Nyárra teljesen megújul a Budapest Marriott Hotel

Jelentős, kétszámjegyű növekedés jellemezte a Budapest Marriott Hotelbe érkező közel- és távol-keleti vendégek számát, emellett egyre nagyobb az igény a rendezvény jellegű szolgáltatásokra. A nagypresztízsű szálloda adatai megfelelnek a hazai trendeknek.

A magyarországi trendekkel összhangban jelentősen növekedett a Budapest Marriott Hotel közel- és távol-keleti vendégeinek száma az elmúlt hónapokban. A nemzetközi lánc nagynevű szállodája különösen népszerű az Egyesült Arab Emírségekből, Kínából, Malajziából és Indonéziából érkező látogatók körében. A legnagyobb számban továbbra is az Egyesült Államokból, Nagy-Britanniából, Németországból, Kanadából és Ausztráliából foglalnak a budapesti szállodába. A Marriott adatai szerint vendégei 50 százaléka üzleti, 50 százaléka üdülési céllal érkezik a szállodába. 65 százalék önállóan utazik és csak 35 százalék látogatja meg csoportos foglalás keretében a fővárost.

A Budapest Marriott Hotel kiemelkedően népszerű fővárosi találkozóhely: évente csaknem 900 eseményt rendeznek a pár fős ebédektől a nagyszabású konferenciákig. A rendezvényszervezéssel kapcsolatos igények maximális kiszolgálása érdekében a rendezvényszintet is megújítja a Budapest Marriott Hotel. A szálloda másfél éve tartó teljes körű felújítási munkálatai az átalakított terek nyári átadásával érnek véget. Az elmúlt időszak tapasztalatai szerint a vendégek számára már nem a lehető legkedvezőbb árú foglalás az elsőszámú szempont, hanem a hozzáadott érték: döntésüket nagyban befolyásolják az extra szolgáltatások és exkluzív ajánlatok, amelyeket immár harmaduk keres. Ennek köszönhetően egyre népszerűbbek a szálloda közösségi terei az üzleti célú látogatók körében is.

A Marriott tapasztalatai szerint közönségkedvenc az executive szobák és lakosztályok foglalása mellé kínált M Club Lounge, amelynek Gellért-hegyre és Budai várra néző, egyedi panorámás tetőteraszán nyugodt, csendes környezetben egész nap élvezhetjük az ízletes fogásokat. A Budapest Marriott Hotel másik közkedvelt szolgáltatása, a DNB Budapest júliusban mutatja be új szezonális menüjét. A márciusban újranyitott étterem a legújabb, farm to table koncepciót és bisztró trendeket követi. A Bauhaus stílusjegyeit viselő belső tér és az izgalmas, magyaros ízeket is felvonultató nemzetközi konyha nem csak a külföldi vendégeknek, de az ízek hazai szerelmeseinek is kedveznek.

Forrás: Turizmus Online


Megújult a Kempinski Hotel Corvinus

Megújult a Kempinski Hotel Corvinus  

350 új élmény: a Kempinski Hotel Corvinus Budapestben befejeződött a szobák és lakosztályok felújítása.
Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak

Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak 

A Hyatt luxusszállodalánc folytatja terjeszkedését a régióban az AluaSoul Sunny Beach megnyitásával Bulgáriában.
Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts

Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts  

Az IHG portfóliója Lengyelországban meghaladja a 30 működő és fejlesztés alatt álló szállodát.
Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója

Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója 

A Hazai Provence butikhotel és a 84 Bisztró a magyar cégcsoporthoz került.
SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben

SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben 

A soproni Lőverek egy apró. romantikus szálláshelyén igazi házi muzsika szól majd a fesztivál ideje alatt.
Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során? 

Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.
Friss trendriport :  hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.
Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében 

A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.
KSH: áprilisi vendégérkezés adatok

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok 

2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője 

A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.