A szállásfoglaló portál reprezentatív kutatást végzett a magyar lakosság körében.
A felmérés szerint több vendégéjszaka generálódhat, ha kedvezményes ajánlatot ad a szálláshely.
Így minden második válaszadó 1-6 nappal többet utazna évente, mint a kedvezmény nélkül.
A válaszolók kétharmada többször is utazna egy évben, ha több kedvezményes ajánlatot kapna, 22 százalékuk hosszabb időt töltene el egy helyen, míg 13 százalékát ez nem befolyásolná
– ismertette a részleteket Trepess Beatrix, a portál hűségprogramért felelős marketingmenedzsere.
A kutatásból az is kiderült, hogy a válaszolók négyötöde nyitott a hűségprogramokra.
A személyre szabott ajánlatok és a pontgyűjtés miatti felhalmozás érzése miatt regisztrálnak a legtöbben. Kiderült az is, hogy a százalékos kedvezmény bizonyul kimagaslóan a legértékesebbnek, ezt követi, ha a szálláshely közelében található látványosságokra és a vendéglátóhelyekre kedvezményes kuponokat kapnak.