Butikhotelláncot indít a National Geographic

Huszonnégy különleges, természetközeli szállodával butikhotelláncot indít az amerikai Nemzeti Földrajzi Társaság, vagyis a National Geographic Society.

A népszerű természetbúvár és utazási magazinok kiadása és tévécsatornák működtetése mellett már 1991 óta expedíciókat és kalandtúrákat is szervez a társaság, amely most portfolióját saját márkás szállodalánccal bővíti. A National Geographic Unique Lodges of the World hat kontinens 24 szállodáját fogja össze közös márkanév alatt.

Európából csupán egyetlen egység, a Santorini szigetén található Kapari Natural Resort került be a butikhotelek közé, Afrikából ugyanakkor hat, Ázsiából három, Dél-Amerikából pedig négy egységet tartalmaz a lista. A szálláshelyek mindegyike valamilyen csodálatos természeti képződmény közvetlen közelében található, például a Tűzföldön, a Macchu Picchu lábánál, az Atacama sivatagban, Új-Fundlandon vagy az ausztrál Nagy korallzátonyon.

A közeljövőben a szálláshelyeket és az expedíciós utazásokat is kombinálják, erre külön termékcsoportot hoztak létre Private Expeditions név alatt. „Eredeti, tartalmas és magával ragadó utazási élményt kívánunk adni az utazóknak” – nyilatkozta Lynn Cutter, a National Geographic egyik elnök-helyettese.

A portfolióba a társaság meghívására lehet bekerülni, az egységeknek számos kritériumnak kell megfelelniük a fenntarthatóság, a vendégélmény és a szálláshely minősége szempontjából.

Minden egyes hotelt előzőleg végigjártak a National Geographic szakértői, köztük a márka fenntartható turizmusért felelős szakértője, Costas Christ. A márka hirdetésekkel, digitális marketinggel, közösségimédia-akciókkal és a jó gyakorlatok megosztásával segíti a lánc indulását.

A National Geographic célja, hogy 2015-ben 50 egységre bővítse szállodai portfolióját, hosszú távon azonban azt szeretnék, ha minden, a kritériumoknak megfelelő szálláshely bekerülne a márkanév oltalma alá. „Tudomásunk szerint mi vagyunk az első olyan szállodai csoport, amelyet egy globálisan elismert és független oktatási szervezet vezet, és amely mögött kiterjedt minősítési rendszer és globális médiaháttér áll" - hangsúlyozta Cutter.

Forrás: Skift


Átadták az idei Aranynap-díjakat

Átadták az idei Aranynap-díjakat 

Hat magyarországi konferencia és wellness szálloda, valamint rendezvényhelyszín kapott elismerést.
Napfényes fejezet – a Danubius-lánc, köztük a Hotel Helia megújulásáról

Napfényes fejezet – a Danubius-lánc, köztük a Hotel Helia megújulásáról 

A Danubius Hotel Helia – nevéhez méltóan, hiszen a „Helia” a Naphoz kötődőt jelenti – fénylő pont a főváros szállodai kínálatában.
Újabb négy ház a Hilaris Hotels portfóliójában

Újabb négy ház a Hilaris Hotels portfóliójában 

Négy magyarországi szálláshellyel bővül a szállodalánc.
Megkezdődött a 44. Országos Borverseny

Megkezdődött a 44. Országos Borverseny 

Mintegy 2700 palack bor versenyez.
Már fogad vendégeket Hévíz legújabb szállodája

Már fogad vendégeket Hévíz legújabb szállodája 

Az ötcsillag superior minősítésű hotel 285 szobájában több mint 600 vendéget tud fogadni.
Turisztikai fejlesztés Nógrádban

Turisztikai fejlesztés Nógrádban 

Jelentős felújításon esik át az 1973 óta működő Salgó Hotel.
Hunguest hotelek Hévízen: wellness és kikapcsolódás egy helyen

Hunguest hotelek Hévízen: wellness és kikapcsolódás egy helyen 

A Hunguest Hotels szállodaláncnál a lánc számos szállodája teljes körűen megújult, köztük hévízi egységeik is.
Belföldi és nemzetközi vendégérkezések hazai szálláshelyeken

Belföldi és nemzetközi vendégérkezések hazai szálláshelyeken 

A Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ (NTAK) adatai szerint eddig 2,4 millió belföldi és 2,6 millió nemzetközi turistát regisztráltak a hazai szálláshelyek.
Két új magyar szálláshely a világ fenntartható turizmusának térképén

Két új magyar szálláshely a világ fenntartható turizmusának térképén  

Két észak-magyarországi szálláshely nyerte el ma a nemzetközi Good Travel Seal minősítést, amelyet a világ egyik vezető fenntarthatósági turisztikai értékelőrendszereként tartanak számon.
MSZÉSZ márciusi trendriport – kevesebb belföldi vendég, mint tavaly

MSZÉSZ márciusi trendriport – kevesebb belföldi vendég, mint tavaly 

Márciusi trendriport a KSH adatai alapján.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.