Tojáskeresés, kalácssütés, locsolóvers fabrikálása

Nem, most nem a húsvéti népszokásokat gyűjtöttük csokorba, hanem a cseh alapítású CPI-hotellánc magyarországi tagjainak tavaszköszöntő partijáról hoztunk friss tudósítást.

Ahol a lánc Courtyard by Marriott Budapest City Center lobby-jában gyülekező vendégeket a ház igazgatója, Franciscy Gergő és a CPI Hotels budapesti és pozsonyi tagjainak értékesítési igazgatója, Anek Dóra köszöntötte. Majd, mielőtt kezdetét vette volna a nyulak, tojások, csibék és más húsvéti érdekességek körül forgó partner party, előtte röviden beszámoltak arról, hol is tartanak ma cégükkel, és mit tartogat a jövő.

Elmondták többek közt, nagy öröm számukra, hogy két évnyi kényszerű szünet után ismét találkozhatnak üzleti partnereikkel, hiszen legutoljára a CPI-os csapathoz a Mérleg utcában alakuló házuk két évvel ezelőtti, emlékezetes kalapácsos szétveréséhez szólt a meghívás. Megtudhatták azt is a meghívottak, hogy klaszter formában történik három budapesti házuk esetében az értékesítés, valamint a covid alatt kialakították például épp a Marriott-ban az irodáknak szóló kiszállításos cateringet - hiszen a kimaradó vendégszám miatt ez is egy jó lehetőség volt a bevételek pótlására. Az Izabella utcai egységben pedig időközben két szint teljes átalakítása, újjáépítése befejezésre került - Varró Zoltán dizájner impozáns tervei alapján -, az Andrássy úton lévő házban új konyhai csapat áll fel (az épp a napokban elköszönő La Perle Noir helyén), és a pozsonyi két házuk esetében a Mercure-tól átvett egységük újrabrandingelt tagja Clarion Congress Hotel Bratislava néven működik tovább, míg ugyanott egy Mamaison szálloda is a felügyeletük alá került. Szó esett a CPI Hotels hazai szállodások CSR-akciókban való aktív részvételéről is.

A rövid bemutatkozás után kezdetét vette cspatokba verődve a lázas nyuszi- és tojáskeresés a vendégszobákban, majd kvíz megfejetésére, közösen locsolóvers fabrikálására is sor került. Végül kalácsfonással és a tészta megsütésével zárult a kreatív módon összeállított feladatsor, amelyben (emlékeim szerint) a Nyuszi csapat jeleskedett leginkább. A hangulatos vacsorával és vicces tombolával záródó eseményen pedig olyan, profi értékesítőkhöz méltó módon vezették fel a vendéglátók a húsvéthoz kötődő apróbb, de annál figyelmesebb ajándékok sorát (egy locsolóvödröt például), mintha egy eredeti Fabergé tojást nyert volna a szerencsés kiválasztott, akinek éppen kihúzták a nevét.

Forrás: Turizmus Online

Forrás: Fotók: Csárdás Ferenc


Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során? 

Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.
Friss trendriport :  hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.
Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében 

A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.
KSH: áprilisi vendégérkezés adatok

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok 

2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője 

A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.
Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről

Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről 

Mi történt eddig 2025-ben, és mi vár a hazai szállodaiparra a közeljövőben?
Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység

Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység 

Helyszíni beszámoló az MSZÉSZ LXI. közgyűléséről, Esztergomból.
Íme, az új hévízi ötcsillagos ház menedzsmentje

Íme, az új hévízi ötcsillagos ház menedzsmentje 

Május 15-én megnyílt a Le Primore Hotel & Spa, Magyarország legnagyobb ötcsillag superior minősítésű spaszállodája.
Bokrétaünnep Budapesten –  Moxy Downtown Budapest

Bokrétaünnep Budapesten – Moxy Downtown Budapest 

A Forestay Group épülő házuk szerkezetkész állapotát ünnepelte, amely egy 283 szobás szállodaprojekt Budapest történelmi negyedében.
Látványosan belépett a Mövenpick a budapesti szállodapiacra

Látványosan belépett a Mövenpick a budapesti szállodapiacra 

A budapesti Mövenpick Hotel Budapest Centre története mesébe illő, megjelenése lenyűgöző.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.