A Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Vezérigazgatóságának feladata, hogy marketingeszközökkel aktívan hozzájáruljon a hazai agrárium termékeinek piacra jutásához, valamint támogassa azok értékesítését. Ennek kiemelt eszköze a magyar bor arculatának kialakítása, alkalmazásainak bemutatása.
Az MT Zrt. a magyar bor arculati kézikönyvében meghatározott formai és tartalmi elemeket használja külföldön és belföldön egyaránt. A társaság célja, hogy a „Magyar bor” illetve a „Wines of Hungary” vizuális azonosító jegyeit minden kommunikációs rendszerben bevezesse és megismertesse. Hazánkban szakmai evidenciaként is megállapítható, hogy a kisebb méret, illetve a szétaprózottság miatt elengedhetetlen az egységes, nemzeti szinten szerveződő kommunikáció. A magyar borszektor számára rendkívül fontos, hogy az ágazat következetesen alkalmazzon egy integráló erővel rendelkező jelképrendszert. Ez az erős piaci- és marketingtényező nagyban hozzájárulhat a magyar bor pozicionáláshoz, elismertségéhez.
Az MT Zrt. Agrármarketing Vezérigazgatósága a bor.hu honlapon elérhetővé tette a teljes arculati kézikönyvet. Az arculati elemeket kérésre nyomdai felhasználásra alkalmas méretekben is biztosítják. Az erre vonatkozó igényeket az [email protected] e-mail címre küldött elektronikus levélben lehet jelezni a kért arculati elemeket megjelölve.
Elkészült a magyar bor arculati kézikönyve
A Nemzeti Bormarketing Program keretében elkészült a magyar borok egységes megjelenésének keretet biztosító új arculat, melynek használatát a Magyar Turizmus Zrt. a magyar borok népszerűsítésére ingyenesen biztosítja.

Új imázsfilm a magyar borról – Videó a cikkben
Új nemzetközi imázsfilmmel pozicionálja újra Magyarországot a borvilág térképén a Magyar Bormarketing Ügynökség.

Hazai borászoknak üzent Nagy Márton: jön a kormányzati segítség
Növelni kell a palackos borok exportját, amihez a magyar kormány minden segítséget megad, mondta a miniszter egy csütörtöki balatoni nyitóeseményen.

Bartenderek új generációja – 22 milliós segítség a Coca-Cola HBC-től
A Bar Me Tender ingyenes bartenderképzés immár negyedik éve segíti a vendéglátós szakma új generációját.

Hamis élelmiszerek, többmilliárdos károk
Többmilliárdos kárt okoznak évente Magyarországon a hamisított élelmiszerek és italok.

Piacbővítésre készül a multi üzletlánc hazai tagja
Az Auchan Magyarország stratégiai partnerségre lép a Winelovers Wine Awards borversennyel.

Legjobbak közt a magyar speciality kávé
A döntőbe a világ több százezer kávéja közül, kategóriánkként a legjobb tízet választják ki.

Miskolc innovatív gasztronómiai kínálata Katowice-ben
A Zadole parkban zajló kétnapos rendezvényen a látogatók Katowice testvérvárosainak kulináris és kulturális kínálatával ismerkedhettek meg.

Fagylaltozók, strandbüfék a nyári ellenőrzések célkeresztjében
Országos ellenőrzés lesz a főszezonban bizonyos vendéglátóhelyeken.

Átadták a Gyulai Pálinkafesztivál versenydíjait
Az idei pálinkafesztiválon az év gyümölcse a cseresznye, így külön kategóriaként bírálta a szakmai zsűri a cseresznyepálinkával töltött 27 bonbont.

Nyári ízek újrahangolva – a Kozmo Hotel új szezonális étlapján
Feith Attila executive séf vezetésével a szálloda nyári étlapja idén is ízutazásra hívja a vendégeket.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.