A világmárka évek óta biztosítja a fesztivál vendégei számára a minőségi kávézás élményét. A pályázat nyertese másodmagával részt vehet a 68. Cannes-i Nemzetközi Filmfesztiválon. A kiírók olyan 20 másodperc hosszú animációs vagy rövidfilmeket várnak, amelyek újszerű, kreatív módon fogalmazzák meg a „Nespresso életérzést” és reklámfilm szpotként is használhatóak. A pályaművek 2015. április 15-ig nyújthatók be. A pályamunkákat elbíráló zsűriben a Nespresso marketing csapatán kívül olyan neves szaktekintélyek vesznek részt, mint Schubert Gusztáv, Balázs Béla-díjas filmkritikus, a Filmvilág főszerkesztője, valamint Kende János, Kossuth- és Balázs Béla-díjas operatőr, egyetemi tanár.
A pályázaton részt vehet bármilyen magyarországi, reklám, illetve rövidfilmes szakmai tapasztalattal rendelkező 18. életévét betöltött személy. A pályaművet szinopszis formájában kell benyújtani, kiegészíthető storyboarddal is, kötelezően csatolni kell viszont egy hozzávetőleges költségvetési tervet, mely nem haladhatja meg a bruttó 1 millió forintot. Emellett szükséges még a pályázathoz csatolni referencia munkákat, valamint egy motivációs levelet is.
A nyertes pályázó díja egy két napos két személyes út a Cannes-i filmfesztiválra 2015. május 18. és 19. között, valamint egy Nespresso Pixie Clips kávégép.
A pályázatok leadásának határideje: 2015. április 15. 23:00 óra [email protected] e-mail címre.
A pályázat eredményének kihirdetése: 2015. április 30, 16:00 óra
A nyertes kiutazása a Cannes-i filmfesztiválra: 2015. május 18.
Reklámfilm elkészítésének határideje: legkésőbb 2015. augusztus 20.
A film tartalmi és pontos technikai követelményeiről, a szerzői jogokat illető kérdésekről, illetve a teljes pályázati kiírásról a www.nespresso.com/hu/hu/pages/cannespalyazat oldalon található bővebb információ.