A néphagyományra épülő gasztronómiai akciót a vendéglátóhelyek és a nagyközönség pozitív visszajelzései alapján szervezik meg idén is. Tavaly több mint 600 étterem látott vendégül több mint 100 ezer vendéget.
Lipcsey Görgy Imre elmondta, hogy a magyar turisztikai célpontok, a magyar gasztronómia és a magyar agrártermékek közös népszerűsítését tartják célravezetőnek, ezért idén már a Torkos Csütörtök koordinálása is a turisztikai és az agrármarketing-terület együttműködésének jegyében valósul meg.
Ezen a napon a felhíváshoz csatlakozott éttermeknek azt kell vállalniuk, hogy az étel- és italfogyasztásból egyaránt 50 százalékos kedvezményt biztosítanak vendégeiknek. Külön erre az alkalomra készített, szűkített menüsorral az akcióban részt venni nem lehet, és a kedvezmény csak helyben fogyasztásra vonatkozik - tette hozzá Lipcsey György Imre.
Tájékoztatása szerint a csatlakozni kívánó éttermek a torkoscsutortok.itthon.hu oldalon regisztrálhatnak még február 15-ig, a torkoskodni kívánó vendégek pedig ugyanitt böngészhetnek a résztvevő vendéglátóhelyek kínálatában.
A Magyar Turizmus Zrt. részeként az Agrármarketing Centrum az országos gasztronómiai megmozduláshoz kötötte új Facebook-oldalának indítását is, amely a www.facebook.com/agrarmarketingcentrum címen érhető el, és ahol folyamatosan frissülő információkat találhatnak az érdeklődők.