A magyarországi trendekkel összhangban jelentősen növekedett a Budapest Marriott Hotel közel- és távol-keleti vendégeinek száma az elmúlt hónapokban. A nemzetközi lánc nagynevű szállodája különösen népszerű az Egyesült Arab Emírségekből, Kínából, Malajziából és Indonéziából érkező látogatók körében. A legnagyobb számban továbbra is az Egyesült Államokból, Nagy-Britanniából, Németországból, Kanadából és Ausztráliából foglalnak a budapesti szállodába. A Marriott adatai szerint vendégei 50 százaléka üzleti, 50 százaléka üdülési céllal érkezik a szállodába. 65 százalék önállóan utazik és csak 35 százalék látogatja meg csoportos foglalás keretében a fővárost.
A Budapest Marriott Hotel kiemelkedően népszerű fővárosi találkozóhely: évente csaknem 900 eseményt rendeznek a pár fős ebédektől a nagyszabású konferenciákig. A rendezvényszervezéssel kapcsolatos igények maximális kiszolgálása érdekében a rendezvényszintet is megújítja a Budapest Marriott Hotel. A szálloda másfél éve tartó teljes körű felújítási munkálatai az átalakított terek nyári átadásával érnek véget. Az elmúlt időszak tapasztalatai szerint a vendégek számára már nem a lehető legkedvezőbb árú foglalás az elsőszámú szempont, hanem a hozzáadott érték: döntésüket nagyban befolyásolják az extra szolgáltatások és exkluzív ajánlatok, amelyeket immár harmaduk keres. Ennek köszönhetően egyre népszerűbbek a szálloda közösségi terei az üzleti célú látogatók körében is.
A Marriott tapasztalatai szerint közönségkedvenc az executive szobák és lakosztályok foglalása mellé kínált M Club Lounge, amelynek Gellért-hegyre és Budai várra néző, egyedi panorámás tetőteraszán nyugodt, csendes környezetben egész nap élvezhetjük az ízletes fogásokat. A Budapest Marriott Hotel másik közkedvelt szolgáltatása, a DNB Budapest júliusban mutatja be új szezonális menüjét. A márciusban újranyitott étterem a legújabb, farm to table koncepciót és bisztró trendeket követi. A Bauhaus stílusjegyeit viselő belső tér és az izgalmas, magyaros ízeket is felvonultató nemzetközi konyha nem csak a külföldi vendégeknek, de az ízek hazai szerelmeseinek is kedveznek.
Forrás: Turizmus Online