A minőségi kivitelű kiadványban a vastagabb pénztárcájú, igényesebb utasok számára kínálnak különféle üdüléseket. Az idén nyáron 700 prémium utasra számítanak, bár Csákány Csaba ügyvezető szerint ez a szám ideális esetben elérheti az 1000-et is. Ezt a termékcsaládot kizárólag a TUI Utazási Központok és a TUI-partnerek értékesítik, ezért limitált példányszámban készült el a katalógus. Nemes Marianna elmondta, hogy a magyar katalógusban 60 oldalon különleges helyszínek kaptak helyet. A hagyományos mediterrán üdülőhelyek (Spanyol-, Görög- és Törökország, Ciprus, Bulgária, Málta, Tunézia) exkluzív szállodái mellett olyan egzotikus, ennélfogva eddig csak télen kínált desztinációk is szerepelnek a kiadványban, mint Mauritius, a Maldív-szigetek, Jamaika vagy Kuba. Az utóbbiak megközelítése menetrend szerinti járatokkal történik. Az ajánlatok közös jellemzője, hogy egyéni igényeknek megfelelően alakíthatók a csomagok: rövidebb vagy hosszabb tartózkodás, extra szobatípusok kiválasztása és csak szállásfoglalás is lehetséges. Ajándékok, meglepetések is várják a prémium utasokat, akik fedett parkolási lehetőséget vagy reptéri transzfert is kapnak a TUI-tól. A Travel Service járatain továbbá 30 kilogrammos súlykeret, előzetes ülőhely-foglalási lehetőség és VIP catering jár nekik. Az ajánlatok többsége pároknak szól, de akad köztük családi üdülés is. Fontos tudni viszont, hogy két üdülőhelyen (Grecotel Eva Palace, Korfu, illetve Couples Swept Away Jamaika) egyáltalán nem fogadnak gyerekeket. A katalógus-bemutatón részt vett Gerlinde Wagner, a Starwood Hotels bécsi globális értékesítési irodájának munkatársa, aki a lendületes terjeszkedésben levő szállodavállalat nyolc márkáját mutatta be a közönségnek. A jelenleg 90 országban működő szállodavállalat hamarosan két új márkával debütál: Aloft néven új dizájnmárka indul hódító útjára világszerte, Európában elsőként Brüsszelben nyílik Aloft 2009 őszén. Elements márkanév alatt pedig hosszabb távú tartózkodást ajánló szállodák nyílnak az idei évtől kezdődően az USA-ban és Kanadában.
TUI: Prémium Nyár
Exkluzív vacsora keretében, a budapesti Le Meridien szállodában mutatta be kiemelt értékesítő partnereinek és a TUI Utazási Központok képviselőinek első alkalommal megjelent prémiumkatalógusát a Magyar TUI.
Folytatódnak a koreai influenszer kulináris kalandjai Magyarországon
Budapestre érkezett egy koreai influenszer, aki útra kelt a fővárosban, hogy felfedezze a magyar gasztronómia finomságait.
Meghökkentő édességeket készít egy magyar cukrász
Most például túrós csuszás csokoládéval kísérletezik.
Amikor a szomorú vasárnapot követi a mélabús hétfő
Azt tartják, az az egyetlen jó döntés, ha ilyenkor kényeztetjük a testet és a lelket. Így tettünk mi is, és egyáltalán nem bántuk meg.
Róma a világ legjobb gasztronómiai úti célja
A 2025-ös listán Róma olyan városokat előzött meg, mint London Marrakech, Párizs, és Nápoly.
Kétkilós rántott szeletet tüntetett el Pesten a koreai lány, a világ egyik legismertebb gasztroinfluenszere
Pihenésképpen aztán jóétvággyal nekilátott egy pacalpörköltnek is, majd visszatért a rántott húshoz.
A Lidl német egységeiben alaposan megemelik a béreket
Megfejelik az óránként 5100 forintos minimálbért németországi üzleteikben.
Szent Vince napján kiderülhet, idén milyen szőlőtermés várható
A hagyománytisztelő boros gazdák Szent Vincét a bor védőszentjének, neve napját, január 22-t pedig hagyományos termésjósló ünnepnapnak tartják.
Jön a mentes séfverseny
2025-ben hetedik alkalommal kerül megrendezésre a Magyarországon, de talán a világszerte is egyedülálló Az Év Mentes Séfje verseny a Csak a Mentes szervezésében.
TOP 5 budapesti gasztrohely – az év nyitányaként
Az új év első hónapjában érdemes megállni egy pillanatra és időt hagyni a tervezésre, élvezni az ízeket, a pillanatokat.
Új kézben a Pastrami Étterem
A tájékoztatás szerint az akvizíció elsődleges célja a 2009 óta létező brand megőrzése, a vendéglátóipari egység modernizálása, fejlesztése, hosszútávú működtetése.
Interjú
Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.