Világkörüli kampány a Mercure-tól

A Mercure szállodalánc új kampányában be akarja bizonyítani a hat lépés elméletét, miszerint a világon két tetszőleges embert hat ember ismeretsége választ el egymástól. Ezért elindították a Six Friends Theory című kampányt, amelyre 2015 januárjától lehet jelentkezni a Facebookon és egy nyertest választanak ki a kalandra. 

A terv szerint a Mercure kiválaszt egy jelentkezőt a világon belül bárhonnan és elviszik egy, a Bundjalung törzshöz tartozó ausztráliai aboriginalhoz, és bebizonyítják, hogy mindössze hat ember ismeretsége választja el őket egymástól. Ők nem ismerik egymást jelenleg, de barátok és ismerősök és azok barátainak a láncán keresztül fognak találkozni, mely összeköti őket. Minden egyes állomáson a kiválasztott résztvevőt a Mercure szakemberei  látják vendégül és elmondják neki, hogy hol találhatja meg a következő ismerőst. A kampányt a W&Cie ügynökség ötletéből valósítják meg összhangban a Mercure átalakulásával. 

A „The Six Friends Theory” hat találkozás, hat utazás és hat Mercure szálloda révén igazolódik majd be egy 30 napos út segítségével 2015 márciusában. Ahhoz, hogy részt vehessenek ebben a különleges élményben, a felhasználóknak fel kell tölteniük egy videót a Mercure Facebook-oldalára, leírva a személyiségüket, szenvedélyüket, motivációjukat és projektjeiket. 

A feltöltési időszakot követően a legtöbb lájkot kapott 50 jelentkezőt az utolsó toborzási fázisba választják. Egy hatszemélyes zsűri közülük választja ki a nyertest egy utolsó interjú keretében. A kampányindító filmelőzetes itt látható:

{youtube|id=QBTHjFGZ2s4}

A kampány lehetőséget ad a Mercure számára, hogy megvizsgálja az emberi kapcsolatok mélységének a kérdését a digitális világban egy nemzetközi társadalmi kutatáson keresztül a barátságról, melyet a TNS Sofres kutatóintézet készít el. 


Igazgatóváltás a Hotel Clark Budapest élén

Igazgatóváltás a Hotel Clark Budapest élén 

A Hotel Clark Budapestben a munkát idén májustól Lakézi András vezeti, aki Lukács Istvánt követi az igazgatói székben.
Különleges megoldással készült a pesti ötcsillagos ház új kampányfilmje

Különleges megoldással készült a pesti ötcsillagos ház új kampányfilmje 

Építészeti vizualizációval készült a Crowne Plaza Budapest új kampányfilmje.
Megfizethető szálloda magyaroktól magyaroknak - megnyílt a Lifestyle Hotel a Mátrában

Megfizethető szálloda magyaroktól magyaroknak - megnyílt a Lifestyle Hotel a Mátrában 

Elképzeléseik szerint öt éven belül tizenöt-húsz hazai és külföldi egységgel rendelkező hazai szállodalánccá bővülnek.
Ez a szállodalánc az ország legvonzóbb munkaadója

Ez a szállodalánc az ország legvonzóbb munkaadója 

A HoReCa-szektoron belül.
Ötcsillagos luxushotel Opatija szívében

Ötcsillagos luxushotel Opatija szívében 

Opatija központjában várja vendégeit az arisztokratikus hangulatú topszálláshely, a Hotel Milenij.
Harmadszorra is Európa legjobb szállodái között a Maison Bistro & Hotel

Harmadszorra is Európa legjobb szállodái között a Maison Bistro & Hotel 

Az elismerés újabb gyümölcse a kompromisszumot nem ismerő, minőségi, profi szolgáltatásnak és kiváló vendéglátásnak.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
A Hotel Clark nem akármilyen elismerést zsebelt be

A Hotel Clark nem akármilyen elismerést zsebelt be 

A TripAdvisor idei győztesei közt ott találjuk a Lánchíd budai-hídfőjénél, a Vár tövében található hotelt.
Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.