Wellnesshotelek egy helyen – indul a Wellness.hu

Különleges weboldalt indít az Utazok.hu cégcsoport: a Wellness.hu-n a teljes hazai wellnesshotel-kínálat elérhető lesz, azonnali visszaigazolással. Gönczi Bálint, a Wellness.hu vezetője válaszolt kérdéseinkre.

Mi az új weboldal létjogosultsága?

Jelenleg nincs Magyarországon olyan oldal, amely csak a wellness-szállodákra koncentrál, és a vendégnek azonnali visszaigazolást ad. Csak minőségi wellness-szállodáknak kínálunk helyet az oldalunkon, így leendő partnereinknek elit környezetet biztosítunk. A Wellness.hu-t a cégcsoport zászlóshajójának szánjuk.

Mitől lesznek sikeresek?

A Wellness.hu sikere számos tényezőn múlik:

Weboldal – a Wellness.hu mögött az Utazok.hu cégcsoport áll, amelynél lassan tíz éve utazási témájú weboldalak fejlesztésével foglalkozunk. Ez a tapasztalat a garancia arra, hogy a Wellness.hu magas színvonalú foglalási rendszerként indulhasson el. Kiemelt hangsúlyt fektetünk a mobilon való használhatóságra: az oldalunk száz százalékig reszponzív és teljes értékűen kezelhető lesz mobilon.

Marketing – a 2015-ben értékesített több mint kétszázezer vendégéjszaka bizonyítja sikerességünket ezen a területen. Hatékony online kampányok mellett erős ATL-kampányokkal (kereskedelmi tévék, vezető rádiók, köztéri média) támogatjuk a Wellness.hu ismertségének növelését.

Ügyfélközpontúság – a jó viszony kiemelten fontos számunkra mind partnereinkkel, mind pedig a vásárlóinkkal, ezért kapcsolataink ápolására nagy hangsúlyt fektetünk.

Partneri együttműködés – nem lehetünk sikeresek a wellness-szállodák együttműködése nélkül. Az emberek egyre egyszerűbben, gyorsabban és kényelmesebben tudnak vásárolni. Ezzel a tendenciával lépést kell tartani, így már csak az online foglalásnak van jövője, amihez elengedhetetlen a szállodák együttműködése.

Ez nem pluszteher a szállodáknak?

Egyáltalán nem, mert az ajánlatkérések kezelésére fordított idő alatt elvégezhető minden, a Wellness.hu-val kapcsolatos teendő. Mi végezzük a szállodák adatlapjának, csomagjainak kezelését, a kreatív anyagok frissen tartását, a szállodának csak a kapacitáskezeléssel kell foglalkoznia. Ez utóbbi persze csak azokkal a partnerekkel éri meg a szállodának, amelyek tényleges forgalmat generálnak, a Wellness.hu pedig ezek közé fog tartozni.

Hogyan tervezik az indulást?

Nem engedhetjük meg magunknak, hogy lassan építkezzünk, maximális kínálattal szeretnénk indulni. Az indulás után folyamatosan küldjük majd a vendégeket a szállodákba, ennek érdekében zajlik az előregisztrációs kampány. Már most nagy az érdeklődés az oldal iránt: indulásra több mint százezer felhasználónk lesz. A következő néhány hétben személyesen keressük fel a szállodákat, és beszéljük meg az együttműködés lehetőségét. (x)


Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak

Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak 

A Hyatt luxusszállodalánc folytatja terjeszkedését a régióban az AluaSoul Sunny Beach megnyitásával Bulgáriában.
Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts

Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts  

Az IHG portfóliója Lengyelországban meghaladja a 30 működő és fejlesztés alatt álló szállodát.
Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója

Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója 

A Hazai Provence butikhotel és a 84 Bisztró a magyar cégcsoporthoz került.
SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben

SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben 

A soproni Lőverek egy apró. romantikus szálláshelyén igazi házi muzsika szól majd a fesztivál ideje alatt.
Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során? 

Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.
Friss trendriport :  hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.
Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében 

A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.
KSH: áprilisi vendégérkezés adatok

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok 

2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője 

A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.
Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről

Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről 

Mi történt eddig 2025-ben, és mi vár a hazai szállodaiparra a közeljövőben?

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.