A bár kínálata a köré a gondolat köré épül, hogy minden érzékszervre hasson. Ez inspirálta a tavalyi nyitás alkalmával a holló hét tollára épített koncepciót, és az idei. az újraalkotott ital és bárétel kínálatot is, ráadásul idén nyárra mindezt fenntartható módon valósították meg.
A főváros legmagasabb pontján, a Mátyás templom tőszomszédságában helyezkedik el az ötcsillagos Hilton Budapest, amelyet a világ 10 legszebb panorámájú szállodája között tartanak számon. Nyolcadik emeletén idén már második szezonját kezdi a White Raven Skybar és Lounge.
A ház vezetőségétől hallhattuk, hogy a Hilton Budapest története során már sok elképzelés született a szálloda tető részének hasznosításáról. A lenyűgöző panorámát mindenképpen meg szerette volna osztani a tulajdonos, Danubius Hotels valamilyen formában a vendégekkel, így született meg a skybar gondolata.
A White Raven tavalyi, első évi koktélkínálatát a csak innen látható két holló inspirálta a Mátyás-templom tetején, másrészt az innen élvezhető ritka panorámára is rímel a White Raven elnevezés.
A bár idei signature koktéljait, a hét főbenjáró bűn latin ihlette: IRACUNDIA, INVIDIA, SUPERBIA, LUXURIA, GULA, ACEDIA és AVARIATA. Erről mesél az italok megjelenése, színe, hangulata és élménye is – a megújult italkoncepcióért Tóth István bar outlet manager és Simon István assistant bar outlet manager csapata felel.
A koktélokat a felszabadulás és az élvezet érzései inspirálták, ezáltal a „bűntudat” oldása az adott bűnt jelképező koktél elfogyasztásával. A fenntarthatóság jegyében a signature paletta ritkán használt összetevőket, például citrushéjakból cukor által kinyert olajat és fermentált ananászhéjat is tartalmaz. Minden összetevőt az utolsó alkotóelemig felhasználnak, hogy a bár csapata csökkentse a hulladékot, emellett egyedi ízprofilt is adjon a koktéljainak. Az ízek és illatok mind az ételekben, mind az italokban ehhez a „díszlethez” vannak komponálva és a zenék is ezt egészítik ki, így varázsolja el az együttes élmény az érzékszerveket.
Az italkínálat mellett a rooftop gasztronómiai kínálata is megújult. A minden érzékszervre ható exkluzív tetőbár étlapját újragondolták. A menüt Graur Zoltán chef és Kanyó András executive chef alkották meg. A mostani nyári étlap középpontjában olyan bárételek szerepelnek, amelyek tökéletesen illenek egy könnyed rozézós estéhez, de prémium minőségű champagne-ok kíséretében vagy épp egy signature koktélt szürcsölve is különleges élményt nyújtanak. Az ételek kialakításában szintén fontos szerepet játszik a fenntarthatóság, mindig a szezonalitásnak megfelelően változik a kínálat.
Forrás: Danubius / Turizmus Online