Augusztus közepén először a kávézó nyitotta meg kapuit a korszerűsített és újjávarázsolt Tiszavirágban, de a héten már az étterem szolgáltatásai is elérhetőek, és a tervek szerint hamarosan a szálláshelyek is foglalhatóak lesznek.
„Legendás és egyedi épület nyitotta meg újra a kapuit, amelyben étteremmel, bárral, kávézóval és hamarosan szálláshellyel, korszerű spával, valamint bérelhető különteremmel is várjuk a vendégeinket”
– fogalmazott az újranyitás apropóján Asiamah Helena, a Tiszavirág tulajdonosa.
A kávézó és az étterem egy helyiségben, de időben megosztva várja a vendégeit. Az előbbi a hét minden napján reggel 7-től délután 16 óráig várja a betérőket; ebédidőben a konyha hétköznapi kreativitását dicsérő heti menüvel is készülnek. Az étterem keddtől szombatig este, 18 órától 22 óráig tart nyitva.
A két vendéglátóipari egységet közös stáb működteti és vezényli, amelynek imponáló múltja és eddigi eredményei megkérdőjelezhetetlenek: az új Tiszavirágban ugyanis a Michelin-tányérral (2023, 2024) díjazott egykori Alábárdos Étterem séfje, Karakas Dávid és csapata felel a kivételesen magas színvonalú gasztronómiai kínálatért.
Így a vendégek az Alabárdosban megszokott kifogástalan nívóval találkozhatnak mind a kávézó, mind az étterem repertoárjában, vagy éppen akkor is, ha a bárban szemlézik a választékot.
„Ételeink esetében a legmagasabb színvonalú elkészítésre törekszünk, és a maximalizmusból nem engedünk, mert soha nem kötünk kompromisszumot. Hiszünk abban, hogy egy tányér csak akkor lehet igazán kívánatos, ha tartalmilag és esztétikailag is a legjobbat hozzuk ki belőle. Bízunk benne, hogy a hazai gasztroszcéna kiválóságai is a vendégeink között lesznek, de nem titkolt célunk, hogy felkeltsük a nemzetközi szakma, a Michelin-inspektorok figyelmét is, hiszen mi is az ő általuk elvárt minőséget igyekszünk képviselni” – hangsúlyozza a tulajdonos.
A Tiszavirág az újranyitást követően ismét Szeged központi közösségi helyszínévé, szerethető és kihagyhatatlan találkozóhelyévé akar válni, ezért a szakmai stáb a lehető legnagyobb elkötelezettséggel, prémium termékekkel és vendégbarát/vendégcentrikus munkával gondoskodik a kiszolgálásról.
„Ez a ház megérdemli, hogy újra kiemelkedően magas színvonalú vendéglátást tapasztaljon az, aki eljön hozzánk. Ahogy az éttermünkre, úgy a kávézónkra is igaz az az elvárás, hogy mindenben a tökéletességre törekszünk. Mi csúcsminőségben készítjük el a fogásokat, mi mindig csúcsformában leszünk”
– szögezte le Asiamah Helena.
A Tiszavirág arra buzdít minden szegedi, hazai és külföldi egykori, jelenlegi és leendő vendégét, hogy kövesse a közösségi médiafelületeit, ahol aktuális információkkal, szolgálatkész tartalmakkal és közönségbarát digitális megoldásokkal igyekeznek a szűkebb-tágabb vendégkörük tagjainak kedvében járni.