A terv szerint a Mercure kiválaszt egy jelentkezőt a világon belül bárhonnan és elviszik egy, a Bundjalung törzshöz tartozó ausztráliai aboriginalhoz, és bebizonyítják, hogy mindössze hat ember ismeretsége választja el őket egymástól. Ők nem ismerik egymást jelenleg, de barátok és ismerősök és azok barátainak a láncán keresztül fognak találkozni, mely összeköti őket. Minden egyes állomáson a kiválasztott résztvevőt a Mercure szakemberei látják vendégül és elmondják neki, hogy hol találhatja meg a következő ismerőst. A kampányt a W&Cie ügynökség ötletéből valósítják meg összhangban a Mercure átalakulásával.
A „The Six Friends Theory” hat találkozás, hat utazás és hat Mercure szálloda révén igazolódik majd be egy 30 napos út segítségével 2015 márciusában. Ahhoz, hogy részt vehessenek ebben a különleges élményben, a felhasználóknak fel kell tölteniük egy videót a Mercure Facebook-oldalára, leírva a személyiségüket, szenvedélyüket, motivációjukat és projektjeiket.
A feltöltési időszakot követően a legtöbb lájkot kapott 50 jelentkezőt az utolsó toborzási fázisba választják. Egy hatszemélyes zsűri közülük választja ki a nyertest egy utolsó interjú keretében. A kampányindító filmelőzetes itt látható:
{youtube|id=QBTHjFGZ2s4}
A kampány lehetőséget ad a Mercure számára, hogy megvizsgálja az emberi kapcsolatok mélységének a kérdését a digitális világban egy nemzetközi társadalmi kutatáson keresztül a barátságról, melyet a TNS Sofres kutatóintézet készít el.
Forrás: Kreatív Online