A minden idők legjobb üzleti eredményét magáénak tudó amsterdami üzlet nem utolsósorban a 12,5 millió dolláros éves forgalmával érdemelte ki, hogy az első fecskéje legyen a Burger King „20/20” fantázianevű, új design koncepciójának, melynek megfelelően több mint 100 kiemelt fontosságú éttermet alakítottak, alakítanak át.
Az új design jellegzetes elemei a tégla és a beton, a jelenleg divatos „ipari” jelleg dominál. Folyadékkristályos kijelzők és LCD monitorok, és különböző típusú ülőalkalmatosságok növelik a vendégek komfortérzetét.
„Ez a megújulás példázza az elképzeléseinket a Burger King brand jövőjével kapcsolatban, és céljainkat, hogy kiváló termékek mellett további pozitív élményeket is adjunk vendégeinknek” – mondta John Chidsey, a Burger King elnök-vezérigazgatója.
Az első ütemben megújult 60 Burger King étterem olyan városokban üzemel, mint Miami, Mexico City, Edinburgh and Shanghai, további 75 pedig az év végéig kapja majd meg az új ruhát. A Miami székhelyű hálózat a tavalyi évben 338 éttermet nyitott az Egyesült Államokon kívül, jelenleg 74 országban 11900 egységet üzemeltet.