Sör, nem hetero-szexuálisoknak

Egy Minerva nevű, kis mexikói sörgyártó- és forgalmazó cég, kétféle újdonsággal rukkolt elő: a Salamandra és a Purple Hand elnevezésű sörökkel. Mint mondják, e termékekkel a leszbikus, a homoszexuális, a bi- és transz-szexuális beállítottságú közönséget céloznák meg - olvastuk a Dr. Info-n.

A Mexikóban legnépszerűbbnek számító habos szeszesital piacának 95 százalékát két nagy cég fedi le: a Modelo Group és a Cuauhtemoc Moctezuma. A kisebb vállalkozásoknak alig van esélyük. A Minerva, úgy tűnik, mégis sikeresen rátalált egy piaci résre, és egyelőre nagyon ígéretesnek látszik az új irány.

A sör mézet és malátát tartalmaz, és némi narancsaromával ízesítették

„Rengeteg kritikát kaptunk amiatt, hogy a heteroszexuális közösséget nem jelöltünk meg célként, mi azonban tartjuk magunkat ahhoz, hogy másféle szexuális beállítottságú emberek számára dobjuk piacra ezeket az italokat.” – nyilatkozta Dario Rodriguez Wyler, Minerva szóvivője.

Mind a Salamandra mind a Purple Hand iránt olyan óriási kereslet mutatkozott már az első héten, hogy az felülmúlta az előzetes elképzeléseket. Külföldről – Argentínából, Kolumbiából, Japánból, Ecuadorból, Chiléből és az Egyesült Államokból – is érkeztek már megkeresések.

Az italok elnevezése nem a véletlen műve: a szalamandra régóta a mexikói homoszexuális közösség jelképe, a bíbor kéz (Purple Hand) pedig a homoszexuálisok jogainak érdekében vívott harcot jelképezi. Ez utóbbi története: 1969 novemberében meleg aktivisták tüntetést szerveztek a San Francisco-i Examiner c. lap szerkesztősége elé, tiltakozva melegbárokról a lapban megjelent cikksorozat ellen.

A szerkesztőség alkalmazottai nyomdafestéket öntöttek az ablak előtt tiltakozókra, akik a rájuk zúduló festékkel homofóbia-ellenes jelszavakat festettek a falra, és San Francisco egész belvárosában kéznyomokat hagytak a falakon. Melegaktivisták később próbálták a homofóbia-ellenesség szimbólumává tenni, utalva egyben egy New York-i maffiabanda, a Fekete Kéz ismert jelére. (forrás: Dr.Info)


Brad Pitt és Sting kedvenc borai Miskolcon

Brad Pitt és Sting kedvenc borai Miskolcon 

Idén tovább bővül az Avasi Borangolás programkínálata.
Michelin-csillagos gasztroprogram a debreceni Nagyerdőben

Michelin-csillagos gasztroprogram a debreceni Nagyerdőben 

Ízkánaán, Palya Bea és júniusi erdőillat Debrecenben.
Megvannak a pizzafesztivál győztesei

Megvannak a pizzafesztivál győztesei 

A pizzafesztiválon Magyarország legjobb pizzériái és pizzakészítő mesterei versenyeztek egymással.
Megnyílt a Dobay Cukrászda és Pékség a BudaParton

Megnyílt a Dobay Cukrászda és Pékség a BudaParton 

Harmadik cukrászdáját nyitotta a gasztronómia területén két évtizedes tapasztalattal rendelkező VakVarjú Csoport Budapest egyik legmenőbb, legdinamikusabban fejlődő részén, a festői és egyben lazulós hangulatú BudaParton.
Nagy hazai borravaló-körkép: kinek és mennyit jattolnak a magyarok?

Nagy hazai borravaló-körkép: kinek és mennyit jattolnak a magyarok?  

 A digitális fizetés és a számlába beépített szervizdíj terjedésével folyamatosan átalakul a borravaló intézménye is.
Friss felmérés növényi alapú italok fogyasztásáról

Friss felmérés növényi alapú italok fogyasztásáról 

A Danone Magyarország 2024-ben részt vett az öt kelet-közép-európai országban végzett régiós kutatásban, amely a fogyasztók étkezési szokásait mérte fel.
Megdőlt a világ leghosszabb bagettjének rekordja

Megdőlt a világ leghosszabb bagettjének rekordja 

A rekordot idáig Olaszország tartotta egy több, mint 132 méteres bagettel.  
Főszerepben a nők az idei Gourmet Fesztiválon

Főszerepben a nők az idei Gourmet Fesztiválon 

A „sétáló országkóstoló” ezúttal is nagyot merít a hazai kulináris kínálatból.
Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Business Superbrands-díjas a METRO Nagykereskedelem és a METRO Gasztroakadémia

Business Superbrands-díjas a METRO Nagykereskedelem és a METRO Gasztroakadémia 

A METRO Nagykereskedelem és a METRO Magyarország tudásközpontja, a METRO Gasztroakadémia is elnyerte idén a megtisztelő címet.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.