Sikeres új kávés ízvilág, fenntartható koncepcióval

Már több mint másfél millióan kóstolták az elmúlt időszak alatt a Shell Café új kávékülönlegességeit.

A tavalyi évben 14 európai országgal együtt Magyarországon is bevezette új, Shell Café márkáját az energiaipari vállalat. Az új prémium kínálattal céljuk a minőségi kávézás élményének biztosítása volt a vásárlók számára akár az egyes töltőállomásokon kialakított vendégtérben és teraszokon kényelmesen pihenés közben elfogyasztva, akár elvitelre utazás közbeni felfrissülést nyújtva.

A választás szabadsága

Az alapvetően kétféle ízvilágú, világszerte elismert szakértőkkel együttműködésben megalkotott forró italokat speciálisan erre képzett kollégák készítik. Az eddigi tapasztalatok szerint mindkét ízvilág egyaránt népszerű, mindössze szűk 1%-kal előzi meg a lágyabb ízű, közepes pörkölésű, 90% Arabica és 10% Robusta kávékeverékből készülő Afrika íze (50,4%) fantázianevű kávé a sötét pörkölésű, karakteres, intenzív, fűszeres aromájú, étcsokoládé ízvilágú 80% Arabica és 20% Robusta kávékeverékből álló Dél-Amerika íze (49,6%) elnevezésű italokat. Választott kávétípus tekintetében az eszpresszó vezet, amelyet szorosan követ a cappuccino és a hosszú kávé, de egyre kedveltebbek a vásárlók körében az ízesített kávék és a hűvösebb időszakban a forró csokoládé különlegességek, míg nyáron várhatóan a jeges kávé lesz a sláger.

Nemcsak finom, fenntartható is

Az exkluzív minőséget képviselő kávék származásának és csomagolásának is nagy fontosságot tulajdonít a nemzetközi energiaipari vállalat. A Shell Café "Rainforest" tanúsítvánnyal rendelkezik, ami megerősíti, hogy a kávébabot a fenntarthatóság három fő pillérének - a társadalmi, gazdasági és környezeti szempontoknak - megfelelően szerezték be. A beszállítóktól és a termelőktől is szigorú kritériumok betartását várja el a megrendelő cég A nemzetközi FSC tanúsítás pedig a vásárlók számára nyújt garanciát az új kávétermékek fenntartható csomagolását - az ahhoz felhasznált fa felelősségteljes kitermelését - illetően.

A siker számokban

Több mint 12 ezer kg kávéból készítettek frissítő italokat az elmúlt 7 és fél hónap alatt, amely több mint másfél millió forró italt jelent. A koffeines frissítők nagyobb részét a reggeli órákban vásárolták a töltőállomások vendégei, akik a vásárlások több mint felében péksüteményt, hot dogot vagy szendvicset is választottak az ital mellé. 

Forrás: Grayling Hungary


Magyar piacon tűnt fel a 3 Michelin-csillagos spanyol sztárséf

Magyar piacon tűnt fel a 3 Michelin-csillagos spanyol sztárséf 

Vajon mit keresett ott?
Családias hangulatú étteremnyitás a Várnál

Családias hangulatú étteremnyitás a Várnál 

Megnyílt a Varjúvár étterem a Várkert Bazárban.
SVÉT eszem-iszom Szigetmonostoron

SVÉT eszem-iszom Szigetmonostoron 

A Stílusos Vidéki Éttermiség (SVÉT), a nívós vidéki gasztronómiát képviselők szövetsége a Rosinante Fogadóba készül április 5-én.
Közösségi élménytér a Hunyadi téri vásárcsarnokból

Közösségi élménytér a Hunyadi téri vásárcsarnokból 

A vásárcsarnok állapota az elmúlt évtizedek során folyamatosan romlott.
Jó hírek a magyarországi sörfogyasztásról

Jó hírek a magyarországi sörfogyasztásról 

Ezzel a bővülés dinamikája visszatért a 2021-ben és 2022-ben mért 3 százalék körüli mértékhez.
Betiltották a budapesti aluljárókban történő sütögetést

Betiltották a budapesti aluljárókban történő sütögetést 

Vége a helyben sütésnek – a Főpolgármesteri Hivatal döntése szerint.
A Coca-Cola kapcsán Önnek is a tej jut eszébe?

A Coca-Cola kapcsán Önnek is a tej jut eszébe? 

Pedig ideje lenne, mert a tej egy ideje fontos szerepet játszik a kólagyártó cég életében.
Megvédte címét a pálinkaverseny tavalyi győztese

Megvédte címét a pálinkaverseny tavalyi győztese 

Több mint 2400 minta versenyzett a XV. Quintessence pálinka- és párlatversenyen.
Megtévesztette a fogyasztókat a Foodora – meg is büntették érte

Megtévesztette a fogyasztókat a Foodora – meg is büntették érte 

Több mint 35 millió forintos bírságot szabtak ki az ételrendelési portál üzemeltetőjére.
A konyhasziget szíve – A Marrone-sztori

A konyhasziget szíve – A Marrone-sztori 

Van egy családi alapítású olasz cég, amelyik professzionális, egyedi tervezésű konyhai rendszereket tervez, és le is gyártja saját tervezésű konyháit, konyhaszigeteit.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.