Új néven folytatja tovább a többek közt a Ticket Restaurant utalványokról ismert Accor Services. A vállalatcsoport hotel és utalványos üzletága nemrégiben vált szét, utóbbi pedig mostantól Edenred néven működik. A korábban Accor Services néven tevékenykedő utalványszolgáltató Magyarországon 1993 óta van jelen."Ma már nem elég az, ha a cégünk csak a hagyományos papír alapú juttatások, utalványok gyártásában gondolkodik" - magyarázta a névváltás hátterét Balázs Krisztián, az Edenred Kft. marketing igazgatója. - "Célunk partnereink teljeskörű kiszolgálása, a béren kívüli juttatásokhoz kapcsolódó terhek teljes körű átvállalása."Ennek kapcsán vezette be a cég saját Cafeteria programját, amely a juttatásokhoz kapcsolódó adminisztratív terheket hivatott csökkenteni, illetve 2010-ben dobta piacra a Ticket Restaurant kártya alapú melegétel juttatását, amely a bankkártyák kényelmét és az utalványok előnyeit igyekszik ötvözni.Az Edenred név a vállalat szándékai szerint kifejezi az "egyszerűbb életet", amelynek biztosításában a szolgáltató részt kíván venni. A cég új nevének leleplezése egyszerre történik a világ 40 országában.A bevezető kampány keretében hatalmas piros gömbök jelentek meg világszerte Párizstól kezdve Johannesburgon át Pekingig, találgatásra adva okot, hogy ki állhat a rejtélyes objektumok hátterében. (Marketinginfo)"A piros gömb megjelenik az utalványainkon a termékeink nevében, több százezer felhasználónk találkozhat vele az éttermek és boltok kirakatában szimbolizálva a vállalat béren kívüli juttatásokban elfoglalt világvezető szerepét" - teszi hozzá Balázs Krisztián.Az újjászületés kapcsán a vállalat jótékonysági akciót is bejelentett az árvízkárosultak javára. Június 14-ig minden beváltott utalvány után 1 forintot juttat el a károsultaknak a Magyar Vöröskereszt segítségével.
Nevet vált az utalványos Accor
Az Accor csoport, a hotel és az utalványos üzletág korábban bejelentett szétválása kapcsán az Accor Services nevét is megváltoztatta.
Zöld lámpa a szupermarketlánc első bolti kocsmájának
A tervek szerint a kocsma a dundonaldi üzletben kap helyet, amely a Lidl reményei szerint új vásárlókat vonz majd az üzletbe.
Michelin-ajánlás Szatmár-Bereg egyik éttermének
A két ikonikus piros tábla mellett a harmadik is ott „tündököl” a Stílusos Vidéki Éttermiségivel (SVÉT-tel) együtt.
Megvan, ki kapta 2024-ben az Év Vendéglőse címet
A díjat 2001-ben alapította az MVI, a győztes kiválasztásakor az általa végzett munka minősége, szakmai magatartása és közéleti tevékenysége számít.
Újult elemekkel gazdagítva rendezik idén a derecskei disznótort
Főleg az „új elemek” hangzik izgalmasnak ebben a hírben.
Beszáll a Coca-Cola a személyzet nélküli boltnyitásos üzletágba
Mintegy 250 millió forintot fordítanak erre Magyarországon. A bolt működésében az MI kiemelt szerephez jut.
Ha február, akkor Kávébár Bazár
A jubileumi, tizenötödik KávéBár Bazár rendezvénynek a Millenáris B épülete, a nagycsarnok ad otthont.
Üdítőket hív vissza a multicég Európában
Európa néhány országában visszahívott bizonyos üdítőitalokat a Coca-Cola, mert „magasabb szintű” klórátot tartalmaznak.
A Lidl csökkenti a tojás árát
A lépés nem meglepő.
Gasztrorendezvény Szlovákiában
Új ételek, élő főzés és technológiák a HoReCa szegmens számára – ételek és italok széles választéka Szlovákiából és külföldről, technológiák és konyhai berendezések.
Van az az étel, ami még a koreai influenszeren is kifog
A dél-koreai mokpang influenszer, aki napjainkban Budapesten hódít hatalmas étvágyával, úgy tűnik, legyőzőre talált néhány kolbász és hurka képében.
Interjú
Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.