Családbarát szállodákat és szakembereket díjaz a KidsOasis

A KidsOasis 2016-ban úgy gondolta, hogy ideje elindítani egy díjat, ami értékeli a szállodák fáradozását a családok magas minőségű kiszolgálása érdekében.

A díjak kialakításánál a legfontosabb szempont az volt, hogy valóban a családok véleménye alapján kerüljön kiosztásra mind a „Családok Szállodája”, mind a „Családbarát Szállodai Szakember” díj. Egyedülálló, hogy az egyik díj nem csak a minősített családbarát szálláshelyeket, hanem azok személyzetének munkáját is értékeli.

A KidsOasis „Családok Szállodája” díjat az a szálláshely kapja, aki a legtöbb szavazatot gyűjti a családoktól. Fontos, hogy ennél a díjnál minden KidsOasis minősített szálláshely automatikusan indul, szavazatokkal lehet segíteni, hogy nyerjen. Ez a díj elsősorban a szálloda szolgáltatásait, gyermekbarát és bababarát felszereléseit, programjait értékeli, de természetesen a dolgozók hozzáállása is befolyásolja majd a szavazás eredményét, hisz egy szálloda csak akkor lehet családbarát, ha a személyzet megfelelő színvonalon tudja kiszolgálni a gyermekekkel érkezőket.

A KidsOasis „Családbarát Szállodai Szakember” díjra azoktól a családoktól várjuk a jelöléseket, akik 2016. július 1. és november 6. között KidsOasis által minősített szálláshelyen pihentek. Jelölhetik azt a szállodában dolgozó szakembert, aki leginkább ismeri és érti a családok különleges igényeit, ért a gyerekek és szülők nyelvén, kedves, segítőkész, rugalmas, türelmes, problémamegoldó. Jelölni minden munkatársat lehet, aki KidsOasis minősített szálláshelyen végzi munkáját, legyen animátor, úszómester, pincér, takarító, recepciós, vagy akár a szakács.

A díjakra szavazni és jelölni 2016. november 6-ig lehet a kidsoasis.hu/csaladokertdij oldalon, illetve Családbarát szállodai szakember díjra jelölésünket a szállodákban kihelyezett szórólap kitöltésével és leadásával is meg lehet tenni.

A nyertes szálloda értékes felszereléseket és képzéseket, tanácsadást kap, ami segíti a családok még magasabb színvonalú kiszolgálásában, ezen felül a „Családbarát Szállodai Szakember” díj nyertese továbbképzésben részesül és elutazhat egy családi hétvégére valamely KidsOasis minősített szálláshelyre.

A díjak 2016. novemberében, a 3. Családbarát Turizmus Konferencia keretében kerülnek kiosztásra. További részletek és információ ide kattintva oldalon érhető el.


Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak

Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak 

A Hyatt luxusszállodalánc folytatja terjeszkedését a régióban az AluaSoul Sunny Beach megnyitásával Bulgáriában.
Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts

Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts  

Az IHG portfóliója Lengyelországban meghaladja a 30 működő és fejlesztés alatt álló szállodát.
Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója

Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója 

A Hazai Provence butikhotel és a 84 Bisztró a magyar cégcsoporthoz került.
SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben

SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben 

A soproni Lőverek egy apró. romantikus szálláshelyén igazi házi muzsika szól majd a fesztivál ideje alatt.
Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során? 

Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.
Friss trendriport :  hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.
Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében 

A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.
KSH: áprilisi vendégérkezés adatok

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok 

2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője 

A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.
Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről

Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről 

Mi történt eddig 2025-ben, és mi vár a hazai szállodaiparra a közeljövőben?

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.