Új néven folytatja tovább a többek közt a Ticket Restaurant utalványokról ismert Accor Services. A vállalatcsoport hotel és utalványos üzletága nemrégiben vált szét, utóbbi pedig mostantól Edenred néven működik. A korábban Accor Services néven tevékenykedő utalványszolgáltató Magyarországon 1993 óta van jelen."Ma már nem elég az, ha a cégünk csak a hagyományos papír alapú juttatások, utalványok gyártásában gondolkodik" - magyarázta a névváltás hátterét Balázs Krisztián, az Edenred Kft. marketing igazgatója. - "Célunk partnereink teljeskörű kiszolgálása, a béren kívüli juttatásokhoz kapcsolódó terhek teljes körű átvállalása."Ennek kapcsán vezette be a cég saját Cafeteria programját, amely a juttatásokhoz kapcsolódó adminisztratív terheket hivatott csökkenteni, illetve 2010-ben dobta piacra a Ticket Restaurant kártya alapú melegétel juttatását, amely a bankkártyák kényelmét és az utalványok előnyeit igyekszik ötvözni.Az Edenred név a vállalat szándékai szerint kifejezi az "egyszerűbb életet", amelynek biztosításában a szolgáltató részt kíván venni. A cég új nevének leleplezése egyszerre történik a világ 40 országában.A bevezető kampány keretében hatalmas piros gömbök jelentek meg világszerte Párizstól kezdve Johannesburgon át Pekingig, találgatásra adva okot, hogy ki állhat a rejtélyes objektumok hátterében. (Marketinginfo)"A piros gömb megjelenik az utalványainkon a termékeink nevében, több százezer felhasználónk találkozhat vele az éttermek és boltok kirakatában szimbolizálva a vállalat béren kívüli juttatásokban elfoglalt világvezető szerepét" - teszi hozzá Balázs Krisztián.Az újjászületés kapcsán a vállalat jótékonysági akciót is bejelentett az árvízkárosultak javára. Június 14-ig minden beváltott utalvány után 1 forintot juttat el a károsultaknak a Magyar Vöröskereszt segítségével.
Nevet vált az utalványos Accor
Az Accor csoport, a hotel és az utalványos üzletág korábban bejelentett szétválása kapcsán az Accor Services nevét is megváltoztatta.

Meglepő és tanulságos – kínai borok kóstolója Budapesten
Kína borászati nagyhatalmi címre tör – nem véletlenül.

A lengyel sörgyártás új trendjei
A lengyelországi sörgyártás az alkoholmentes sörök előállítása felé tolódik el a csökkenő alkoholfogyasztási tendenciák miatt.

Új Michelin-csillagos menü az égben
Az Emirates Business osztályán utazók 18 új ételt kóstolhatnak, amelyeket a Moët & Chandon válogatott pezsgőivel párosítottak.

Különös nevű győztes az idei Balaton fagyija versenyen
Az idei Balaton Fagyija versenyen 31 kreáció közül a veszprémi Füge Fagyizó MEKKóstollak nevű kreációját ítélték a legjobbnak.

Borünnep Szegeden
A bortermelőkhöz több mint húsz vendéglátós csatlakozik, akik sajtokat és egyéb specialitásokat is kínálnak majd a borok és pálinkák mellé.

Baj van egy dubai csokis termékkel – visszahívták a forgalomból
Műanyag fóliadarab lehet benne.

Egerből érkezett a Borászok Borásza verseny idei győztese
Idén 19. alkalommal adták át a Borászok Borásza díjat.

Rekordszámú nevezés az Év pálinkás bonbonja-2025 versenyen
Harmadik alkalommal hirdették meg a versenyt, amelyre 143 nevezés érkezett az ország minden részéből és a Felvidékről.

Görög fánk dubai csokival, kecskesajtos vegetable szendvics, smash burger sültkrumplival
Mutatjuk az idei első Food Truck Show legizgalmasabb ételeit.

Régi ízek, új trendek: jön a kürtöskalács fesztivál
A tradíció és az innováció összefonódása kürtőskalács ünnepén.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.