Bár az ital már korábban is létezett, a filmszínész 2012-es csatlakozásával mind a külsője, mind a marketingje megújult. Az egyébként hotel- és étterembefektető De Niro így nyilatkozott:
„Felkerestek, hogy szeretnének egy teljes termékkampányt, amit óriási ötletnek tartottam, és úgy döntöttem, hogy az egész procedúrában részt akarok venni – nem csak megkapom a pénzt, és a viszontlátásra. Végül megtiszteltetésnek éreztem, hogy tevékeny részt vállalhattam a brand kialakításában.”
Ütős csapatot szerveztek a Vdka 6100 megalkotásához: a design kialakításáért egy New York-i tervező felelt, az üveg a világ egyik legjobb üvegmanufaktúrájából, a francia Saverglassból került ki, míg a dugó olasz gyártmány. A letisztult megjelenés tökéletesen illik a beltartalomhoz. A készítők leírása szerint az Új-Zélandon desztillált alkohol „rendkívül tiszta és selymes prémiumvodka globális érzékenységgel”.
A Vdka 6100 szponzorálja azt a Tribeca Filmfesztivált, melyet De Niro alapított 2002-ben, és az ő hoteljeiben és éttermeiben is árusítják majd az új terméket. És hogy mi az a 6100 szám a névben? Nem nagy rejtély, Ausztrália hívószáma.
Magyarországon még nem elérhető, de a Nobu étteremben (amelyben De Niro társtulajdonos) reményeink szerint kapható lesz.
Forrás: VinCE Magazin Hírlevél