Vendégeket is hoz az Év Szállása

Másfél millió forintos médiacsomag az Év Szállása verseny fődíja, amit ha a nyertes jól használ fel, jelentős forgalomnövekedést érhet el. A szavazás lezárásáig még csaknem három hét van hátra, így egy jó hajrával még van esély bekerülni a legjobbak közé.

Jelenleg a Hotel kapitány Sümeg vezeti az Év Szállása versenyt, de a szavazás csak november 14-én zárul, így a TOP10-es listában még számítanak változásokra a szervezők. „A tízes mezőny második felében csak néhány szavazat választja el a szálláshelyeket, így még bárkinek van esélye bekerülni a legjobbak közé, ami pozitív változást hozhat a forgalmat és a bevételt tekintve” – mondta Szigetvári József, a Szallas.hu ügyvezető igazgatója.

A szakember hozzátette, hogy az első tíz helyezett neve számos cikkben, tudósításban megjelenik majd, ami komoly ismertséget – és így persze több vendéget – hozhat a szálláshelyeknek. Az abszolút első helyezett hosszú távon is profitálhat a versenyből, hiszen a főnyeremény egy 1,5 millió forintos médiacsomag, amit a Sanoma portfóliójában igény szerint használhat fel a tulajdonos marketing kampányai támogatására.

Így kerülhet a legjobb tíz közé

A Szallas.hu szakembere szerint a legkönnyebben azok a szálláshelyek tudnak szavazatot gyűjteni, akik rendelkeznek például Facebook oldallal, vagy hírlevélen keresztül tartják a kapcsolatot korábbi vendégeikkel. „Érdemes legalább egy rövid levelet küldeni azoknak, akik korábban látogattak el hozzánk, és belinkelni a Szallas.hu oldalán a szálláshely adatlapját, hiszen így néhány kattintással el is küldhetik voksaikat. Hívjuk fel a figyelmet arra, hogy a szavazókra is értékes nyeremények várnak, így még nagyobb az esély, hogy gyarapodik a pontjaink száma” – mondta Szigetvári József. A szavazást a weboldalon vagy akár szórólapokon is népszerűsíthetik az üzemeltetők, ez főleg az őszi-téli szezonban is nagyobb forgalmat bonyolító wellness szállók számára járható út.

 

Az Év Szállása verseny díjai:

Minden kategóriagyőztes:

- Egyedi formatervezett díj

- A kategóriagyőzelemhez kapcsolódó embléma használati joga

- Főoldali kiemelés a Szallas.hu oldalán (havi 1 500 000 látogató)

- Kiemelt megjelenés a Szallas.hu hírlevelében (480 000 fős adatbázis)

- Megjelenés sajtóanyagokban, pr cikkekben

- Exkluzív borcsomag

Az Év Szállása cím nyertese:

- Médiamegjelenések 1,5 millió Ft értékben a Sanoma portfólióján

 


Megújult a Kempinski Hotel Corvinus

Megújult a Kempinski Hotel Corvinus  

350 új élmény: a Kempinski Hotel Corvinus Budapestben befejeződött a szobák és lakosztályok felújítása.
Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak

Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak 

A Hyatt luxusszállodalánc folytatja terjeszkedését a régióban az AluaSoul Sunny Beach megnyitásával Bulgáriában.
Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts

Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts  

Az IHG portfóliója Lengyelországban meghaladja a 30 működő és fejlesztés alatt álló szállodát.
Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója

Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója 

A Hazai Provence butikhotel és a 84 Bisztró a magyar cégcsoporthoz került.
SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben

SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben 

A soproni Lőverek egy apró. romantikus szálláshelyén igazi házi muzsika szól majd a fesztivál ideje alatt.
Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során? 

Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.
Friss trendriport :  hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.
Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében 

A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.
KSH: áprilisi vendégérkezés adatok

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok 

2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője 

A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.