A járványhelyzet új szolgáltatást hozott

A jelenlegi pandémiás helyzet eddig nem létező szolgáltatásokat hívott életre a Danubius Hotelsnél. Elindították az irodahotel, azaz a „roomoffice” szolgáltatást és a házhozszállítást is.

 A „roomoffice” jelenleg a jelenleg a budapesti Danubius Hotel Heliában és a győri Danubius Hotel Rábában elérhető. Keretében szállodai szobát vagy lakosztályt bérelhet a vendég, ahol biztonságosan, nyugodt körülmények között dolgozhat. A profi irodai körülmények mellett a Helia bizonyos lakosztályaiban hozzáférhető privát szauna is, amely egy nehéz munkanap után segít a feltöltődésben. A roomoffice ajánlatokat mindig az aktuálisan elérhető szolgáltatásokhoz igazítják, amint lehetséges, étteremben elfogyasztható ebéddel és wellness használattal is bővül a kínálat.

A házhozszállítás is új szolgáltatás. „A cégek munkatársai magánszemélyként is jelezték felénk, hogy igény lenne  a finom falatokra az otthonukban is” – mondta el Gál Judit, a Danubius Hotels marketing és kommunikációs igazgatója. „Szállodaláncunk egy új és biztonságos módot talált ki, hogy a járványhelyzetre reagálva helyszíni személyzet nélkül szolgálja ki a különböző létszámra szóló igényeket. A menüsor a Danubius séfjei által összeállított, kiegyensúlyozott étrendet követi. Megjelent a karácsonyi menüsor, melyben igazi különlegességek is helyet kaptak” – tette hozzá Gál Judit.

„A gasztronómiai élményekről nem kell lemondani akkor sem, ha az éttermek zárva vannak. Akár egy családi születésnapon, akár egy adventi hétvégén vendégeink a kifogástalan, legjobb chefjeink által megálmodott és elkészített ételeket fogyaszthatják el otthonukban. Azoknak is ajánlom, akik nem vágnának bele egy egész malac, vagy pulyka sütésébe, de régóta tervezték, hogy egyszer ilyen étel is helyet kap az ünnepi asztalon. Most eljött ennek is az ideje!” – tette hozzá Maráczi Imre, a Danubius Hotels vezető konyhafőnöke.


Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója

Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója 

A Hazai Provence butikhotel és a 84 Bisztró a magyar cégcsoporthoz került.
SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben

SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben 

A soproni Lőverek egy apró. romantikus szálláshelyén igazi házi muzsika szól majd a fesztivál ideje alatt.
Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során? 

Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.
Friss trendriport :  hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.
Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében 

A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.
KSH: áprilisi vendégérkezés adatok

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok 

2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője 

A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.
Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről

Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről 

Mi történt eddig 2025-ben, és mi vár a hazai szállodaiparra a közeljövőben?
Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység

Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység 

Helyszíni beszámoló az MSZÉSZ LXI. közgyűléséről, Esztergomból.
Íme, az új hévízi ötcsillagos ház menedzsmentje

Íme, az új hévízi ötcsillagos ház menedzsmentje 

Május 15-én megnyílt a Le Primore Hotel & Spa, Magyarország legnagyobb ötcsillag superior minősítésű spaszállodája.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.