Sör, nem hetero-szexuálisoknak

Egy Minerva nevű, kis mexikói sörgyártó- és forgalmazó cég, kétféle újdonsággal rukkolt elő: a Salamandra és a Purple Hand elnevezésű sörökkel. Mint mondják, e termékekkel a leszbikus, a homoszexuális, a bi- és transz-szexuális beállítottságú közönséget céloznák meg - olvastuk a Dr. Info-n.

A Mexikóban legnépszerűbbnek számító habos szeszesital piacának 95 százalékát két nagy cég fedi le: a Modelo Group és a Cuauhtemoc Moctezuma. A kisebb vállalkozásoknak alig van esélyük. A Minerva, úgy tűnik, mégis sikeresen rátalált egy piaci résre, és egyelőre nagyon ígéretesnek látszik az új irány.

A sör mézet és malátát tartalmaz, és némi narancsaromával ízesítették

„Rengeteg kritikát kaptunk amiatt, hogy a heteroszexuális közösséget nem jelöltünk meg célként, mi azonban tartjuk magunkat ahhoz, hogy másféle szexuális beállítottságú emberek számára dobjuk piacra ezeket az italokat.” – nyilatkozta Dario Rodriguez Wyler, Minerva szóvivője.

Mind a Salamandra mind a Purple Hand iránt olyan óriási kereslet mutatkozott már az első héten, hogy az felülmúlta az előzetes elképzeléseket. Külföldről – Argentínából, Kolumbiából, Japánból, Ecuadorból, Chiléből és az Egyesült Államokból – is érkeztek már megkeresések.

Az italok elnevezése nem a véletlen műve: a szalamandra régóta a mexikói homoszexuális közösség jelképe, a bíbor kéz (Purple Hand) pedig a homoszexuálisok jogainak érdekében vívott harcot jelképezi. Ez utóbbi története: 1969 novemberében meleg aktivisták tüntetést szerveztek a San Francisco-i Examiner c. lap szerkesztősége elé, tiltakozva melegbárokról a lapban megjelent cikksorozat ellen.

A szerkesztőség alkalmazottai nyomdafestéket öntöttek az ablak előtt tiltakozókra, akik a rájuk zúduló festékkel homofóbia-ellenes jelszavakat festettek a falra, és San Francisco egész belvárosában kéznyomokat hagytak a falakon. Melegaktivisták később próbálták a homofóbia-ellenesség szimbólumává tenni, utalva egyben egy New York-i maffiabanda, a Fekete Kéz ismert jelére. (forrás: Dr.Info)


Feszült hangulat a borászok körében: Wáberer  kijelentése kiverte a biztosítékot

Feszült hangulat a borászok körében: Wáberer kijelentése kiverte a biztosítékot 

A borásztársadalom nem nézi jó szemmel az alkoholmentességre buzdító kampányt – szerintük ezzel a hazai borkultúra hitelessége is sérül.
Időutazás a Folly Arborétumban

Időutazás a Folly Arborétumban 

A badacsonyörsi arborétum a nyári hónapokban is ideális úti cél.
Kihirdették Magyarország legjobb éttermeit – Itt a 2025-ös toplista

Kihirdették Magyarország legjobb éttermeit – Itt a 2025-ös toplista 

Június 16-án, hétfőn este rendezték a hazai gasztronómiai élet legrangosabb eseményét, a Dining Guide Év Étterme Gálát.
Hétvégén Somlói Borgála

Hétvégén Somlói Borgála 

Borkultúra, hagyomány és élmény egyetlen hétvégén.
Kiemelkedő vidéki vállalkozásokat díjaztak

Kiemelkedő vidéki vállalkozásokat díjaztak 

Közös célért – 6 millió forint adomány gyűlt össze.
Új imázsfilm a magyar borról – Videó a cikkben

Új imázsfilm a magyar borról – Videó a cikkben 

Új nemzetközi imázsfilmmel pozicionálja újra Magyarországot a borvilág térképén a Magyar Bormarketing Ügynökség.
Hazai borászoknak üzent Nagy Márton: jön a kormányzati segítség

Hazai borászoknak üzent Nagy Márton: jön a kormányzati segítség 

Növelni kell a palackos borok exportját, amihez a magyar kormány minden segítséget megad, mondta a miniszter egy csütörtöki balatoni nyitóeseményen.
Bartenderek új generációja – 22 milliós segítség a Coca-Cola HBC-től

Bartenderek új generációja – 22 milliós segítség a Coca-Cola HBC-től 

A Bar Me Tender ingyenes bartenderképzés immár negyedik éve segíti a vendéglátós szakma új generációját.
Hamis élelmiszerek, többmilliárdos károk

Hamis élelmiszerek, többmilliárdos károk 

Többmilliárdos kárt okoznak évente Magyarországon a hamisított élelmiszerek és italok.
Piacbővítésre készül a multi üzletlánc hazai tagja

Piacbővítésre készül a multi üzletlánc hazai tagja 

Az Auchan Magyarország stratégiai partnerségre lép a Winelovers Wine Awards borversennyel.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.