Budapesten még nincs szállodája a különféle luxus szállodabrandeket összefogó Karisma Hotels-nek, de közép-európai értékesítő körútján Budapestet is megcélozta a hotelcsoport, mint küldőpiacot. Az ugyanis főleg Mexikóban, de Jamaicában, Columbiában, Horvátországban, a Dominikai Köztársaságban és Szerbiában jelenlevő csoport magyarországi vendégeket is örömmel fogadna, s tájékoztatójára meg is hívott jó néhány hazai touroperatort és utazási irodát, akikkel szeretne együttműködni.
„Minden szállodánk más és más, különféle célcsoportoknak szól. Vannak csak pároknak, felnőtteknek szóló ajánlataink, amilyenek a mexikói El Dorado csoport szállodái, ahol minden luxus, kényelem és egyedi szolgáltatás megtalálható, a párnamenüktől, egyéni aromaterápiától, a romantikus saját medencés vagy vízben álló kunyhóktól, swim up bároktól kezdve a testre szabott gasztronómiai igényekig, melyet a Gourmet Inclusve Experience ® exkluzív márka fémjelez.
Ezekben a szállodákban minden vendég egy kulináris körutazás részesévé válik, ahol csak a legfrissebb és a legválogatottabb alapanyagok kerülhetnek a tányérjára, akár a vendég saját személyre szabott emlémája vagy üzenete. Mindemellett megjelenik a helyi kultúra így a helyi alapanyagok is. Például saját zöldségkertje van a szálloda csoportnak, ahol vegyszermentes zöldségeket és fűszernövényeket termelnek, ezeket használják fel világhírű séfjeink az ételek készítéséhez. Egy külön gasztronómiai concierge figyeli és szolgálja a vendégek speciális igényeit, aki a legapróbb részletekre is odafigyel. Nem véletlenül nászútak, esküvők vagy jeles évfordulók kedvenc helyszínei ezek a szállodák.
De ugyanúgy vannak család barátszállodáink is, például a Generation Resorts vagy a mexikói és jamaicai AZUL Hotels, ahol minden a családok, s a gyerekek kényelmét szolgálja, az apró gyermekköntöstől és gyermekpapucstól, a különleges gyermek gasztronómiáig és főzőprogramokig minden korosztálynak külön klubot működtetnek, állandó gyermekfelügyelettel. ” - mutatja be a szállodákat Darija Stojković értékesítési és Vladimir Dumić marketing menedzser.
Most nyílik a szállodacsoport legújabb Nickelodeon stílusú szállodája a Dominikai Köztársaságban, mely valamennyi generáció számára ötcsillagos élményt nyújt, hiszen legalább 8 -féle apartman típus közül válogathatnak a vendégek és 11 étterem, 4 bár és teljesen személyre szabott gourmet élmény, az Experience Gourmet Inclusive ® gondoskodik a vendégek igényeiről. A luxus spa-ban a gyerekek akár együtt ebédelhetnek Spongya Bobbal, de valamennyi filmkarakterrel, játék és emléktárggyal találkozhatnak a szállodában.
Az Allure Hotels pedig egy butik hotellánc, melyből a a csoport képviselői a belgrádi Allure Caramell villahotelt mutatták be, ahol egy eredeti bútorokkal berendezett múlt századeleji villa varázsolja el a párokat. A cégcsoportnak vannak luxusszállodái Horvátországban, a dalmát tengerpaton is, melyek Karisma Hotels Adriatic néven ismertek.
„A Karisma élmény igazi titka, hogy úgy bánunk az alkalmazottakkal és a vendéggel, mint a családdal, s ezáltal olyan pozitív érzéseket és meghitt pillanatokat él át a vendég, melyek örök emlékek maradnak számára” - ez a cég filozófiája.
A Karisma Hotels az utazási irodák és tour operatorok számára egy külön szakmai oldalt, a www.karismatravelagents.com oldalt is üzemeltet, ahol várják további partnerek jelentkezését. Ezen az oldalon nem csak a foglalásokat követhetik nyomon az irodák, de rengeteg személyre szabott segítséget is kapnak a marketingmunkához.
Forrás: Vendég & Hotel Online