Hazai partnereket keres a Karisma Hotels

Színes prezentációval mutatkozott be a Karisma Hotels & Resorts a hazai utazási szakmának a Hotel Moments Budapestben. A szállodacsoport kelet-közép európai roadshowján Dorota Korzepa értékesítési és marketingigazgató, Darija Stojković értékesítési menedzser és Vladimir Dumić marketingmenedzser mutatta be a szállodákat a szakmai résztvevőknek.

Budapesten még nincs szállodája a különféle luxus szállodabrandeket összefogó Karisma Hotels-nek, de közép-európai értékesítő körútján Budapestet is megcélozta a hotelcsoport, mint küldőpiacot. Az ugyanis főleg Mexikóban, de Jamaicában, Columbiában, Horvátországban, a Dominikai Köztársaságban és Szerbiában jelenlevő csoport magyarországi vendégeket is örömmel fogadna, s tájékoztatójára meg is hívott jó néhány hazai touroperatort és utazási irodát, akikkel szeretne együttműködni.

„Minden szállodánk más és más, különféle célcsoportoknak szól. Vannak csak pároknak, felnőtteknek szóló ajánlataink, amilyenek a mexikói El Dorado csoport szállodái, ahol minden luxus, kényelem és egyedi szolgáltatás megtalálható, a párnamenüktől, egyéni aromaterápiától, a romantikus saját medencés vagy vízben álló kunyhóktól, swim up bároktól kezdve a testre szabott gasztronómiai igényekig, melyet a Gourmet Inclusve Experience ® exkluzív márka fémjelez.

Ezekben a szállodákban minden vendég egy kulináris körutazás részesévé válik, ahol csak a legfrissebb és a legválogatottabb alapanyagok kerülhetnek a tányérjára, akár a vendég saját személyre szabott emlémája vagy üzenete. Mindemellett megjelenik a helyi kultúra így a helyi alapanyagok is. Például saját zöldségkertje van a szálloda csoportnak, ahol vegyszermentes zöldségeket és fűszernövényeket termelnek, ezeket használják fel világhírű séfjeink az ételek készítéséhez. Egy külön gasztronómiai concierge figyeli és szolgálja a vendégek speciális igényeit, aki a legapróbb részletekre is odafigyel. Nem véletlenül nászútak, esküvők vagy jeles évfordulók kedvenc helyszínei ezek a szállodák.

De ugyanúgy vannak család barátszállodáink is, például a Generation Resorts vagy a mexikói és jamaicai AZUL Hotels, ahol minden a családok, s a gyerekek kényelmét szolgálja, az apró gyermekköntöstől és gyermekpapucstól, a különleges gyermek gasztronómiáig és főzőprogramokig minden korosztálynak külön klubot működtetnek, állandó gyermekfelügyelettel. ” - mutatja be a szállodákat Darija Stojković értékesítési és Vladimir Dumić marketing menedzser.

Most nyílik a szállodacsoport legújabb Nickelodeon stílusú szállodája a Dominikai Köztársaságban, mely valamennyi generáció számára ötcsillagos élményt nyújt, hiszen legalább 8 -féle apartman típus közül válogathatnak a vendégek és 11 étterem, 4 bár és teljesen személyre szabott gourmet élmény, az Experience Gourmet Inclusive ® gondoskodik a vendégek igényeiről. A luxus spa-ban a gyerekek akár együtt ebédelhetnek Spongya Bobbal, de valamennyi filmkarakterrel, játék és emléktárggyal találkozhatnak a szállodában.

Az Allure Hotels pedig egy butik hotellánc, melyből a a csoport képviselői a belgrádi Allure Caramell villahotelt mutatták be, ahol egy eredeti bútorokkal berendezett múlt századeleji villa varázsolja el a párokat. A cégcsoportnak vannak luxusszállodái Horvátországban, a dalmát tengerpaton is, melyek Karisma Hotels Adriatic néven ismertek.

„A Karisma élmény igazi titka, hogy úgy bánunk az alkalmazottakkal és a vendéggel, mint a családdal, s ezáltal olyan pozitív érzéseket és meghitt pillanatokat él át a vendég, melyek örök emlékek maradnak számára” - ez a cég filozófiája.

A Karisma Hotels az utazási irodák és tour operatorok számára egy külön szakmai oldalt, a www.karismatravelagents.com oldalt is üzemeltet, ahol várják további partnerek jelentkezését. Ezen az oldalon nem csak a foglalásokat követhetik nyomon az irodák, de rengeteg személyre szabott segítséget is kapnak a marketingmunkához.

Forrás: Vendég & Hotel Online


MSZÉSZ: indul az „Év Szállodája” pályázat

MSZÉSZ: indul az „Év Szállodája” pályázat 

Az MSZÉSZ útjára indítja az „Év Szállodája 2024” pályázatot.
Változik az indiai OYO szállásfoglaló portál házirendje – tiltakoznak a vendégek

Változik az indiai OYO szállásfoglaló portál házirendje – tiltakoznak a vendégek 

Az utazás nehéz Indiában azoknak, akik nem házasok, azonban ennek ellenére szeretnének együtt utazni és közös szálláshelyen aludni.
Veganuár és méregtelenítő kúra a sárvári ötcsillagos házban

Veganuár és méregtelenítő kúra a sárvári ötcsillagos házban 

Évkezdetnek nem is rossz: két olyan csomagajánlatot állítottak össze, amely mindkettő ezt a célt szolgálja.
Újfent nyit egy hostelt az a&o Belgiumban

Újfent nyit egy hostelt az a&o Belgiumban 

Az a&o Hostels, Európa vezető hostellánca, 2025. január 1-jén megnyitotta második belga szálláshelyét, az a&o Brussels Centrumot.
Brandváltás az egykori Adria Palotában

Brandváltás az egykori Adria Palotában 

Az Al Habtoor Palace megérkezett Budapestre az ikonikus, egykori Adria Palotába, amelyet jóideje Ritz Carlton-ként ismertünk, korábban pedig a Meridien-lánc tagjaként nyílt meg ötcsillagos szállodaként a pesti Belváros szívében.
Új szakember a hévízi hotel élén – FRISSÍTVE

Új szakember a hévízi hotel élén – FRISSÍTVE 

Jakab Gábor lett a hévízi NaturMed Hotel Carbona új szállodaigazgatója.
Üzemeltetési területen változás a Danubius Hotels-nél

Üzemeltetési területen változás a Danubius Hotels-nél 

A Danubius Hotels Zrt. új vezető kinevezésével indítja 2025-öt, megerősítve a szállodavállalat láncszintű üzemeltetését.
Milliós gázszámla és eltűnt bérlők a mogyoródi panziónál

Milliós gázszámla és eltűnt bérlők a mogyoródi panziónál 

Több, mint harmincmilliós tartozást hátrahagyva váltak köddé a koreai befektetők.
Vendégek éjszakázhatnak Pablo Escobar egykori magánrepülőjén

Vendégek éjszakázhatnak Pablo Escobar egykori magánrepülőjén 

Aki Bristol környékére tervez látogatni mostanában, akár már az egykori drogbáró magángépéből átalakított Airbnb szállást is kibérelheti.
HOTCO 2025: Újabb előadók neveit hozták nyilvánosságra

HOTCO 2025: Újabb előadók neveit hozták nyilvánosságra 

Az idei program különlegessége, hogy neves előadók osztják meg tapasztalataikat, amelyek értékes tanulságokkal szolgálhatnak minden résztvevő számára.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.