Átalakították az Accor nemzetközi menedzsmentjét

A francia alapítású szállodacsoport átalakította és újjászervezi  nemzetközi vezetését. Mint ezzel kapcsolatos közleményükben írják, a 2022 júliusában bejelentettek szerint az év első negyedévében fokozatosan, a helyi jogszabályoknak megfelelően alakítják ki új szervezeti struktúrájukat.

Az új felosztás szerint a csoport elnök-vezérigazgatója, Sébastien Bazin és a csoport vezérigazgató-helyettese, Jean-Jacques Morin vezetésével január 1-jétől az Accor működése két különálló egységre – prémium, középkategóriás és economy, illetve a luxus és életmód divízióra – oszlik.

Ezeket egy csoportigazgatóság és egy globális közös platform támogatja szakértelemmel és szolgáltatásokkal – beleértve a digitális területet, a technológiát és a beszerzést. A Premium, Midscale & Economy divízió négy régióba szervezve egyesíti a csoport prémium, középkategóriás és economy szegmensének márkáit.

A Premium, Midscale & Economy divízió négy régióba szervezve egyesíti a csoport prémium, középkategóriás és economy szegmensének márkáit. 

Végrehajtó bizottságát vezérigazgatóként Jean-Jacques Morin vezeti, tagjai:

 

  • Thomas DUBAERE, vezérigazgató, Amerika
  • Patrick MENDES, vezérigazgató, Európa és Észak-Afrika
  • Duncan O'ROURKE, vezérigazgató, Közel-Kelet, Afrika és Ázsia-Óceánia
  • Gary ROSEN, vezérigazgató, Kína, Hong Kong, Tajvan, Makaó
  • Besma BOUMAZA, vezető jogtanácsos
  • Fabrice CARRE, stratégiai igazgató (CSO)
  • Steven DAINES, HR igazgató (Chief Talent & Culture Officer)
  • Karelle LAMOUCHE, kereskedelmi igazgató (CCO)
  • Patrick LAURENT, pénzügyi igazgató (CFO)
  • Camil YAZBECK, fejlesztési igazgató (CDO)

A Luxury & Lifestyle divízió négy márkakollekció – a Raffles & Orient Express, a Fairmont, a Sofitel MGallery & Emblems és az Ennismore – köré szerveződik. A Sébastien Bazin vezérigazgató által vezetett végrehajtó bizottság tagjai: 

  • Omer ACAR, vezérigazgató, Raffles & Orient Express (március 1-től)
  • Maud BAILLY, vezérigazgató, Sofitel MGallery & Emblems
  • Gaurav BHUSHAN, társ-vezérigazgató, Ennismore
  • Mark WILLIS, vezérigazgató, Fairmont
  • Gary ROSEN, vezérigazgató, Kína, Hong Kong, Tajvan, Makaó
  • Kamal RHAZALI, titkár és vállalati jogtanácsos (február 1-től)
  • Agnès ROQUEFORT, fejlesztési igazgató (CDO)
  • Johny ZAKHEM, pénzügyi igazgató (CFO)

Az Accor új szervezeti felépítésének maximális kihasználása érdekében létrehozták a Sébastien Bazin által elnökölt csoportigazgatóságot, amely a stratégiai prioritások és a teljesítmény növelése tekintetében biztosítja a két divízió közötti összhangot. A csoportigazgatóság összetétele a következő:

 

  • Besma BOUMAZA, vezető jogtanácsos, az igazgatóság titkára
  • Steven DAINES, HR igazgató (Chief Talent & Culture Officer)
  • Jean-Jacques MORIN, vezérigazgató-helyettes és pénzügyi igazgató
  • Brune POIRSON, fenntarthatósági igazgató (CSO)
  • Kamal RHAZALI, titkár és vállalati jogtanácsos, Luxury & Lifestyle divízió
  • Floor BLEEKER, technológiai igazgató (CTO)
  • Alix BOULNOIS, digitális igazgató (CDO)
  • Caroline TISSOT, beszerzési igazgató (CPO)

 

 

Forrás: mindgeer / Turizmus Online


Ez a szállodalánc az ország legvonzóbb munkaadója

Ez a szállodalánc az ország legvonzóbb munkaadója 

A HoReCa-szektoron belül.
Ötcsillagos luxushotel Opatija szívében

Ötcsillagos luxushotel Opatija szívében 

Opatija központjában várja vendégeit az arisztokratikus hangulatú topszálláshely, a Hotel Milenij.
Harmadszorra is Európa legjobb szállodái között a Maison Bistro & Hotel

Harmadszorra is Európa legjobb szállodái között a Maison Bistro & Hotel 

Az elismerés újabb gyümölcse a kompromisszumot nem ismerő, minőségi, profi szolgáltatásnak és kiváló vendéglátásnak.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
A Hotel Clark nem akármilyen elismerést zsebelt be

A Hotel Clark nem akármilyen elismerést zsebelt be 

A TripAdvisor idei győztesei közt ott találjuk a Lánchíd budai-hídfőjénél, a Vár tövében található hotelt.
Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?