A Culinaris 2003-as alapítás óta kiemelkedő szereplője a hazai gasztronómiai piacnak. Különleges nemzetközi, valamint hazai termékkínálatával, a boltok egyedi atmoszférája még inkább vonzza a vásárlókat. A 2020-as, cégstruktúrát érintő változás ezen mit sem változtatott, a Dry Import, mint új tulajdonos megjelenésével a megszokott minőségi termékpaletta tovább bővült. Alkoholos italok és soft drinkek, prémium borok és spiritek jelentek meg egyre nagyobb arányban a delikátesz és a webshop kínálatában.
Az egyirányba mutató tervek mostanra a Wine&Spirit üzletben öltöttek formát. Az üzlet a Culinaris márka ernyője alatt nagyrészt az eddig kizárólag a Dry Import kínálatában megtalálható prémium és ultra prémium italokat sorakoztatja fel polcain.
"A Hegyvidék Bevásárlóközpont az új egységünk helyszíne, amelyik teljes mértékig illeszkedik a Culinaris márkaértékéhez: a vásárlóbarát hozzáállás, a professzionalizmus és a különleges gasztronómiai élményeket kínáló konyhaművészet egy környezettudatos kereskedelmi és szolgáltató központban. Az első Wine&Spirit üzlet koncepciójának megalkotása során fontos szempont volt számunkra, hogy egyszerre legyünk újítóak, de a Culinaristól megszokott magas színvonal is biztosított legyent", mondta Varga Ákos, a Culinaris ügyvezető igazgatója.
Forrás: Culinaris / Store Insider