Eddig is ötcsillagos ház volt, most már hivatalosan is az

A 13-as szám általában nem hoz szerencsét, de azért akadnak kivételek. Például pont február 13-án érkezett a Mystery Hotel Budapest vezetéséhez a hivatalos értesítés: házuk megkapta a Hotelstars minősítő rendszere alapján a legmagasabb, az ötcsillagos besorolást.

Mint ismeretes, a Hotelstars Union (HSU) egy Európa 17 országában elfogadott szállodai követelményrendszer, amely egységes módon pontozza és minősíti az adott házakat, és különböző kategóriákba sorolja azokat. A vizsgált és elbírált házak minősítése 3 évre szól, utána újra kell kérvényezni a minősítési eljárást.

 

Horváth Anikó, az immár hivatalosan is ötcsillagos, azaz a luxuskategória minden követelményének megfelelő  Podmaniczky utcai ház vezetője elmondta, a topbesorolás nagyban köszönhető a ház teljes belsőépítészeti koncepcióját kialakító és csapatával megvalósító Varró Zoltán belsőépítésznek, aki különlegesen varázslatos módon alakította át az eredetileg is mesébe illő történetettel rendelkező, ámde sokáig Csipkerózsika-álmot alvó épület összes belső terét. Bizonyítja ezt már a ház 2019-ben megvalósult megnyitása óta megítélt hazai és nemzetközi rangos belsőépítészeti díj és elismerés.

Pár hete érkeztek különben a szigorú ítészek a hotelbe, meséli az igazgatónő, akik nemcsak a szolgáltatásokat, a teljes szervízt, a különböző anyagok használatát vizsgálták, hanem szobatípusonként ellenőrizték az egész ház minden egyes porcikáját, górcső alá vették a vendégélmény legapróbb részletét.

 

Tény, a szálloda csapatát nem érte meglepetésként, hogy ötcsillagossá minősítették házukat, hiszen pontosan tudták előtte is, hogy a legmagasabb luxust kínálják vendégeiknek, akik közt sok a visszatérő - ami egy szállodás számára a legjobb visszajelzés. De azért, árulja el az igazgatónő, "rátettek még egy lapáttal" a vizsgálatok előtt: például selyemmel vontak be minden egyes fogast a vendégszobák fogadótereiben és szekrényeiben, valamint új üvegburkolatot kaptak az antik bútorok, amelyeknél - a szálloda hírnevéhez és stílusához, koncepciójához méltóan - volt egy kis csavar: az épület eredeti nyitásakor nyomtatott röplapjának másolatát csempészték rá.

Valamint, mivel a minősítési procedúra épp egybeesett a Valantin-napi készülődésekkel a házban, ezért a szerelmesek ünnepének közeledtével kézműves csokikat helyeztek el a szobák különbőző pontján, személyes üzenetekkel ellátva. Valamint a nagy napon meglepetés bekészítést is sokan rendeltek: amely friss rózsaszirom szórásból, pezsgőből, prosecco-ból és különböző finomságokból állt. Hiszen sokan évfordulóra érkeztek a házba a nagy napra: volt, aki korábban itt kérte meg kedvese kezét, vagy éppen most az idei Valentin-napon tette fel a nagy és életre szóló kérdést.

 

 

 

 

 

  

 

 

Forrás: Turizmus Online


Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts

Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts  

Az IHG portfóliója Lengyelországban meghaladja a 30 működő és fejlesztés alatt álló szállodát.
Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója

Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója 

A Hazai Provence butikhotel és a 84 Bisztró a magyar cégcsoporthoz került.
SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben

SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben 

A soproni Lőverek egy apró. romantikus szálláshelyén igazi házi muzsika szól majd a fesztivál ideje alatt.
Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során? 

Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.
Friss trendriport :  hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.
Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében 

A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.
KSH: áprilisi vendégérkezés adatok

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok 

2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője 

A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.
Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről

Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről 

Mi történt eddig 2025-ben, és mi vár a hazai szállodaiparra a közeljövőben?
Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység

Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység 

Helyszíni beszámoló az MSZÉSZ LXI. közgyűléséről, Esztergomból.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.