A holló hét tollát a hét főbűn váltja a White Raven Skybarban

Budapest legmagasabb pontján, elképesztő panorámával nyílt tavaly nyáron a White Raven Skybar&Lounge. A Budai Vár egyetlen skybárjának étlap és koktélkínálatának idei váltásánál mi is jelen lehettünk.

A bár kínálata a köré a gondolat köré épül, hogy minden érzékszervre hasson. Ez inspirálta a tavalyi nyitás alkalmával a holló hét tollára épített koncepciót, és az idei. az újraalkotott ital és bárétel kínálatot is, ráadásul idén nyárra mindezt fenntartható módon valósították meg.

 

A főváros legmagasabb pontján, a Mátyás templom tőszomszédságában helyezkedik el az ötcsillagos Hilton Budapest, amelyet a világ 10 legszebb panorámájú szállodája között tartanak számon. Nyolcadik emeletén idén már második szezonját kezdi a White Raven Skybar és Lounge.

A ház vezetőségétől hallhattuk, hogy a Hilton Budapest története során már sok elképzelés született a szálloda tető részének hasznosításáról. A lenyűgöző panorámát mindenképpen meg szerette volna osztani a tulajdonos, Danubius Hotels valamilyen formában a vendégekkel, így született meg a skybar gondolata.

 

A White Raven tavalyi, első évi koktélkínálatát a csak innen látható két holló inspirálta a Mátyás-templom tetején, másrészt az innen élvezhető ritka panorámára is rímel a White Raven elnevezés.

A bár idei signature koktéljait, a hét főbenjáró bűn latin ihlette: IRACUNDIA, INVIDIA, SUPERBIA, LUXURIA, GULA, ACEDIA és AVARIATA. Erről mesél az italok megjelenése, színe, hangulata és élménye is – a megújult italkoncepcióért Tóth István bar outlet manager és Simon István assistant bar outlet manager csapata felel.

A koktélokat a felszabadulás és az élvezet érzései inspirálták, ezáltal a „bűntudat” oldása az adott bűnt jelképező koktél elfogyasztásával. A fenntarthatóság jegyében a signature paletta ritkán használt összetevőket, például citrushéjakból cukor által kinyert olajat és fermentált ananászhéjat is tartalmaz. Minden összetevőt az utolsó alkotóelemig felhasználnak, hogy a bár csapata csökkentse a hulladékot, emellett egyedi ízprofilt is adjon a koktéljainak. Az ízek és illatok mind az ételekben, mind az italokban ehhez a „díszlethez” vannak komponálva és a zenék is ezt egészítik ki, így varázsolja el az együttes élmény az érzékszerveket.

 

Az italkínálat mellett a rooftop gasztronómiai kínálata is megújult. A minden érzékszervre ható exkluzív tetőbár étlapját újragondolták. A menüt Graur Zoltán chef és Kanyó András executive chef alkották meg. A mostani nyári étlap középpontjában olyan bárételek szerepelnek, amelyek tökéletesen illenek egy könnyed rozézós estéhez, de prémium minőségű champagne-ok kíséretében vagy épp egy signature koktélt szürcsölve is különleges élményt nyújtanak. Az ételek kialakításában szintén fontos szerepet játszik a fenntarthatóság, mindig a szezonalitásnak megfelelően változik a kínálat.

 

Forrás: Danubius / Turizmus Online


Egy éves a Mövenpick BalaLand Resort Lake Balaton

Egy éves a Mövenpick BalaLand Resort Lake Balaton 

Az első évben több, mint 50.000 vendég látogatott el Szántódra, az egyedülálló tematikával rendelkező, családbarát hotelbe.
Katolikus kulturális központból szálloda: új üzemeltetőnél a D50

Katolikus kulturális központból szálloda: új üzemeltetőnél a D50  

Az Eventrend Group üzemelteti a továbbiakban a D50-et.
Új vezérigazgató két budapesti Marriott-ház élén

Új vezérigazgató két budapesti Marriott-ház élén 

Angela Saliba a Budapest Marriott Hotel és a Millennium Court, Marriott Executive Apartments új vezérigazgatója.
Májustól üzemeltetőváltás egy dobogókői és egy tihanyi szálláshely esetén

Májustól üzemeltetőváltás egy dobogókői és egy tihanyi szálláshely esetén 

Májustól az Accent Hotels üzemelteti a Cardoner Hotelt és a Tihany Yacht Clubot.
Pizzakészítés, olívaültetvények, sajtüzem, sonkagyár, fenntarthatóság és regionalitás

Pizzakészítés, olívaültetvények, sajtüzem, sonkagyár, fenntarthatóság és regionalitás 

Olaszországi tanulmányúton inspirálódtak a hazai kastélyszállodások.
Igazgatóváltás a Hotel Clark Budapest élén

Igazgatóváltás a Hotel Clark Budapest élén 

A Hotel Clark Budapestben a munkát idén májustól Lakézi András vezeti, aki Lukács Istvánt követi az igazgatói székben.
Különleges megoldással készült a Crowne Plaza Budapest új kampányfilmje

Különleges megoldással készült a Crowne Plaza Budapest új kampányfilmje 

Építészeti vizualizációval készült a Crowne Plaza Budapest új kampányfilmje.
Megfizethető szálloda magyaroktól magyaroknak - megnyílt a Lifestyle Hotel a Mátrában

Megfizethető szálloda magyaroktól magyaroknak - megnyílt a Lifestyle Hotel a Mátrában 

Elképzeléseik szerint öt éven belül tizenöt-húsz hazai és külföldi egységgel rendelkező hazai szállodalánccá bővülnek.
Ez a szállodalánc az ország legvonzóbb munkaadója

Ez a szállodalánc az ország legvonzóbb munkaadója 

A HoReCa-szektoron belül.
Ötcsillagos luxushotel Opatija szívében

Ötcsillagos luxushotel Opatija szívében 

Opatija központjában várja vendégeit az arisztokratikus hangulatú topszálláshely, a Hotel Milenij.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.