Kétéves Magyarország első MGallery szállodája

Két éve működik sikeresen a Hotel Nemzeti Budapest, Magyarország első MGallery szállodája a Blaha Lujza téren. „Szállodánk számos díjban és elismerésben részesült az elmúlt két évben mind a szakma, mind a vendégek értékelései alapján, mindez pedig megerősít minket abban, hogy valóban érdemes minőségi szolgáltatást nyújtani” – mondta el Vaszily Edit, a szálloda igazgatója. A vendégeknek a magas szintű, egyedi szolgáltatás mellett művészeti és kulturális élményt is nyújt a szálloda. Az elmúlt 2 évben 5 kortárs kiállításnak adott helyet, illetve aktívan támogatja a kortárs művészeti kezdeményezéseket és otthont ad a Nemzeti Művész Klubnak is.

A 118 éves épület falai közt működő Hotel Nemzeti 2012 decemberében nyitotta meg kapuit és az elmúlt két évben számos díjjal is jutalmazták a szálloda munkatársainak professzionális és odaadó munkáját. A szálloda büszkélkedhet a Magyar Turizmus Minőségi Díjjal, amelyet kiegészít az European Hospitality Quality” minősítés is. A vendégek és a szakma elégedettségét is bizonyítja, hogy már működésének első évében elnyerte a Business Excellence 2013 - Business Traveller Hungary díjat az új turisztikai szereplő kategóriában. A kiemelkedő minőség és páratlan szolgáltatás elismerésére 2012-ben és 2013-ban is megkapta a szálloda a Best of Budapest & Hungary díjat a Legjobb négycsillagos szállodák kategóriában.

A hotel a hazai elismerések mellett több nemzetközi díjjal és minősítéssel is rendelkezik. A világszerte ismert és milliók által látogatott TripAdvisor szállásértékelő oldalon 2013-ban és 2014-ben is kiérdemelte a legmagasabb, Kiváló (Excellent) minősítést, amely vendégek százainak értékeléséből állt össze, ezzel pedig már az első éves működés során bekerült a legjobb 10 budapesti hotel közé a neves oldal listáján. A Tripadvisor mellet számos más nemzetközi elismeréssel is büszkélkedhet a szálloda, ilyen a német Holiday Check, valamint a holland Zoover minősítése is.

 

A hotel az Accor felsőkategóriás márkáinak nemzetközi összehasonlitásában is kiválóan szerepelt, hiszen a vendégelégedettségi felmérés alapján a Hotel Nemzeti az első helyen áll. Az 1896-ban épült Hotel Nemzetinek a kezdetek óta meghatározó szerepe van a hazai kulturális és művészeti életben. A szálloda missziója az „Artistic Spirit of Budapest” (Budapest Művészeti Szellemiségéért) bemutatása vendégeinek. Ennek jegyében számos művészeti és társadalmi eseményt támogat, valamint rendszeresen otthont ad könyvbemutatóknak, kortárs művészeti kiállításnak és együttműködik kulturális intézmenyekkel egy-egy kiemelkedő program kapcsán. A szállodában hagyománnyá vált a rendszeresen megújuló magyar kortárs képzőművészeti kiállítás.Falait neves művészek munkái díszítették, megfordult itt már Köves Éva, Barakonyi Zsombor, Makláry Kálmán és Baranyai Levente nagysikerű tárlata, jelenleg pedig Horváth Roland munkáiban gyönyörködhetnek a szállodába betérő vendégek. 2013-ban újult meg a Nemzeti Művész Klub, amelyet a Hotel Nemzeti hívott életre azzal a céllal, hogy a neves művészekből álló társaság tagjai együttműködjenek a kultúra népszerűsítésében és támogatásában, így járulva hozzá a kultúra elismertségéhez. Ennek keretében rendszeresen sor kerül a Nemzeti Művész Klub háttérbeszélgetésekre.

A Művész Klub tagjai aktuális kulturális kérdéseket vitatnak meg, véleményt cserélnek, bevonva a téma iránt érdeklődő közönséget is. A klubesteken részt vett már Bodrogi Gyula, Keleti Éva, Bagi Iván, Faragó András, Spáh Dávid, Seress Zoltán, Karafiáth Orsolya, Szabó Győző, Feke Pál és Szamódy Zsolt A szálloda jövőbeni célja, hogy a magyar kortárs művészetet közvetítse, kulturális élményekkel gazdagítsa a Budapestre látogató vendégeit és a város pezsgő kulturális életének részese legyen. A minőségi szolgáltatás továbbra is kiemelt fontosságú a szálloda életében és a dolgozók mindent megtesznek, hogy vendégeiknek magas színvonaú szolgáltatást nyújtsanak.

Forrás: Vendég & Hotel


 Vizuális élményteremtés a luxusvendéglátásban

Vizuális élményteremtés a luxusvendéglátásban 

A luxusvendéglátás világában minden apró részlet számít – legyen szó egy exkluzív enteriőrről, tökéletesen megkomponált menüsorról vagy az alkalmazottak megjelenéséről.
Szállodanyitás Tatán, az Öreg-tó partján

Szállodanyitás Tatán, az Öreg-tó partján 

Már csak pár napot kell aludni, és nyit a tatai négy csillag superior minősítésű Malom és Kacsa Boutique Hotel.
Nő az online foglalásos vendégéjszakák száma Európában

Nő az online foglalásos vendégéjszakák száma Európában 

A vendégéjszakák száma 2025 első negyedévében 2024 azonos időszakához képest 4,8 százalékkal nőtt.
MSZÉSZ: már lehet jelentkezni az Év Technológiai Újítása pályázatra

MSZÉSZ: már lehet jelentkezni az Év Technológiai Újítása pályázatra 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége idén is meghirdette társult tagjai részére az Év Technológiai Újítása pályázatot.
Designhotel a Lánchídnál – új szállodát nyitott a CPI Hotels

Designhotel a Lánchídnál – új szállodát nyitott a CPI Hotels 

A cseh anyacéggel rendelkező hotellánc új Mamaison szállodája már várja vendégeit Budapest szívében.
15 éve vörösben – a Kempinski ikonikus nagyköveteinek ünnepe

15 éve vörösben – a Kempinski ikonikus nagyköveteinek ünnepe 

Idén 15 éves a Lady in Red program, amely a Kempinski szállodalánc egyik legjellegzetesebb arculati eleme.
Friss, ropogós trendriport – 2025 májusi szállodai forgalomról

Friss, ropogós trendriport – 2025 májusi szállodai forgalomról 

Az idei év ötödik hónapjában Magyarországon 987 szálloda üzemelt.
Elégedett a szaktárca a tavasz utolsó hónapjában elért turisztikai eredményekkel

Elégedett a szaktárca a tavasz utolsó hónapjában elért turisztikai eredményekkel 

NGM: tovább dübörög a turizmus a hazai szálláshelyeken.
Négycsillagos reptéri szálloda Debrecenben

Négycsillagos reptéri szálloda Debrecenben 

Bemutatkozott az ibis Styles Debrecen Airport Hotel.
KSH-gyorsjelentés a hazai szálláshelyek májusi forgalmáról

KSH-gyorsjelentés a hazai szálláshelyek májusi forgalmáról 

Áprilisban a turisztikai szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.