Új vezérigazgató a NaturMed Hotel Carbona élén

2016. január 1-től Pápai Zsuzsát nevezték ki a hévízi NaturMed Hotel Carbona vezérigazgatójává. Korábban a szakember feladatai közé tartozott a marketing, valamint a guest relation részleg vezetése, 2015 májusától pedig vezérigazgató-helyettesként felelt Hévíz legnagyobb szállodájának operatív működéséért.

2016. január 1-től új vezérigazgató, Pápai Zsuzsa irányítja Hévíz legnagyobb szállodáját, a NaturMed Hotel Carbonát. A szakember közel két évtizede dolgozik a többszörös díjnyertes Carbonában, ahol egyre felelősségteljesebb pozíciókban járult hozzá a négycsillag superior hotel kiemelkedő teljesítményének eléréséhez.

Pápai Zsuzsa 1998 óta dolgozik Hévíz legnagyobb hoteljében, ahol korábban a marketing és stratégiai tervezés irányítása, valamint a guest relation részleg vezetése tartozott a feladatai közé. A szakember 2014 óta executive marketing menedzserként a Carbona és a sárvári Spirit Hotel stratégiai tervezési és kampánymenedzsment feladataiért volt felelős. Projektvezetőként egy készülő preventív egészségprogram kapcsán irányította a szakmai csapat munkáját, 2015 május 1-től pedig a Carbona vezérigazgató-helyetteseként felelt a szálloda operatív működéséért.

Pápai Zsuzsa a kinevezés kapcsán elmondta, hogy a vendégelégedettség és a professzionális szolgáltatások biztosítása mellett továbbra is kiemelt cél marad a hotel barátságos légkörének megőrzése. Emellett nagy hangsúlyt fektetnek a folyamatos innovációra, így a dolgozók rendszeres továbbképzésére, a minőségi szolgáltatások fejlesztésére. A vezérigazgató szerint a minőség, valamint a folyamatos megújulás teszi lehetővé, hogy a belföldi és külföldi vendégek egyaránt előszeretettel látogatják a Carbonát.

A NaturMed Hotel Carbona vezérigazgatója 2014. január 1-ig - 22 éven keresztül - dr. Lukács Ferenc volt, nyugdíjba vonulását követően a szálloda irányítását Tapodi Attila vette át, akit tavaly nyáron a tervek szerint hamarosan nyíló, négy csillag superior minősítésű - szintén hévízi - Medic & Wellness Hotel Bonvital vezetésével, illetve a pre-opening munkával bíztak meg.


SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben

SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben 

A soproni Lőverek egy apró. romantikus szálláshelyén igazi házi muzsika szól majd a fesztivál ideje alatt.
Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során? 

Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.
Friss trendriport :  hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.
Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében 

A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.
KSH: áprilisi vendégérkezés adatok

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok 

2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője 

A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.
Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről

Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről 

Mi történt eddig 2025-ben, és mi vár a hazai szállodaiparra a közeljövőben?
Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység

Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység 

Helyszíni beszámoló az MSZÉSZ LXI. közgyűléséről, Esztergomból.
Íme, az új hévízi ötcsillagos ház menedzsmentje

Íme, az új hévízi ötcsillagos ház menedzsmentje 

Május 15-én megnyílt a Le Primore Hotel & Spa, Magyarország legnagyobb ötcsillag superior minősítésű spaszállodája.
Bokrétaünnep Budapesten –  Moxy Downtown Budapest

Bokrétaünnep Budapesten – Moxy Downtown Budapest 

A Forestay Group épülő házuk szerkezetkész állapotát ünnepelte, amely egy 283 szobás szállodaprojekt Budapest történelmi negyedében.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.