A Gordon Ramsay-hez hasonló gasztrosztároknak köszönhetően a főzés „macsó” lett, és egyre több férfi próbálja ki magát a konyhában. „Ma már nem elég, ha egy konyhai eszközre azt mondjuk, hogy stílusos, színes és a vásárló jó minőséget kap a pénzéért, ezekkel a fordulatokkal ugyanis elsősorban a nőket lehet megszólítani – állítja a brit Debenhams üzlet kereskedelmi igazgatója, Steve Lightfoot. Ehelyett az legegyszerűbb lábasnak vagy serpenyőnek is olyan erős, férfias tulajdonságokkal kell rendelkeznie, mint a hatalmas űrtartalom, fantasztikus hőelosztás, kiváló teljesítmény”. A szakember azt mondja, a mikrohullámú sütőket, a mixereket és a tűzhelyeket is úgy kell eladni, mintha egy nukleáris bunker tulajdonságaival rendelkeznének. A férfiak ugyanis sokkal szívesebben vásárolnak olyan termékeket, amelyekhez a hatalom és az erő kapcsolható. Számukra sokkal kevésbé vonzó a stílus, a szín vagy az érték. „Úgy tekintenek magukra, mint Arnold Schwarzeneggerre kötényben, a konyhához pedig úgy viszonyulnak, mint a garázshoz” – mondja a kereskedelmi igazgató.
A bolt adatai szerint a macsó szakácsok állnak a konyhai vásárlások tizenöt százaléka mögött. Több millió fontos piacról van szó, nem véletlen tehát, hogy a kereskedők és a gyártók is megpróbálnak a kedvükben járni: az ő konyháikban már nincs hely a rózsaszínnek vagy a pasztellszíneknek, csak a feketének és az ezüstnek. (Reuters, mr1)
Macsó séfek a konyhában
A mocskos szájú tévészakácsok felkavarták a konyhák eddigi csendes, nyugodt világát – állítja egy brit áruház.A mocskos szájú tévészakácsok felkavarták a konyhák eddigi csendes, nyugodt világát – állítja egy brit áruház.
Zöld lámpa a szupermarketlánc első bolti kocsmájának
A tervek szerint a kocsma a dundonaldi üzletben kap helyet, amely a Lidl reményei szerint új vásárlókat vonz majd az üzletbe.
Michelin-ajánlás Szatmár-Bereg egyik éttermének
A két ikonikus piros tábla mellett a harmadik is ott „tündököl” a Stílusos Vidéki Éttermiségivel (SVÉT-tel) együtt.
Megvan, ki kapta 2024-ben az Év Vendéglőse címet
A díjat 2001-ben alapította az MVI, a győztes kiválasztásakor az általa végzett munka minősége, szakmai magatartása és közéleti tevékenysége számít.
Újult elemekkel gazdagítva rendezik idén a derecskei disznótort
Főleg az „új elemek” hangzik izgalmasnak ebben a hírben.
Beszáll a Coca-Cola a személyzet nélküli boltnyitásos üzletágba
Mintegy 250 millió forintot fordítanak erre Magyarországon. A bolt működésében az MI kiemelt szerephez jut.
Ha február, akkor Kávébár Bazár
A jubileumi, tizenötödik KávéBár Bazár rendezvénynek a Millenáris B épülete, a nagycsarnok ad otthont.
Üdítőket hív vissza a multicég Európában
Európa néhány országában visszahívott bizonyos üdítőitalokat a Coca-Cola, mert „magasabb szintű” klórátot tartalmaznak.
A Lidl csökkenti a tojás árát
A lépés nem meglepő.
Gasztrorendezvény Szlovákiában
Új ételek, élő főzés és technológiák a HoReCa szegmens számára – ételek és italok széles választéka Szlovákiából és külföldről, technológiák és konyhai berendezések.
Van az az étel, ami még a koreai influenszeren is kifog
A dél-koreai mokpang influenszer, aki napjainkban Budapesten hódít hatalmas étvágyával, úgy tűnik, legyőzőre talált néhány kolbász és hurka képében.
Interjú
Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.