A promóció része a Marriott ’World of Opportunities’ kezdeményezésnek, amelynek keretében az európai Marriott szállodák hátrányos helyzetű fiataloknak nyújtanak segítséget – szakképzést és egyéb lehetőségeket biztosítva - hogy a bennük rejlő tehetséget és tudást kibontakoztathassák. Az Egyesült Királyságban, a Marriott finanszírozása által a „The Prince’s Trust” alapítvány hátrányos helyzetű fiatalok munkavállalását elősegítő tanfolyamokat indíthat, illetve Közép- és Kelet Európában szakképzést és ösztöndíjakat biztosíthat az SOS Gyermekfalvak Fiatalság Program keretein belül.
A ‘You Eat, We Give’ jótékonysági akció az egyik módja, hogy a Marriott kifejezze elkötelezettségét a fiatalok segítésére, munkára való felkészítése iránt. A közösség támogatása szerves része a Marriott kultúrának és üzletpolitikának. Ebben az évben a Budapest Marriott Hotel, közösen a Courtyard by Marriott Budapest City Centerrel mintegy 1,5 millió forintnyi adományt gyűjtött össze.
Forrás: Vendég&Hotel Online