megrendezésre kerül az Avasi Kvaterka  

A Kvaterka idén lett hétéves, ezért úgy gondolták a szervezők, ideje felfrissülni.
 lsmét szent a béke az Aldi-testérek között?

lsmét szent a béke az Aldi-testérek között? 

Több mint hatvan év után egyesülhet az Aldi Nord és az Aldi Süd.
Új piacra törnek be a hazai food truck-osok

Új piacra törnek be a hazai food truck-osok 

Szlovákia felé indulnak a hazai food truck-ok.
Jön a nyárindító bor és pezsgő ünnep

Jön a nyárindító bor és pezsgő ünnep  

A rendezvény 2025. június 4-9. között várja a látogatókat.
Pannonhalmára költözik a Costes Downtown

Pannonhalmára költözik a Costes Downtown 

Június közepén egy szokatlan helyszínen tűnik fel a Michelin-ajánlott Costes Downtown: a Pannonhalmi Főapátság tövében.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.