Mire számít 2015-ben?

A Turizmus Online cikksorozatot indít, melyben 2015-ös célokról, kihívásokról és a tervezett marketingtevékenységről kérdezzük a turisztikai szakma képviselőit. Sorozatunk első részében Henyecz Krisztina, a QUAESTOR Csoport Hotel Management Igazgatóságának marketing menedzsere válaszolt kérdéseinkre.

Mire számít, hogyan alakul a LIFESTYLE HOTEL MÁTRA****superior piaci helyzete 2015-ben?

Működésünk első három évében elértük, hogy minőségi szolgáltatásokra építve a kategória meghatározó piaci szereplőivé váltunk. Ezt a szintet kívánjuk fenntartani és fejleszteni, ami a versenytársi környezet erősödése miatt állandó megújulásra késztet bennünket. Egyre inkább életformává kezd válni a hazai közönség számára is a szállodai pihenés, mi ehhez kínálunk tartalmas és egészséges programokat. Erre alapozva piaci részesedésünk további bővülését várjuk az idei évtől.

Mi a legnagyobb kockázat ezen a piaci területen?

A turisztikai szolgáltatások – a többi szolgáltatáshoz hasonlóan – erősen függnek a gazdaság teljesítményétől. Ezen felül a mindenkori nemzetközi politikai helyzet ugyancsak jelentős befolyással bír az ágazat működésére. Ezeken a globális tényezőkön kívül közvetlen környezetünkben a képzett hazai szakembergárda léte kulcsfontosságú.

Mi a legfontosabb marketingcél 2015-ben?

Változatlanul a LIFESTYLE HOTEL MÁTRA****superior, mint hegyvidéki életmódszálloda üzenetét kívánjuk eljuttatni egyre több volt és leendő vendégünkhöz. Tovább kívánjuk erősíteni a bizalmat, ami arra ösztönözheti a pihenni vágyókat, hogy bennünket válasszanak. Ugyancsak hangsúlyosan kívánjuk megjeleníteni szállodánkat, mint kiemelkedő minőségű rendezvényhelyszínt is.

Hogyan alakul a 2015-ös marketingbüdzsé az előző évihez képest?

Az üzleti eredményeink további bizakodásra adnak okot, így minden reményünk megvan arra, hogy az előző évi szintet tarthassuk. Terveinkben is erre készülünk, de rugalmasan kívánunk reagálni a piaci eseményekre.

Milyen médiatípusokat részesítenek majd előnyben 2015-ben?

Továbbra sem mondunk le a nyomtatott sajtó megjelenésekről, de elsődleges üzenethordozónk ma már az internet, annak a legkülönfélébb online felületei. Eddigi gyakorlatunknak megfelelően részt kívánunk venni személyes megjelenéseinkkel társadalmi eseményeken, valamint a társadalmi életet támogató rendezvényeken.

Ha egyet kívánhatna 2015-re, mi lenne az?

Kiegyensúlyozott, stabil piaci környezetet, ami lehetővé teszi, hogy a kitartó munka eredményes lehessen.


Turisztikai fejlesztés Nógrádban

Turisztikai fejlesztés Nógrádban 

Jelentős felújításon esik át az 1973 óta működő Salgó Hotel.
Hunguest hotelek Hévízen: wellness és kikapcsolódás egy helyen

Hunguest hotelek Hévízen: wellness és kikapcsolódás egy helyen 

A Hunguest Hotels szállodaláncnál a lánc számos szállodája teljes körűen megújult, köztük hévízi egységeik is.
Belföldi és nemzetközi vendégérkezések hazai szálláshelyeken

Belföldi és nemzetközi vendégérkezések hazai szálláshelyeken 

A Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ (NTAK) adatai szerint eddig 2,4 millió belföldi és 2,6 millió nemzetközi turistát regisztráltak a hazai szálláshelyek.
Két új magyar szálláshely a világ fenntartható turizmusának térképén

Két új magyar szálláshely a világ fenntartható turizmusának térképén  

Két észak-magyarországi szálláshely nyerte el ma a nemzetközi Good Travel Seal minősítést, amelyet a világ egyik vezető fenntarthatósági turisztikai értékelőrendszereként tartanak számon.
MSZÉSZ márciusi trendriport – kevesebb belföldi vendég, mint tavaly

MSZÉSZ márciusi trendriport – kevesebb belföldi vendég, mint tavaly 

Márciusi trendriport a KSH adatai alapján.
Brandváltás ennél a patinás fővárosi szállodánál

Brandváltás ennél a patinás fővárosi szállodánál 

A Mövenpick bejelentette a Mövenpick Hotel Budapest Centre megnyitását.
Újra nyitva a családok és a wellness rajongók kedvence: a Hunguest Flóra

Újra nyitva a családok és a wellness rajongók kedvence: a Hunguest Flóra 

Évekkel ezelőtt, fejlesztés céljából zárt be az egri Hunguest Hotel Flóra azért, hogy 2024. december 18-án megújult külsővel és belsővel születhessen újjá.
A szállodások keleti régióülésére készül a megújult Hunguest Béke

A szállodások keleti régióülésére készül a megújult Hunguest Béke  

Május 7-én a nemrég újranyitott hajdúszoboszlói Hunguest Béke szállodában rendezik meg a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének (MSZÉSZ) keleti régióülését.  
Igazgatóváltás a Dorothea Hotel élén

Igazgatóváltás a Dorothea Hotel élén 

Az ötcsillagos budapesti belvárosi ház vezetése 2025 március elsejétől változott.
Új ötcsillagos ház nyílik Hévízen

Új ötcsillagos ház nyílik Hévízen 

Az ötcsillagos szállodában a vendégeket nem csak a luxus legmagasabb foka, hanem valódi testi-lelki feltöltődés várja.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.