A 81 szobás, teljes mértékben nemdohányzó szálloda butikhotel lesz, háromféle (classic, trend és mediterrán) szobatípussal, egyedi világítótestekkel, különleges berendezéssel. A házban helyet kap négy saroklakosztály és további két lakosztály, melyek hatalmas terasszal és pazar kilátással rendelkeznek. Ez utóbbiak közül az egyik vonzereje a szauna lesz, a másik különlegessége, hogy a kádban fekve is lehet tévét nézni az üvegfalú fürdőszobának köszönhetően. A ház négy mozgássérült szobáját szintén egyedi stílusban alakítják ki mindhárom szobatípusban.
A májusban megnyíló házban már felállt a menedzsment és megkezdődött az értékesítés. Az igazgató Kaisinger András, aki korábban a Danubius nyugat-magyarországi szállodáiban töltött be vezetői pozíciókat, az értékesítési és marketingigazgató, Knór Judit a Mercure Budából igazolt át, az üzemeltetési igazgató, Zsiday Mariann a Mellow Mood Fashion házaiban, az Atriumban és a Buda Castle-ban dolgozott. Knór Judit a Napi Turizmus kérdésére elmondta, idén az EKF-hez kapcsolódóan az egyéni kulturistákra és a rendezvénysorozatra érkező csoportokra fókuszálnak, de elsődleges céljuk, hogy megismertessék magukat a nemzetközi és hazai piacokon. A hotelnek saját wellness részlege nem lesz, de a szomszédságában 2011-ben nyíló Corso Group Irodaház és Bevásárlóközpont wellness részlegét a hotel vendégei is használhatják. Konferenciakapacitással viszont rendelkezik majd a hotel, és erre, valamint a most épülő pécsi Tudásközpont valamint a Konferencia- és Koncertközpont vonzerejére alapozza üzleti, és konferencia vendégköre kiépítését.
A ház 1,6 milliárd forintos ráfordítással épül, ebből mindegy 488 millió forint az Új Magyarország Fejlesztési Terv keretében kapott uniós támogatás.
'