Az új Immofinanz koncepció lényege, hogy az irodaházakban dolgozók számára még jobb és kényelmesebb szolgáltatásokat kínálnak, vagyis a közös területeken – lobby, társalgó, kávézó, étterem, park stb. – szállodai nívót prezentálnak mind esztétikai értelemben, mind a szolgáltatások minőségét tekintve. Vagyis ha belépünk egy ilyen irodaházba, akkor a bútorok, az atmoszféra a zöld növényekkel, a szolgáltatási egységek mind-mind egy igényes szálloda belső világát idézik. A megújított irodaházak esetében a dolgozók jólléte került a fókuszba, az emberközpontú világkép alapján a tulajdonosok a közös területekre koncentrálnak.
A bűvös négyes „A myhive nemzetközi irodamárkánk egyet jelent a barátságos légkörrel, a figyelmes személyzettel, a szállodák inspirálta hangulattal, valamint azokkal a szolgáltatásokkal és kényelmi funkciókkal, amelyek révén a bérlők még inkább a munkájukra összpontosíthatnak, és az új munkatársak keresésekor is vonzó munkaadóként léphetnek fel a piacon. A barátságos hangulat és az infrastruktúra nem csupán a mindennapi munkát ösztönzi, de inspirálhatja a bérlők közötti kommunikációt is, és segíthet egy aktív közösség létrehozásában” – mondta el a budapesti bemutatón Christian Traunfellner, az IMMOFINANZ vagyonkezelésért felelős vezetője. A myhive koncepció négy fő jellemzőre épül, amelyek jól érzékeltetik a márka előnyeit: szállodák inspirálta dizájn, rendkívül figyelmes kiszolgálás, sokoldalú infrastruktúra és egy nemzetközi közösség létrehozása.
Forrás: Vendég&Hotel Online
Forrás: realista.hu