Nyárra teljesen megújul a Budapest Marriott Hotel

Jelentős, kétszámjegyű növekedés jellemezte a Budapest Marriott Hotelbe érkező közel- és távol-keleti vendégek számát, emellett egyre nagyobb az igény a rendezvény jellegű szolgáltatásokra. A nagypresztízsű szálloda adatai megfelelnek a hazai trendeknek.

A magyarországi trendekkel összhangban jelentősen növekedett a Budapest Marriott Hotel közel- és távol-keleti vendégeinek száma az elmúlt hónapokban. A nemzetközi lánc nagynevű szállodája különösen népszerű az Egyesült Arab Emírségekből, Kínából, Malajziából és Indonéziából érkező látogatók körében. A legnagyobb számban továbbra is az Egyesült Államokból, Nagy-Britanniából, Németországból, Kanadából és Ausztráliából foglalnak a budapesti szállodába. A Marriott adatai szerint vendégei 50 százaléka üzleti, 50 százaléka üdülési céllal érkezik a szállodába. 65 százalék önállóan utazik és csak 35 százalék látogatja meg csoportos foglalás keretében a fővárost.

A Budapest Marriott Hotel kiemelkedően népszerű fővárosi találkozóhely: évente csaknem 900 eseményt rendeznek a pár fős ebédektől a nagyszabású konferenciákig. A rendezvényszervezéssel kapcsolatos igények maximális kiszolgálása érdekében a rendezvényszintet is megújítja a Budapest Marriott Hotel. A szálloda másfél éve tartó teljes körű felújítási munkálatai az átalakított terek nyári átadásával érnek véget. Az elmúlt időszak tapasztalatai szerint a vendégek számára már nem a lehető legkedvezőbb árú foglalás az elsőszámú szempont, hanem a hozzáadott érték: döntésüket nagyban befolyásolják az extra szolgáltatások és exkluzív ajánlatok, amelyeket immár harmaduk keres. Ennek köszönhetően egyre népszerűbbek a szálloda közösségi terei az üzleti célú látogatók körében is.

A Marriott tapasztalatai szerint közönségkedvenc az executive szobák és lakosztályok foglalása mellé kínált M Club Lounge, amelynek Gellért-hegyre és Budai várra néző, egyedi panorámás tetőteraszán nyugodt, csendes környezetben egész nap élvezhetjük az ízletes fogásokat. A Budapest Marriott Hotel másik közkedvelt szolgáltatása, a DNB Budapest júliusban mutatja be új szezonális menüjét. A márciusban újranyitott étterem a legújabb, farm to table koncepciót és bisztró trendeket követi. A Bauhaus stílusjegyeit viselő belső tér és az izgalmas, magyaros ízeket is felvonultató nemzetközi konyha nem csak a külföldi vendégeknek, de az ízek hazai szerelmeseinek is kedveznek.

Forrás: Turizmus Online


INS: friss vendégéjszakaszámok Romániából

INS: friss vendégéjszakaszámok Romániából 

Csökkenő turistaérkezést és vendéjszakaszámot regisztráltak keleti szomszédainknál.
Akcióban a HotelHero

Akcióban a HotelHero  

A szállodák és éttermek összefogásának köszönhetően 2025. február 2-a óta vasárnaponként 300 rászoruló jut egy-egy tányér meleg ételhez.
Az Accor valóban egyedi élményeket kínáló brandje idén további házakkal bővül

Az Accor valóban egyedi élményeket kínáló brandje idén további házakkal bővül 

Európa-szerte tovább bővül az egyedi szálláshelyeket kínáló Handwritten Collection.
Fontos mérföldkő a hostellánc életében

Fontos mérföldkő a hostellánc életében 

Új szintre lépett az a&o Hostels minőségirányítása.
Újabb TRIBE szálloda ennél a reklámügynökségnél

Újabb TRIBE szálloda ennél a reklámügynökségnél 

A Grayling Hungary nemzetközi kommunikációs ügynökség tovább bővíti ügyfélportfólióját.
Francia vidéket idéző hangulat, kulináris élmények és egy fürdőliget

Francia vidéket idéző hangulat, kulináris élmények és egy fürdőliget 

Exkluzív hotelélmény Dánszentmiklóson.
A Ruby-brandhez tartozó luxushotel épül Máltán

A Ruby-brandhez tartozó luxushotel épül Máltán 

A müncheni központú Ruby Hotels bejelentette első máltai szállodaprojektjét, a Ruby Ninu közösségi munkatér (Workspace) tavaly februári megnyitását követően.
Pazar panoráma, téglasüti és üzleti kapcsolatok

Pazar panoráma, téglasüti és üzleti kapcsolatok 

Bemutatkozott a Clarion Hotel Vienna South.
NGM: februárban 1 millió feletti vendégérkezés a hazai szálláshelyeken

NGM: februárban 1 millió feletti vendégérkezés a hazai szálláshelyeken 

A belföldi vendégek száma 5,4 százalékkal 485 ezerre nőtt, míg a külföldi turisták száma több mint 22 százalékkal 536 ezer főre emelkedett.
Ennyit ettek-ittak egy év leforgása alatt a Tribe hotel vendégei

Ennyit ettek-ittak egy év leforgása alatt a Tribe hotel vendégei 

Beszédes adatok és izgalmas tapasztalatok egy hotel első évéből – így indult a TRIBE Budapest Stadium.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.