Hazai partnereket keres a Karisma Hotels

Színes prezentációval mutatkozott be a Karisma Hotels & Resorts a hazai utazási szakmának a Hotel Moments Budapestben. A szállodacsoport kelet-közép európai roadshowján Dorota Korzepa értékesítési és marketingigazgató, Darija Stojković értékesítési menedzser és Vladimir Dumić marketingmenedzser mutatta be a szállodákat a szakmai résztvevőknek.

Budapesten még nincs szállodája a különféle luxus szállodabrandeket összefogó Karisma Hotels-nek, de közép-európai értékesítő körútján Budapestet is megcélozta a hotelcsoport, mint küldőpiacot. Az ugyanis főleg Mexikóban, de Jamaicában, Columbiában, Horvátországban, a Dominikai Köztársaságban és Szerbiában jelenlevő csoport magyarországi vendégeket is örömmel fogadna, s tájékoztatójára meg is hívott jó néhány hazai touroperatort és utazási irodát, akikkel szeretne együttműködni.

„Minden szállodánk más és más, különféle célcsoportoknak szól. Vannak csak pároknak, felnőtteknek szóló ajánlataink, amilyenek a mexikói El Dorado csoport szállodái, ahol minden luxus, kényelem és egyedi szolgáltatás megtalálható, a párnamenüktől, egyéni aromaterápiától, a romantikus saját medencés vagy vízben álló kunyhóktól, swim up bároktól kezdve a testre szabott gasztronómiai igényekig, melyet a Gourmet Inclusve Experience ® exkluzív márka fémjelez.

Ezekben a szállodákban minden vendég egy kulináris körutazás részesévé válik, ahol csak a legfrissebb és a legválogatottabb alapanyagok kerülhetnek a tányérjára, akár a vendég saját személyre szabott emlémája vagy üzenete. Mindemellett megjelenik a helyi kultúra így a helyi alapanyagok is. Például saját zöldségkertje van a szálloda csoportnak, ahol vegyszermentes zöldségeket és fűszernövényeket termelnek, ezeket használják fel világhírű séfjeink az ételek készítéséhez. Egy külön gasztronómiai concierge figyeli és szolgálja a vendégek speciális igényeit, aki a legapróbb részletekre is odafigyel. Nem véletlenül nászútak, esküvők vagy jeles évfordulók kedvenc helyszínei ezek a szállodák.

De ugyanúgy vannak család barátszállodáink is, például a Generation Resorts vagy a mexikói és jamaicai AZUL Hotels, ahol minden a családok, s a gyerekek kényelmét szolgálja, az apró gyermekköntöstől és gyermekpapucstól, a különleges gyermek gasztronómiáig és főzőprogramokig minden korosztálynak külön klubot működtetnek, állandó gyermekfelügyelettel. ” - mutatja be a szállodákat Darija Stojković értékesítési és Vladimir Dumić marketing menedzser.

Most nyílik a szállodacsoport legújabb Nickelodeon stílusú szállodája a Dominikai Köztársaságban, mely valamennyi generáció számára ötcsillagos élményt nyújt, hiszen legalább 8 -féle apartman típus közül válogathatnak a vendégek és 11 étterem, 4 bár és teljesen személyre szabott gourmet élmény, az Experience Gourmet Inclusive ® gondoskodik a vendégek igényeiről. A luxus spa-ban a gyerekek akár együtt ebédelhetnek Spongya Bobbal, de valamennyi filmkarakterrel, játék és emléktárggyal találkozhatnak a szállodában.

Az Allure Hotels pedig egy butik hotellánc, melyből a a csoport képviselői a belgrádi Allure Caramell villahotelt mutatták be, ahol egy eredeti bútorokkal berendezett múlt századeleji villa varázsolja el a párokat. A cégcsoportnak vannak luxusszállodái Horvátországban, a dalmát tengerpaton is, melyek Karisma Hotels Adriatic néven ismertek.

„A Karisma élmény igazi titka, hogy úgy bánunk az alkalmazottakkal és a vendéggel, mint a családdal, s ezáltal olyan pozitív érzéseket és meghitt pillanatokat él át a vendég, melyek örök emlékek maradnak számára” - ez a cég filozófiája.

A Karisma Hotels az utazási irodák és tour operatorok számára egy külön szakmai oldalt, a www.karismatravelagents.com oldalt is üzemeltet, ahol várják további partnerek jelentkezését. Ezen az oldalon nem csak a foglalásokat követhetik nyomon az irodák, de rengeteg személyre szabott segítséget is kapnak a marketingmunkához.

Forrás: Vendég & Hotel Online


Pazar panoráma, téglasüti és üzleti kapcsolatok

Pazar panoráma, téglasüti és üzleti kapcsolatok 

Bemutatkozott a Clarion Hotel Vienna South.
NGM: februárban 1 millió feletti vendégérkezés a hazai szálláshelyeken

NGM: februárban 1 millió feletti vendégérkezés a hazai szálláshelyeken 

A belföldi vendégek száma 5,4 százalékkal 485 ezerre nőtt, míg a külföldi turisták száma több mint 22 százalékkal 536 ezer főre emelkedett.
Ennyit ettek-ittak egy év leforgása alatt a Tribe hotel vendégei

Ennyit ettek-ittak egy év leforgása alatt a Tribe hotel vendégei 

Beszédes adatok és izgalmas tapasztalatok egy hotel első évéből – így indult a TRIBE Budapest Stadium.
Moore-jelentés: a globális hotelipar eredményei 2024-ben

Moore-jelentés: a globális hotelipar eredményei 2024-ben 

A gazdasági kihívások és a geopolitikai bizonytalanság ellenére rekordévet zárt a nemzetközi szállodaipar.
Danubius-kutatás: mi számít a vendégnek, ha Budapesten foglal szállást?

Danubius-kutatás: mi számít a vendégnek, ha Budapesten foglal szállást? 

A Danubius Hotels (DH) a budapesti szállodáikba látogató külföldi turisták körében végzett kutatást.
Az egész hétvége a kutyabarátságról szól a tokaji ötcsillagos házban

Az egész hétvége a kutyabarátságról szól a tokaji ötcsillagos házban 

Ezzel hívja fel a figyelmet a felelős állattartásra a Minaro Hotel Tokaj MGallery.
Az Accor hűségprogramja immár százmilliós tagsággal rendelkezik

Az Accor hűségprogramja immár százmilliós tagsággal rendelkezik 

A szállodacsoport globális hűség- és kedvezményprogramja most köszöntötte százmilliomodik tagját.
Határmenti családbarát szálloda az Accent Hotels portfóliójában

Határmenti családbarát szálloda az Accent Hotels portfóliójában 

Olyan megoldásokkal, amelyek a gyerekkel érkező vendégek kényelmét szolgálják.
Így állnak a foglalások eddig a tavaszi időszakban

Így állnak a foglalások eddig a tavaszi időszakban 

A Szallas.hu legfrissebb adatai szerint.
Kastélyszállodások éves találkozója az alsópetényi Prónay-kastélyban

Kastélyszállodások éves találkozója az alsópetényi Prónay-kastélyban 

Sikeresen lezajlott a Magyar Kastélyszállodák és Történelmi Épületek Szövetségének éves közgyűlése.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.