A Gordon Ramsay-hez hasonló gasztrosztároknak köszönhetően a főzés „macsó” lett, és egyre több férfi próbálja ki magát a konyhában. „Ma már nem elég, ha egy konyhai eszközre azt mondjuk, hogy stílusos, színes és a vásárló jó minőséget kap a pénzéért, ezekkel a fordulatokkal ugyanis elsősorban a nőket lehet megszólítani – állítja a brit Debenhams üzlet kereskedelmi igazgatója, Steve Lightfoot. Ehelyett az legegyszerűbb lábasnak vagy serpenyőnek is olyan erős, férfias tulajdonságokkal kell rendelkeznie, mint a hatalmas űrtartalom, fantasztikus hőelosztás, kiváló teljesítmény”. A szakember azt mondja, a mikrohullámú sütőket, a mixereket és a tűzhelyeket is úgy kell eladni, mintha egy nukleáris bunker tulajdonságaival rendelkeznének. A férfiak ugyanis sokkal szívesebben vásárolnak olyan termékeket, amelyekhez a hatalom és az erő kapcsolható. Számukra sokkal kevésbé vonzó a stílus, a szín vagy az érték. „Úgy tekintenek magukra, mint Arnold Schwarzeneggerre kötényben, a konyhához pedig úgy viszonyulnak, mint a garázshoz” – mondja a kereskedelmi igazgató.
A bolt adatai szerint a macsó szakácsok állnak a konyhai vásárlások tizenöt százaléka mögött. Több millió fontos piacról van szó, nem véletlen tehát, hogy a kereskedők és a gyártók is megpróbálnak a kedvükben járni: az ő konyháikban már nincs hely a rózsaszínnek vagy a pasztellszíneknek, csak a feketének és az ezüstnek. (Reuters, mr1)
Macsó séfek a konyhában
A mocskos szájú tévészakácsok felkavarták a konyhák eddigi csendes, nyugodt világát – állítja egy brit áruház.A mocskos szájú tévészakácsok felkavarták a konyhák eddigi csendes, nyugodt világát – állítja egy brit áruház.
Fedezzük fel újra a zöldségeket!
Napjainkban mind többen hagyják el a húst, és köteleződnek el a vegetáriánus vagy a vegán táplálkozás mellett, akár átmeneti jelleggel (pl. a veganuár alatt), akár véglegesen.
Jön a Nápolyi Pizzériák Éjszakája
A kezdeményezés idén még több pizzériával/étteremmel folytatódik - az ország számos pontján.
Tokaji borok sikerét hozta az idei borverseny
Tokaji borok bizonyultak a legjobbnak a 3. Winelovers Wine Awards nemzetközi borversenyen, amelynek eredményeit szombaton hirdették ki a budapesti Corinthia Hotelben megtartott Winelovers 100 Nagykóstolón.
Így kapcsolódik össze az alkoholtrendek változása és a turizmus
A Spirit Tourism egy gyorsan fejlődő ágazat, ami lehetőséget kínál a helyi turizmus növekedésére, ezáltal munkahelyek teremtésére és a helyi gazdaságok fellendítésére.
Stratégiai partnerség egy rummal?
Bizony, a mai világban ez nagyon is megtörténhet. Hiszen az imént jelentették be, hogy a FLAVA Kitchen & More lett az Eminente rum márka első hazai képviselője.
Luxuscikk lett a körte
A legfeltűnőbb jelenség hosszú távon a terméspotenciál csökkenése.
Idén is megrendezik az egyik legkedveltebb őszi eseményt
A Mecseknádasdi Szőlő- és Bortermelők Egyesülete és a Pécs-Mecseki Borút Egyesület idén is megrendezi a Pécsi Borvidék egyik legkedveltebb őszi rendezvényét, a Mecseknádasdi Bor-Barangolót .
Világszínvonalú csokoládé készül Budapesten
Egyesével válogatott, tökéletes kakaóbabok Venezuela, Nicaragua, Tanzánia és Madagaszkár egzotikus termőterületeiről, ritka és egyedülálló ízvilág, high-tech, mégis manufakturális eljárások, és a mindezt megalapozó, sok évnyi kutatás.
Bezár a Várkert Bisztró
Nem a budai topvendéglátóegységről van szó, hanem a gyulai Várfürdőnél lévő bisztró zár be napokon belül.
Hamarosan Food Truck Show
A Vámház körúton ünnepelnek a mozgó éttermek.
Interjú
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket
Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.
Ariana Grüll: Az építészeknek túl kell lépniük a nemzetközi trendek puszta követésén
A Klasszis TopDesign 2024 verseny egyik zsűritagja, Ariana Grüll a tavalyi versennyel kapcsolatos tapasztalatairól mesélt, és arról, hogy mit vár az idei pályaművektől.