A kampányt a francia kormány indította el Franciaország élelmiszerexportjának támogatása, valamint a francia életstílus népszerűsítése érdekében. A So French, So Good ("Annyira francia, annyira jó") fesztivál július 7-től július 14-ig, Franciaország nemzeti ünnepéig tart, tisztelegve azon nemzet előtt, melynek konyhaművészete 2010-ben a szellemi világörökség része lett.
A kampányba 7 ország (Belgium, Brazília, Kína, Németország, Olaszország, az Egyesült Arab Emírségek, valamint az Egyesült Államok) 27 Sofitel szállodáját vonták be, melyek a fesztiválra összeállított ínyenc menüt kínálnak.
Mivel a Sofitel az egyetlen francia nemzetközi luxus szállodalánc, konyhaművészete nagyban hozzájárult ahhoz, hogy előkelő helyet vívott ki magának a szállodaiparban. A tradicionális étkeken keresztül, mint a kenyér, a sajt és a bor, új ízekkel igyekeznek vendégeiket elkápráztatni, érzékeiket felcsigázni.
A francia konyhaművészet nagyköveteként e nemzetközi esemény támogatása érdekében a Sofitel szállodalánc tagjai ismételten összefognak.(BrandTrend)