Az üzletbe betérõk az elkövetkezõ hetekben a kávéspecialitások mellett színes téli termékkínálatból - konyhai eszközök, karácsonyi kiegészítõk, nõi sífelszerelések - válogathatnak. A hazánkban 1991 óta jelen lévõ Tchibo új üzleti modellt tesztel most hazánkban: a látogatók kávézói környezetben, kiváló minõségû szemes és õrölt kávék mellett a fogyasztói termékek széles skálájából válogathatnak. A termékek korlátozott számban kerülnek a polcokra, kéthetente különbözõ témák köré csoportosítva. A kávégyártó nyolcféle kávékülönlegességérõl egy kis kávéenciklopédiában találhatnak információt az érdeklõdõk. A cégnek Európában – Németország, Ausztria, Svájc, Lengyel-, illetve Csehország - 1500 üzlete van, több mint kétharmada Németországban. Torsten Kaack, a Tchibo Budapest Kft. ügyvezetõ igazgatója a tegnapi megnyitón elmondta: reméli a vásárlók elégedettek lesznek a most nyílt bolt mindig megújuló kínálatával. A hazánkban történõ további terjeszkedés kapcsán elmondta, errõl az elsõ negyedévi adatok alapján döntenek.
Tchibo üzlet Budapesten
November 21-én a budapesti Aréna Plázában mutatta be elsõ magyarországi üzletét a vezetõ német kávégyártó cég, a Tchibo.

Tiszta ízek, japán precizitás – a sashimi kultúrája Magyarországon
Magyarországon is egyre többen keresik a könnyed, mégis gazdag ízélményeket nyáron – és ebben a sashimi kultúrája kulcsszerepet játszik.

Jó hír a hazai szőlőtermesztéssel kapcsolatban
Megállhat a magyar szőlőtermesztés visszaesése, de a klímaváltozás jelentős károkat okozhat az ültetvényekben.

Pezseg a nyár: indul a „Buborékok Nyara” kampány
Az idei nyár hivatalos fröccse pedig nem más, mint a Macifröccs.

Helyi termelőkre épít az Auchan – Debrecenből indul az új program
Mert fontosnak tartják, hogy áruházaik térségében lévő termelők, a kis- és középvállalkozások termékei felkerülhessenek az áruházaik polcaira.

A hely, amely nem csupán a finom falatokról és a süteményekről szól
Az új helyszín a Gesztenyéskertben, a legendás Nagyvendéglő épületében kapott otthont – új arculattal, friss kínálattal, de a már jól ismert „czinieles” vendégszeretet szellemében.

Négy étterem, ami biztosan ott lesz a Time Out Market Budapest kínálatában
A gasztronómiai és kulturális piac felfedte első négy éttermét.

Pecsét került a palackokra – kihirdették az év legjobb borait
Kihirdették 2025. évi Országos Borverseny győzteseit.

Az élet túl rövid ahhoz, hogy az utazó ne kóstolja Erzsike fahéjas csigáját az M7-es fehérvári lehajtójánál
Fél évszázad az autópálya mentén – 50 éves az M7 Bisztró.

Ha kitör a nyár, akkor érkezik a Balaton Gasztrokalauz
323 balatoni étterem, strandbüfé, termelői piac, kávézó, kultúrbisztró, kézműves hamburgerező és pékség – egyetlen kisméretű kiadványban.

Itt a vége: mostantól nem vásárolhatnak energiaitalt a 18 év alattiak
Megjelent a rendelet, és már hatályba is lépett.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.