A holló hét tollát a hét főbűn váltja a White Raven Skybarban

Budapest legmagasabb pontján, elképesztő panorámával nyílt tavaly nyáron a White Raven Skybar&Lounge. A Budai Vár egyetlen skybárjának étlap és koktélkínálatának idei váltásánál mi is jelen lehettünk.

A bár kínálata a köré a gondolat köré épül, hogy minden érzékszervre hasson. Ez inspirálta a tavalyi nyitás alkalmával a holló hét tollára épített koncepciót, és az idei. az újraalkotott ital és bárétel kínálatot is, ráadásul idén nyárra mindezt fenntartható módon valósították meg.

 

A főváros legmagasabb pontján, a Mátyás templom tőszomszédságában helyezkedik el az ötcsillagos Hilton Budapest, amelyet a világ 10 legszebb panorámájú szállodája között tartanak számon. Nyolcadik emeletén idén már második szezonját kezdi a White Raven Skybar és Lounge.

A ház vezetőségétől hallhattuk, hogy a Hilton Budapest története során már sok elképzelés született a szálloda tető részének hasznosításáról. A lenyűgöző panorámát mindenképpen meg szerette volna osztani a tulajdonos, Danubius Hotels valamilyen formában a vendégekkel, így született meg a skybar gondolata.

 

A White Raven tavalyi, első évi koktélkínálatát a csak innen látható két holló inspirálta a Mátyás-templom tetején, másrészt az innen élvezhető ritka panorámára is rímel a White Raven elnevezés.

A bár idei signature koktéljait, a hét főbenjáró bűn latin ihlette: IRACUNDIA, INVIDIA, SUPERBIA, LUXURIA, GULA, ACEDIA és AVARIATA. Erről mesél az italok megjelenése, színe, hangulata és élménye is – a megújult italkoncepcióért Tóth István bar outlet manager és Simon István assistant bar outlet manager csapata felel.

A koktélokat a felszabadulás és az élvezet érzései inspirálták, ezáltal a „bűntudat” oldása az adott bűnt jelképező koktél elfogyasztásával. A fenntarthatóság jegyében a signature paletta ritkán használt összetevőket, például citrushéjakból cukor által kinyert olajat és fermentált ananászhéjat is tartalmaz. Minden összetevőt az utolsó alkotóelemig felhasználnak, hogy a bár csapata csökkentse a hulladékot, emellett egyedi ízprofilt is adjon a koktéljainak. Az ízek és illatok mind az ételekben, mind az italokban ehhez a „díszlethez” vannak komponálva és a zenék is ezt egészítik ki, így varázsolja el az együttes élmény az érzékszerveket.

 

Az italkínálat mellett a rooftop gasztronómiai kínálata is megújult. A minden érzékszervre ható exkluzív tetőbár étlapját újragondolták. A menüt Graur Zoltán chef és Kanyó András executive chef alkották meg. A mostani nyári étlap középpontjában olyan bárételek szerepelnek, amelyek tökéletesen illenek egy könnyed rozézós estéhez, de prémium minőségű champagne-ok kíséretében vagy épp egy signature koktélt szürcsölve is különleges élményt nyújtanak. Az ételek kialakításában szintén fontos szerepet játszik a fenntarthatóság, mindig a szezonalitásnak megfelelően változik a kínálat.

 

Forrás: Danubius / Turizmus Online


 Vizuális élményteremtés a luxusvendéglátásban

Vizuális élményteremtés a luxusvendéglátásban 

A luxusvendéglátás világában minden apró részlet számít – legyen szó egy exkluzív enteriőrről, tökéletesen megkomponált menüsorról vagy az alkalmazottak megjelenéséről.
Szállodanyitás Tatán, az Öreg-tó partján

Szállodanyitás Tatán, az Öreg-tó partján 

Már csak pár napot kell aludni, és nyit a tatai négy csillag superior minősítésű Malom és Kacsa Boutique Hotel.
Nő az online foglalásos vendégéjszakák száma Európában

Nő az online foglalásos vendégéjszakák száma Európában 

A vendégéjszakák száma 2025 első negyedévében 2024 azonos időszakához képest 4,8 százalékkal nőtt.
MSZÉSZ: már lehet jelentkezni az Év Technológiai Újítása pályázatra

MSZÉSZ: már lehet jelentkezni az Év Technológiai Újítása pályázatra 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége idén is meghirdette társult tagjai részére az Év Technológiai Újítása pályázatot.
Designhotel a Lánchídnál – új szállodát nyitott a CPI Hotels

Designhotel a Lánchídnál – új szállodát nyitott a CPI Hotels 

A cseh anyacéggel rendelkező hotellánc új Mamaison szállodája már várja vendégeit Budapest szívében.
15 éve vörösben – a Kempinski ikonikus nagyköveteinek ünnepe

15 éve vörösben – a Kempinski ikonikus nagyköveteinek ünnepe 

Idén 15 éves a Lady in Red program, amely a Kempinski szállodalánc egyik legjellegzetesebb arculati eleme.
Friss, ropogós trendriport – 2025 májusi szállodai forgalomról

Friss, ropogós trendriport – 2025 májusi szállodai forgalomról 

Az idei év ötödik hónapjában Magyarországon 987 szálloda üzemelt.
Elégedett a szaktárca a tavasz utolsó hónapjában elért turisztikai eredményekkel

Elégedett a szaktárca a tavasz utolsó hónapjában elért turisztikai eredményekkel 

NGM: tovább dübörög a turizmus a hazai szálláshelyeken.
Négycsillagos reptéri szálloda Debrecenben

Négycsillagos reptéri szálloda Debrecenben 

Bemutatkozott az ibis Styles Debrecen Airport Hotel.
KSH-gyorsjelentés a hazai szálláshelyek májusi forgalmáról

KSH-gyorsjelentés a hazai szálláshelyek májusi forgalmáról 

Áprilisban a turisztikai szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.