Hazai partnereket keres a Karisma Hotels

Színes prezentációval mutatkozott be a Karisma Hotels & Resorts a hazai utazási szakmának a Hotel Moments Budapestben. A szállodacsoport kelet-közép európai roadshowján Dorota Korzepa értékesítési és marketingigazgató, Darija Stojković értékesítési menedzser és Vladimir Dumić marketingmenedzser mutatta be a szállodákat a szakmai résztvevőknek.

Budapesten még nincs szállodája a különféle luxus szállodabrandeket összefogó Karisma Hotels-nek, de közép-európai értékesítő körútján Budapestet is megcélozta a hotelcsoport, mint küldőpiacot. Az ugyanis főleg Mexikóban, de Jamaicában, Columbiában, Horvátországban, a Dominikai Köztársaságban és Szerbiában jelenlevő csoport magyarországi vendégeket is örömmel fogadna, s tájékoztatójára meg is hívott jó néhány hazai touroperatort és utazási irodát, akikkel szeretne együttműködni.

„Minden szállodánk más és más, különféle célcsoportoknak szól. Vannak csak pároknak, felnőtteknek szóló ajánlataink, amilyenek a mexikói El Dorado csoport szállodái, ahol minden luxus, kényelem és egyedi szolgáltatás megtalálható, a párnamenüktől, egyéni aromaterápiától, a romantikus saját medencés vagy vízben álló kunyhóktól, swim up bároktól kezdve a testre szabott gasztronómiai igényekig, melyet a Gourmet Inclusve Experience ® exkluzív márka fémjelez.

Ezekben a szállodákban minden vendég egy kulináris körutazás részesévé válik, ahol csak a legfrissebb és a legválogatottabb alapanyagok kerülhetnek a tányérjára, akár a vendég saját személyre szabott emlémája vagy üzenete. Mindemellett megjelenik a helyi kultúra így a helyi alapanyagok is. Például saját zöldségkertje van a szálloda csoportnak, ahol vegyszermentes zöldségeket és fűszernövényeket termelnek, ezeket használják fel világhírű séfjeink az ételek készítéséhez. Egy külön gasztronómiai concierge figyeli és szolgálja a vendégek speciális igényeit, aki a legapróbb részletekre is odafigyel. Nem véletlenül nászútak, esküvők vagy jeles évfordulók kedvenc helyszínei ezek a szállodák.

De ugyanúgy vannak család barátszállodáink is, például a Generation Resorts vagy a mexikói és jamaicai AZUL Hotels, ahol minden a családok, s a gyerekek kényelmét szolgálja, az apró gyermekköntöstől és gyermekpapucstól, a különleges gyermek gasztronómiáig és főzőprogramokig minden korosztálynak külön klubot működtetnek, állandó gyermekfelügyelettel. ” - mutatja be a szállodákat Darija Stojković értékesítési és Vladimir Dumić marketing menedzser.

Most nyílik a szállodacsoport legújabb Nickelodeon stílusú szállodája a Dominikai Köztársaságban, mely valamennyi generáció számára ötcsillagos élményt nyújt, hiszen legalább 8 -féle apartman típus közül válogathatnak a vendégek és 11 étterem, 4 bár és teljesen személyre szabott gourmet élmény, az Experience Gourmet Inclusive ® gondoskodik a vendégek igényeiről. A luxus spa-ban a gyerekek akár együtt ebédelhetnek Spongya Bobbal, de valamennyi filmkarakterrel, játék és emléktárggyal találkozhatnak a szállodában.

Az Allure Hotels pedig egy butik hotellánc, melyből a a csoport képviselői a belgrádi Allure Caramell villahotelt mutatták be, ahol egy eredeti bútorokkal berendezett múlt századeleji villa varázsolja el a párokat. A cégcsoportnak vannak luxusszállodái Horvátországban, a dalmát tengerpaton is, melyek Karisma Hotels Adriatic néven ismertek.

„A Karisma élmény igazi titka, hogy úgy bánunk az alkalmazottakkal és a vendéggel, mint a családdal, s ezáltal olyan pozitív érzéseket és meghitt pillanatokat él át a vendég, melyek örök emlékek maradnak számára” - ez a cég filozófiája.

A Karisma Hotels az utazási irodák és tour operatorok számára egy külön szakmai oldalt, a www.karismatravelagents.com oldalt is üzemeltet, ahol várják további partnerek jelentkezését. Ezen az oldalon nem csak a foglalásokat követhetik nyomon az irodák, de rengeteg személyre szabott segítséget is kapnak a marketingmunkához.

Forrás: Vendég & Hotel Online


Friss trendriport :  hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.
Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében 

A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.
KSH: áprilisi vendégérkezés adatok

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok 

2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője 

A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.
Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről

Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről 

Mi történt eddig 2025-ben, és mi vár a hazai szállodaiparra a közeljövőben?
Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység

Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység 

Helyszíni beszámoló az MSZÉSZ LXI. közgyűléséről, Esztergomból.
Íme, az új hévízi ötcsillagos ház menedzsmentje

Íme, az új hévízi ötcsillagos ház menedzsmentje 

Május 15-én megnyílt a Le Primore Hotel & Spa, Magyarország legnagyobb ötcsillag superior minősítésű spaszállodája.
Bokrétaünnep Budapesten –  Moxy Downtown Budapest

Bokrétaünnep Budapesten – Moxy Downtown Budapest 

A Forestay Group épülő házuk szerkezetkész állapotát ünnepelte, amely egy 283 szobás szállodaprojekt Budapest történelmi negyedében.
Látványosan belépett a Mövenpick a budapesti szállodapiacra

Látványosan belépett a Mövenpick a budapesti szállodapiacra 

A budapesti Mövenpick Hotel Budapest Centre története mesébe illő, megjelenése lenyűgöző.
Északi stílus új köntösben – ibis Styles nyitás Tallinnban

Északi stílus új köntösben – ibis Styles nyitás Tallinnban 

Az ibis új helyszínekkel erősíti európai pozícióit a régióban.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.