A vállalkoozás élja, hogy csúcsidőszakon kívülre szervezzen vendégeket az éttermeknek, így növelve az asztalok kihasználtságát és egyben csökkentve az ételek árát a felhasználók számára.
Mint írták, míg a szállodák és a légitársaságok világszerte átlagosan 70 százalék feletti kihasználtsággal működnek, az éttermek esetében ez mindössze 35 százalék. A bizonyos idősávokban előforduló sok üres asztal nagyban megnöveli a cégek költségeit, ezért ételeiket is drágábban kell adniuk.
A kifejlesztett, repülőjegyfoglaláshoz hasonló rendszerben gyakorlatilag reggeltől késő estig vannak választható időpontok félórás bontásokban. A vendéglátóhelyek között számos kategória fellelhető a nemzetközi konyhától a magyaros éttermeken, cukrászdákon és vegán éttermeken át egészen a Michelin-csillagos éttermekig - írták.
A fejlesztők arra számítanak, hogy egy év belül több száz hely közül választhatnak majd a felhasználók, és nem csak Budapesten, hanem idővel Magyarországon és a világ más országaiban is.
Forrás: MTI