Az utazók a BWI keretében egyszeri, ingyenes napi belépőt vehetnek igénybe a magyar főváros megjelölt történelmi fürdőinek – Gellért, Rudas vagy Széchenyi fürdő – valamelyikében, továbbá kedvezményesen vásárolhatnak Budapest Kártyát és vehetnek részt a Legenda hajós, illetve Hopp-on Hopp-off buszos városnézésen.
Az online megjelenések mellett Budapest kiemelt küldőpiacain offline hirdetések és az MT Zrt. külképviseleteinek egyéb akciói is felhívják a figyelmet Budapest téli turisztikai kínálatára és a BWI kampányra. Az MT Zrt. londoni külképviselete által kiadott BWI sajtóanyag nyomán a The Guardian napilap "Cool Cities" összeállításában az öt legjobb téli úti cél között ajánlja a Budapest Winter Invitation csomagot olvasóinak.
Németországban a turisztikai szakma és a média képviselői az MT Zrt. külképviseletének 800 címre kiküldött szakmai hírleveléből, valamint híranyagából tájékozódhattak az akció részleteiről. A németek egy különös feliratra is felfigyelhettek a magyar nagykövetség épületének kirakatában, amely emlékezteti az épület előtt elsétáló, becslések szerint több mint 2 millió utazót, hogy eljött a termálfürdőkben való kikapcsolódás ideje.
A BWI kampány Ausztriában is „felpörgött”: az MT Zrt. ausztriai képviselete on-line és DM-kampányt indított stratégiai együttműködésben Ausztria egyik piacvezető utazási irodájával, a Rail Tours Austria-val. Az utazók többek között az Osztrák Szövetségi Államvasút (ÖBB) és a Rail Tours Austria törzsutasai hírlevélben is kedvcsináló tájékoztatást kapnak a téli budapesti ajánlatokról.
Olaszországban, a milánói és római lakosok december közepétől január közepéig összesen 1400 plakáttal találkozhatnak metró kocsikban és a felszíni tömegközlekedési eszközök belsejében, amelyek a Budapest Winter Invitation akciót népszerűsítik. Ezen kívül az MT Zrt. olaszországi külképviseletének – a dél-olaszországi Bariból nemrég elindult új légi összekötetés apropójából szervezett – kampánya keretében, Dél-Olaszország legolvasottabb napilapjában, négy alkalommal találkozhatnak az olvasók a BWI akcióval. Az érdeklődők továbbá tájékoztatást kapnak Budapest egészségturisztikai kínálatáról és az olaszok körében igen népszerű Budapesti Karácsonyi Vásárról, csakúgy, mint más decemberi programokról.
Az MT Zrt. a közeljövőben nagyszabású nemzetközi tanulmányutat is szervez annak érdekében, hogy az újságírók személyesen is megtapasztalják Budapest téli varázsát, majd megosszák tapasztalataikat hallgatóikkal, olvasóikkal világszerte. A Budapest Winter Invitation ezúttal is széles körű szakmai együttműködéssel valósul meg.
A kiemelt stratégiai partnerek – Malév Zrt., Magyar Szállodaszövetség, Budapest Airport Zrt., BTH Budapesti Turisztikai Szolgáltató Nonprofit Kft., Budapest Gyógyfürdői Zrt., lastminute.com nemzetközi piacvezető utazási portál – mellett, szállodák és egyéb turisztikai szolgáltatók, például autókölcsönzők és programszervezők fogtak össze Budapest mint vonzó turisztikai desztináció népszerűsítése, valamint a főváros utó- és előszezoni vendégforgalmának növelése érdekében. A BWI akció az eddigi tapasztalatok alapján évente +25.000-60.000 vendégéjszakát eredményez a részt vevő partnerszállodákban, a november-márciusi időszakban.