Mire számít 2015-ben?

A Turizmus Online cikksorozatot indít, melyben 2015-ös célokról, kihívásokról és a tervezett marketingtevékenységről kérdezzük a turisztikai szakma képviselőit. Sorozatunk első részében Henyecz Krisztina, a QUAESTOR Csoport Hotel Management Igazgatóságának marketing menedzsere válaszolt kérdéseinkre.

Mire számít, hogyan alakul a LIFESTYLE HOTEL MÁTRA****superior piaci helyzete 2015-ben?

Működésünk első három évében elértük, hogy minőségi szolgáltatásokra építve a kategória meghatározó piaci szereplőivé váltunk. Ezt a szintet kívánjuk fenntartani és fejleszteni, ami a versenytársi környezet erősödése miatt állandó megújulásra késztet bennünket. Egyre inkább életformává kezd válni a hazai közönség számára is a szállodai pihenés, mi ehhez kínálunk tartalmas és egészséges programokat. Erre alapozva piaci részesedésünk további bővülését várjuk az idei évtől.

Mi a legnagyobb kockázat ezen a piaci területen?

A turisztikai szolgáltatások – a többi szolgáltatáshoz hasonlóan – erősen függnek a gazdaság teljesítményétől. Ezen felül a mindenkori nemzetközi politikai helyzet ugyancsak jelentős befolyással bír az ágazat működésére. Ezeken a globális tényezőkön kívül közvetlen környezetünkben a képzett hazai szakembergárda léte kulcsfontosságú.

Mi a legfontosabb marketingcél 2015-ben?

Változatlanul a LIFESTYLE HOTEL MÁTRA****superior, mint hegyvidéki életmódszálloda üzenetét kívánjuk eljuttatni egyre több volt és leendő vendégünkhöz. Tovább kívánjuk erősíteni a bizalmat, ami arra ösztönözheti a pihenni vágyókat, hogy bennünket válasszanak. Ugyancsak hangsúlyosan kívánjuk megjeleníteni szállodánkat, mint kiemelkedő minőségű rendezvényhelyszínt is.

Hogyan alakul a 2015-ös marketingbüdzsé az előző évihez képest?

Az üzleti eredményeink további bizakodásra adnak okot, így minden reményünk megvan arra, hogy az előző évi szintet tarthassuk. Terveinkben is erre készülünk, de rugalmasan kívánunk reagálni a piaci eseményekre.

Milyen médiatípusokat részesítenek majd előnyben 2015-ben?

Továbbra sem mondunk le a nyomtatott sajtó megjelenésekről, de elsődleges üzenethordozónk ma már az internet, annak a legkülönfélébb online felületei. Eddigi gyakorlatunknak megfelelően részt kívánunk venni személyes megjelenéseinkkel társadalmi eseményeken, valamint a társadalmi életet támogató rendezvényeken.

Ha egyet kívánhatna 2015-re, mi lenne az?

Kiegyensúlyozott, stabil piaci környezetet, ami lehetővé teszi, hogy a kitartó munka eredményes lehessen.


Új igazgató a Hunguest hévízi házainak élén

Új igazgató a Hunguest hévízi házainak élén 

2025. április 1-től Martos Andrást nevezték ki a Hunguest Helios és a Hunguest Panoráma szállodák igazgatójának.
Pihenés és konferenciaélet újratöltve:  nyitva Hajdúszoboszló ikonikus szállodája

Pihenés és konferenciaélet újratöltve: nyitva Hajdúszoboszló ikonikus szállodája 

A ház az elmúlt években teljesen megújult: a teljes felújtásnak köszönhetően modern külsővel és elegáns belső tereivel várja ismét vendégeit.
Verdi Budapest Hotel: befejeződött a márkaváltás, jöhet a felújítás

Verdi Budapest Hotel: befejeződött a márkaváltás, jöhet a felújítás 

Új név, új arculat, új lehetőségek.
Tojásfestés, locsolkodás, wellness a húsvéti befutók

Tojásfestés, locsolkodás, wellness a húsvéti befutók 

A tavalyi évhez hasonlóan népszerű a húsvét a belföldi utazók körében – derült ki az egyik szállásfoglaló portál adataiból.
MSZÉSZ Dél-dunántúli régióülés: hosszabb foglalási ablakok, növekvő számú nyári foglalások

MSZÉSZ Dél-dunántúli régióülés: hosszabb foglalási ablakok, növekvő számú nyári foglalások 

Április 15-én, kedden zajlott a szakmai program Pécsett.
Az Emírségben nyitotta meg új egységét a Rove-lánc

Az Emírségben nyitotta meg új egységét a Rove-lánc 

A Rove Al Marjan Island szálloda az Al Marjan-sziget tengerpartján nyílt meg Rász el-Haimában.
Belföldi szállásfoglalások alakulása Q1 alatt

Belföldi szállásfoglalások alakulása Q1 alatt  

Főként rövid, 1-2 éjszakás belföldi utazásokat választottak a hazai vendégek az év első három hónapjában.
Luxusszállodát nyitott az Orient Express Rómában

Luxusszállodát nyitott az Orient Express Rómában 

Az Orient Express La Minerva a legújabb ötcsillagos szálloda, amely Rómában nyílt meg.
Újjászületés – ismét fogad vendégeket a tavaly leégett visegrádi Silvanus

Újjászületés – ismét fogad vendégeket a tavaly leégett visegrádi Silvanus 

Bár hivatalosan csak kedden nyitott újra a visegrádi Hotel Silvanus, már sok szoba volt foglalt, és a szerdai ünnepélyes megnyitó alatt is egyre érkeztek vendégek a házba.
Tűz Ronaldo marrakeshi szállodájában

Tűz Ronaldo marrakeshi szállodájában 

A tűzesetet „kis tűzként” írták le, azonban lángokat is lehetett látni az épületen belül, ami aggodalmat keltett a vendégek és a személyzet körében.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.