Nyolcezerszer gyorsabb internet 15 év alatt

2000-ben a Kempinski Hotel Corvinus még 128 Kbps sebességgel csatlakozott a világhálóra. 2015. november 18-a jelentős dátum volt a szálloda életében, hiszen e napon 1 Gbit/s sebességre növeltük a sávszélességet.

Korunk üzleti és szabadidős utazója 2-3 kommunikációs eszközt használ párhuzamosan, ezért alapvető elvárás egy szállodában a gyors internetszolgáltatás. A Kempinski Hotel Corvinus Budapest számára kiemelten fontos, hogy minden területen a legjobbat nyújtsa. Az IT szolgáltatásokban is arra törekszik, hogy az aktuálisan elérhető leggyorsabb internetsebességet biztosítsa vendégeinek.

2015. november 18-tól a Kempinski Hotel Corvinus infokommunikációs szolgáltatópartnere már 1 Gbit/s magas rendelkezésre állású, biztonságos internetelérést garantál. Egyúttal a szálloda Wi-fi hálózata is nagyobb kapacitásúvá vált.

A megnövelt sávszélesség nem csak a hotelben megszálló egyéni vendégek számára teszi kellemesebbé az internet használatát, hanem nagyobb volumenű rendezvényeknél is szempont lehet a helyszín kiválasztásában. A konferenciacsoportok számára kizárólagosan biztosított nagysebességű internetvonalat minden rendezvényszervező nagyra értékeli. Elvileg akár 30 egyidejű FullHD videóközvetítés is lebonyolítható a világ bármely pontjára a Kempinski Hotel Corvinusban rendezett eseményekről.

A későbbiekben lehetőség van a sávszélesség igény szerinti további növelésére. „A rohamosan terjedő új online megoldások miatt vendégeink egyre nagyobb adatforgalmat bonyolítanak, egyértelmű trend a sávszélesség iránti igények drasztikus növekedése.Folyamatosan figyeljük a vendégigények változásait. Ezzel a mostani fejlesztéssel már a jövőre készülünk.” – mondta el Parti János, a szálloda értékesítési és marketingigazgatója.

Forrás: Vendég&Hotel Online


Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során? 

Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.
Friss trendriport :  hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.
Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében 

A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.
KSH: áprilisi vendégérkezés adatok

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok 

2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője 

A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.
Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről

Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről 

Mi történt eddig 2025-ben, és mi vár a hazai szállodaiparra a közeljövőben?
Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység

Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység 

Helyszíni beszámoló az MSZÉSZ LXI. közgyűléséről, Esztergomból.
Íme, az új hévízi ötcsillagos ház menedzsmentje

Íme, az új hévízi ötcsillagos ház menedzsmentje 

Május 15-én megnyílt a Le Primore Hotel & Spa, Magyarország legnagyobb ötcsillag superior minősítésű spaszállodája.
Bokrétaünnep Budapesten –  Moxy Downtown Budapest

Bokrétaünnep Budapesten – Moxy Downtown Budapest 

A Forestay Group épülő házuk szerkezetkész állapotát ünnepelte, amely egy 283 szobás szállodaprojekt Budapest történelmi negyedében.
Látványosan belépett a Mövenpick a budapesti szállodapiacra

Látványosan belépett a Mövenpick a budapesti szállodapiacra 

A budapesti Mövenpick Hotel Budapest Centre története mesébe illő, megjelenése lenyűgöző.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.