Indul a „Startolj reggelivel” kampány, az egészséges magyar gyermekekért

Megkezdődött az OÉTI „Startolj reggelivel” kampány A METRO Kereskedelmi Kft. segítségével, az egészséges magyar gyermekekért. A METRO biztosította a hathetes kampány alapanyagait az ország minden részén, biztosítva ezzel a kutatás hitelességét, a valódi összehasonlíthatóságot, rugalmasan kezelve a napi igényeket a változatos, finom és főleg egészséges reggeli menük összeállításához.

Az Országos Élelmezés- és Táplálkozástudomány Intézet által 2010 szeptemberében és októberében a METRO és négy közétkeztető közösen vett részt egy jótékonysági kampányban, mely keretében országszerte 11 város 14 iskolájában közel 1500 hátrányos helyzetű gyermek 6 héten keresztüli egészséges / modern reggeliztetését biztosította.

Kettős céllal indult a kampány – kihangsúlyozni a reggeli fontosságát és modern, egészséges megoldásokat kínálni a reggelire. Mindezt olyan hátrányos helyzetű diákoknak, akik nem jutnak reggelihez a mindennapokban.

A menüt az OÉTI dietetikusai állították össze, az alapanyagot a METRO Kereskedelmi Kft. biztosította, a reggeli elkészítését és iskolákba szállítását pedig a 4 óriás közétkeztető, a Sodexo, Eurest, Elamen és P.Dussmann vállalta. Emellett a diákok és szüleik oktatásban részesültek, amely felhívta a figyelmet a reggeli fontosságára.

A 6 hetes kampány végén a Syma csarnokban 750 gyerek vett részt egy egész napos programon.

Ezen a programon a gyerekek a hat hét alatt megszokott formában együtt reggeliztek és később a nap folyamán játékos formában bizonyították, hogy a hat hét alatt hogyan változott az egészségi állapotuk, azaz mennyivel fittebbek.

Az iskolák a helyszínen ügyességi és csapatjátékokban vettek részt, melyben díjakat is kaptak, az akcióban résztvevő cégektől, így a METRO-tól is.

„A METRO már több korábbi akcióban bizonyította, hogy a magyar gyermekek egészséges táplálása és támogatása fontos számára, ezért nem volt ebben az esetben sem kérdés, hogy örömmel csatlakozunk az akcióhoz, és széles választékunkból az OÉTI szakembereivel együtt választjuk, hogy a menüsorok alkotóelemeit. – mondta a zárórendezvényen Vincze Géza, a METRO Kereskedelmi Kft. Kiszállítási és Kiemelt Vevőkezelési Osztályvezetője

 


Végéhez közeledik a koreai influenszer budapesti gasztrotúrája

Végéhez közeledik a koreai influenszer budapesti gasztrotúrája 

A fináléban hat darab lángost fogyasztott el a korai mokpang influenszer.
Letisztult designnal Burger King-nyitás az Omszki-tónál

Letisztult designnal Burger King-nyitás az Omszki-tónál 

Budakalászon nyitotta meg 59. magyarországi egységét a gyorsétteremlánc.
Zöld lámpa a  szupermarketlánc első bolti kocsmájának

Zöld lámpa a szupermarketlánc első bolti kocsmájának 

A tervek szerint a kocsma a dundonaldi üzletben kap helyet, amely a Lidl reményei szerint új vásárlókat vonz majd az üzletbe.
Michelin-ajánlás Szatmár-Bereg egyik éttermének

Michelin-ajánlás Szatmár-Bereg egyik éttermének 

A két ikonikus piros tábla mellett a harmadik is ott „tündököl” a Stílusos Vidéki Éttermiségivel (SVÉT-tel) együtt.
Megvan, ki kapta 2024-ben az Év Vendéglőse címet

Megvan, ki kapta 2024-ben az Év Vendéglőse címet 

A díjat 2001-ben alapította az MVI, a győztes kiválasztásakor az általa végzett munka minősége, szakmai magatartása és közéleti tevékenysége számít.
Újult elemekkel gazdagítva rendezik idén a derecskei disznótort

Újult elemekkel gazdagítva rendezik idén a derecskei disznótort 

Főleg az „új elemek” hangzik izgalmasnak ebben a hírben.
Beszáll a Coca-Cola a személyzet nélküli boltnyitásos üzletágba

Beszáll a Coca-Cola a személyzet nélküli boltnyitásos üzletágba 

Mintegy 250 millió forintot fordítanak erre Magyarországon. A bolt működésében az MI kiemelt szerephez jut.
Ha február, akkor Kávébár Bazár

Ha február, akkor Kávébár Bazár 

A jubileumi, tizenötödik KávéBár Bazár rendezvénynek a Millenáris B épülete, a nagycsarnok ad otthont.
Üdítőket hív vissza a multicég Európában

Üdítőket hív vissza a multicég Európában 

Európa néhány országában visszahívott bizonyos üdítőitalokat a Coca-Cola, mert „magasabb szintű” klórátot tartalmaznak.
A Lidl csökkenti a tojás árát

A Lidl csökkenti a tojás árát 

A lépés nem meglepő.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.