Mire számít 2015-ben?

A Turizmus Online cikksorozatot indít, melyben 2015-ös célokról, kihívásokról és a tervezett marketingtevékenységről kérdezzük a turisztikai szakma képviselőit. Sorozatunk első részében Henyecz Krisztina, a QUAESTOR Csoport Hotel Management Igazgatóságának marketing menedzsere válaszolt kérdéseinkre.

Mire számít, hogyan alakul a LIFESTYLE HOTEL MÁTRA****superior piaci helyzete 2015-ben?

Működésünk első három évében elértük, hogy minőségi szolgáltatásokra építve a kategória meghatározó piaci szereplőivé váltunk. Ezt a szintet kívánjuk fenntartani és fejleszteni, ami a versenytársi környezet erősödése miatt állandó megújulásra késztet bennünket. Egyre inkább életformává kezd válni a hazai közönség számára is a szállodai pihenés, mi ehhez kínálunk tartalmas és egészséges programokat. Erre alapozva piaci részesedésünk további bővülését várjuk az idei évtől.

Mi a legnagyobb kockázat ezen a piaci területen?

A turisztikai szolgáltatások – a többi szolgáltatáshoz hasonlóan – erősen függnek a gazdaság teljesítményétől. Ezen felül a mindenkori nemzetközi politikai helyzet ugyancsak jelentős befolyással bír az ágazat működésére. Ezeken a globális tényezőkön kívül közvetlen környezetünkben a képzett hazai szakembergárda léte kulcsfontosságú.

Mi a legfontosabb marketingcél 2015-ben?

Változatlanul a LIFESTYLE HOTEL MÁTRA****superior, mint hegyvidéki életmódszálloda üzenetét kívánjuk eljuttatni egyre több volt és leendő vendégünkhöz. Tovább kívánjuk erősíteni a bizalmat, ami arra ösztönözheti a pihenni vágyókat, hogy bennünket válasszanak. Ugyancsak hangsúlyosan kívánjuk megjeleníteni szállodánkat, mint kiemelkedő minőségű rendezvényhelyszínt is.

Hogyan alakul a 2015-ös marketingbüdzsé az előző évihez képest?

Az üzleti eredményeink további bizakodásra adnak okot, így minden reményünk megvan arra, hogy az előző évi szintet tarthassuk. Terveinkben is erre készülünk, de rugalmasan kívánunk reagálni a piaci eseményekre.

Milyen médiatípusokat részesítenek majd előnyben 2015-ben?

Továbbra sem mondunk le a nyomtatott sajtó megjelenésekről, de elsődleges üzenethordozónk ma már az internet, annak a legkülönfélébb online felületei. Eddigi gyakorlatunknak megfelelően részt kívánunk venni személyes megjelenéseinkkel társadalmi eseményeken, valamint a társadalmi életet támogató rendezvényeken.

Ha egyet kívánhatna 2015-re, mi lenne az?

Kiegyensúlyozott, stabil piaci környezetet, ami lehetővé teszi, hogy a kitartó munka eredményes lehessen.


Francia vidéket idéző hangulat, kulináris élmények és egy fürdőliget

Francia vidéket idéző hangulat, kulináris élmények és egy fürdőliget 

Exkluzív hotelélmény Dánszentmiklóson.
A Ruby-brandhez tartozó luxushotel épül Máltán

A Ruby-brandhez tartozó luxushotel épül Máltán 

A müncheni központú Ruby Hotels bejelentette első máltai szállodaprojektjét, a Ruby Ninu közösségi munkatér (Workspace) tavaly februári megnyitását követően.
Pazar panoráma, téglasüti és üzleti kapcsolatok

Pazar panoráma, téglasüti és üzleti kapcsolatok 

Bemutatkozott a Clarion Hotel Vienna South.
NGM: februárban 1 millió feletti vendégérkezés a hazai szálláshelyeken

NGM: februárban 1 millió feletti vendégérkezés a hazai szálláshelyeken 

A belföldi vendégek száma 5,4 százalékkal 485 ezerre nőtt, míg a külföldi turisták száma több mint 22 százalékkal 536 ezer főre emelkedett.
Ennyit ettek-ittak egy év leforgása alatt a Tribe hotel vendégei

Ennyit ettek-ittak egy év leforgása alatt a Tribe hotel vendégei 

Beszédes adatok és izgalmas tapasztalatok egy hotel első évéből – így indult a TRIBE Budapest Stadium.
Moore-jelentés: a globális hotelipar eredményei 2024-ben

Moore-jelentés: a globális hotelipar eredményei 2024-ben 

A gazdasági kihívások és a geopolitikai bizonytalanság ellenére rekordévet zárt a nemzetközi szállodaipar.
Danubius-kutatás: mi számít a vendégnek, ha Budapesten foglal szállást?

Danubius-kutatás: mi számít a vendégnek, ha Budapesten foglal szállást? 

A Danubius Hotels (DH) a budapesti szállodáikba látogató külföldi turisták körében végzett kutatást.
Az egész hétvége a kutyabarátságról szól a tokaji ötcsillagos házban

Az egész hétvége a kutyabarátságról szól a tokaji ötcsillagos házban 

Ezzel hívja fel a figyelmet a felelős állattartásra a Minaro Hotel Tokaj MGallery.
Az Accor hűségprogramja immár százmilliós tagsággal rendelkezik

Az Accor hűségprogramja immár százmilliós tagsággal rendelkezik 

A szállodacsoport globális hűség- és kedvezményprogramja most köszöntötte százmilliomodik tagját.
Határmenti családbarát szálloda az Accent Hotels portfóliójában

Határmenti családbarát szálloda az Accent Hotels portfóliójában 

Olyan megoldásokkal, amelyek a gyerekkel érkező vendégek kényelmét szolgálják.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.